Krenn Antal 1929-ben a Budakeszi—Budapest—Szarvas-csárda útvonalra kapott engedélyt öt év időtartamra a „BSzKRT villamos, illetve autóbusz megindulásáig”. Valószínűleg a B 48-856 rendszámú MÁVAG autóbuszt használta a járaton 1931-ig, amely „Krénn és Eszterle” tulajdonában állt. Valószínűleg a Krenn (később Krén) és Eszterle családok rokoni kapcsolatban voltak.
- Distance Instructions
1931-ben a Pesti Hírlapban megjelent apróhirdetés arról szólt, hogy „Finn Ferenc Eszterle és Krén autóbuszát megvettem”. Ugyanebben az időben Finn Ferenc is üzemeltetett egy járatot ezen az útvonalon.
Krenn 1931-ben Eszterle Ferenccel közösen a Budakeszi – Budapest, Szép Ilona vendéglő útvonalra kapott engedélyt, amelyen Eszterle Delaunay gépkocsiját használták.
1933-ban Krenn ismét önállóan működött, s a Tokaj-Bodrogkeresztúr útvonalon a Bp 25-185 rendszámú Fiattal űzte a társaskocsi-ipart.