Közel 60 évig működött garázs, illetve javítóműhely Budán, a II. kerület Lövőház utca 5. alatti telken.
Bogdán Miklós 1928-ban indította be a Budapest-Páty-Zsámbék útvonalon az autóbusz-közlekedést. Ez annyira sikeresnek bizonyult, hogy 1932-től már többen is csatlakoztak hozzá. Közösen alapították meg a Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Vállalat Kft-t, amely nevének megfelelően más településeket is bekapcsolt saját hálózatába. A cégről a BusWorldBlogon lehet részletesebben olvasni. Az 1937-es hazai gépjármű-tulajdonos nyilvántartás szerint 14 jármű tartozott a flottába – döntően MÁVAG-Mercedes buszok, ezen kívül két MÁG, egy Tatra és egy Ford.
1938-ban a vállalat egy garázs felépítéséről határozott. Mivel a kiindulópont a Széna térről volt, a közelben kerestek alkalmas helyszínt. Mire a garázs a Lövőház utca 5. alatti telken elkészült, a céget bekebelezte a Budapest-közeli autóbusz-közlekedés szervezését centralizáló Budapestvidéki Autóbusz Közlekedési Rt (BART). Ám a garázsra nem tartottak igényt, azt Bogdán saját üzemeltetésében nyitotta meg 1939-ben G.É.M. Garage néven. A garázs átvészelte a háborút is, s 1947-ben már Vasvári (Wünsch) János üzemelteti.
Az elkerülhetetlen államosítást követően 1948 végén rövid ideig a Mogürt által államosított BART, majd 1949-től már a MÁVAUT a garázs tulajdonosa – itt rendezték be a Budapestkörnyéki Főnökséget.
1970-ben a telep ismét tulajdonost váltott: a IV-es számú AFIT lett az új tulajdonos. Ezt követően az 1970-es években a Lövőház utcában Zsigulikat javítottak.
1982 novemberében megszűnt az Autóipari Fenntartó Tröszt, s az egyes részegységekből önálló kisvállalatok lettek. Így jött létre 1983-ban a Vizivárosi Autójavító Kisvállalat, amely a rendszerváltást is túlélte. Az 1990-es években a javítás mellett új Ladákat és Suzukikat is árusítottak. 1998-ban megnyílt a Mammut I bevásárlóközpont, s megkezdődött a Mammut II építése. A Vizivárosi Autójavító Kft ekkor elköltözött, majd a garázst számos más épülettel együtt lebontották.