A táblázat alján levő csúszkával lehet megtekinteni az útvonalat. A keresődobozkába beírható helységnév, jármű-márka stb.
Név | Székhely | Kezdőév | Záróév | Gépjármű | Gépjármű rendszám | Gépjármű | Gépjármű rendszám | Gépjármű | Gépjármű rendszám | Gépjármű | Gépjármű rendszám | Állomás1 | Állomás2 | Állomás3 | Állomás4 | Állomás5 | Állomás6 | Állomás7 | Állomás8 | Állomás9 | Állomás10 | Állomás 11 | Állomás12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Alföldi Bank | Szeged | 1908 | 1910 | Bollée/Podvinecz&Heisler | Szeged | Kiskundorozsma | |||||||||||||||||
Alföldi Első Gazdasági Vasút | Békéscsaba | 1925 | 1927 | Ford | S 58-320, S 58-321, S 58-328 | Ganz-Fiat | S 63-500 | Audi | S 39-116 | Chenard-Walcker | S 39-130 | Békéscsaba | Tótkomlós | Szarvas | |||||||||
Alföldi Első Gazdasági Vasút | Békéscsaba | 1925 | 1927 | Ford | S 58-320, S 58-321, S 58-328 | Ganz-Fiat | S 63-500 | Audi | S 39-116 | Chenard-Walcker | S 39-130 | Békéscsaba | Kétegyháza | Elek | Gyula | ||||||||
Alföldi Első Gazdasági Vasút | Békéscsaba | 1925 | 1927 | Ford | S 58-320, S 58-321, S 58-328 | Ganz-Fiat | S 63-500 | Audi | S 39-116 | Chenard-Walcker | S 39-130 | Békéscsaba | |||||||||||
Alföldi Első Gazdasági Vasút | Békéscsaba | 1926 | 1927 | Ford | S 58-320, S 58-321, S 58-328 | Ganz-Fiat | S 63-500 | Audi | S 39-116 | Chenard-Walcker | S 39-130 | Öcsöd | Kunszentmárton | ||||||||||
Alföldi Első Gazdasági Vasút | Békéscsaba | 1926 | 1927 | Ford | S 58-320, S 58-321, S 58-328 | Ganz-Fiat | S 63-500 | Audi | S 39-116 | Chenard-Walcker | S 39-130 | Szarvas | Békésszentandrás | ||||||||||
Amerikai Automobil Forgalmi Vállalat | Nagykanizsa | 1919 | Nagykanizsa | ||||||||||||||||||||
Auber-Tóth | Mohács | 1925 | 1926 | Mohács | Bár | Dunaszekcső | |||||||||||||||||
Autóforgalmi Vállalat Kecskemét | Kecskemét | 1926 | 1929 | Kecskemét | |||||||||||||||||||
Autóbusz Vállalat, Esztergom | Esztergom | 1925 | 1932 | Esztergom | |||||||||||||||||||
Bajkay Lajos | Öcsöd | 1926 | 1927 | Ford | 58-324 | Öcsöd | Szarvas | ||||||||||||||||
Bajkay Lajos | Öcsöd | 1928 | Nyírlúgos | Nyírmihálydi | |||||||||||||||||||
Bajkay Lajos | Öcsöd | 1929 | MÁG | 21-913 | Tiszakürt | Kunszentmárton | |||||||||||||||||
Bajkay Lajos | Öcsöd | 1929 | Rába | 53-332 | Abádszalók | Pusztataksony | Tiszaderzs | Tiszaszőlős | Tiszafüred | ||||||||||||||
Bálya László | Dorog | 1927 | 1929? | Tök | Piliscsaba | ||||||||||||||||||
Bálya László | Dorog | 1927 | 1929? | Tök | Zsámbék | ||||||||||||||||||
Bálya László | Dorog | 1927 | 1929? | Piliscsaba | Dorog | ||||||||||||||||||
Bálya László | Dorog | 1927 | 1929? | Piliscsaba | Esztergom | ||||||||||||||||||
Bálya László | Dorog | 1928 | 1929? | Kirva | Dág | Csolnok | Dorog | ||||||||||||||||
Bányász János, Fekete Zoltán | Székesfehérvár | 1929 | Citroën? | Isztimér | Székesfehérvár | ||||||||||||||||||
Baracskai János | Dömsöd | 1940 | 1943? | Dab | Dömsöd | ||||||||||||||||||
Barba Péterné, özv. | Budakeszi | 1928 | 1929? | Buick | 22-808 | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | ||||||||||||||||
Barna Lóránt | Makó | 1928 | Makó | ||||||||||||||||||||
Barry, dr és Társa | Budapest | 1929 | Pilisvörösvár | Dorog | Nyergesújfalu | Komárom | Magyaróvár | Oroszvár | Bécs | ||||||||||||||
Bátorfy Jenő | Felsőhangony | 1930 | 5 évre | Felsőhangony | Alsóhangony | Szentsimon | Bolyok | Ózd | |||||||||||||||
Beck János | Kunbaja | 1930 | 1933-ig volt engedély | Kunbaja | Bácsalmás | ||||||||||||||||||
Beke István | Ujkámon | 1930 | Kőszeg | Csepreg | |||||||||||||||||||
Beke István | Ujkámon | 1930 | Kőszeg | Horvátzsidány | Peresznye | Vis | Salamonsfa | Gyalóka | Szakony | Csepreg | |||||||||||||
Békefy Elemér | Győr | 1927 | Nagyigmánd | Kocs | Tóváros | ||||||||||||||||||
Berényi Béla László, Csepetik József | Hajdúszoboszló | 1927 | Hajdúszoboszló | ||||||||||||||||||||
Beyer István | Sellye | 55-349 | Sellye | Drávaivány | Drávasztára | Drávapart | |||||||||||||||||
Biczó György | Győr | 1927 | 1932? | Győr | Gönyű | ||||||||||||||||||
Bíró István | Pesterzsébet | 1930 | 1933-ig 2 üzemi és 2 tartalék busz | Rába Afa | B 48-590 | Hűvösvölgy | Pesthidegkút | Máriaremete | Solymár | ||||||||||||||
Bódi Pál | Makó | 1942? | Makó | Püspöklelle | Makó, Koszó-vendéglő | ||||||||||||||||||
Bódis Vilmos | Vörösmart | 1942 | Vörösmart | Dárda | Bolmány | ||||||||||||||||||
Bódogh János | Kőszeg | 1931 | Kőszeg | Bozsok | Rőtfalva | Felsőör | |||||||||||||||||
Bódogh János, Dóra Lajos, Lágler Pál | Kőszeg | 1926 | MÁG | O 63 528 | Kőszeg | ||||||||||||||||||
Bodor Zoltán, lécfalvi | Esztergom | 1935 | MÁVAG | CT 021 | Cormick | CT 022 | Rába | CT 041 | Esztergom | ||||||||||||||
Bodor Zoltán, lécfalvi | Esztergom | 1933 | Esztergom | Visegrád | |||||||||||||||||||
Bodor Zoltán, lécfalvi | Esztergom | 1939 | Esztergom | Párkány | |||||||||||||||||||
Bogdán Miklós és Buda Rezső | Budapest | 1928 | MÁVAG | BX 118 (1934) | Budapest | Budakeszi | Páty | Zsámbék | Bia | Mány | Bicske | ||||||||||||
Bóka János | Pécs | 1942 | Austro-Fiat | LO 016 (26 személyes) – 1934-ben ezt a rendszámot ld Lelesz János | Mohács | ||||||||||||||||||
Boros Albert és társa | Nagykőrös | 1928? | 1935? | International | Bp 48-542 (CT 028) | Latil | CT 029 | Nagykőrös | |||||||||||||||
Breuer és Németh | Sopron | 1925 | Sopron | ||||||||||||||||||||
Bozóki János | Sándorfalva | 1925? | 1926 | Sándorfalva | Szeged | ||||||||||||||||||
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Budapest | Budakeszi | Páty | Zsámbék | |||||||||
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Budapest | Telki | Budajenő | ||||||||||
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Zsámbék | Szomor | Bajna | ||||||||||
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Zsámbék | Herceghalom | |||||||||||
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Zsámbék | Gyermely | Tarján | ||||||||||
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Zsámbék | Tök | Perbál | Tinnye | Piliscsaba | ||||||||
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Perbál | Budajenő | |||||||||||
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Perbál | Piliscsaba | Budapest | ||||||||||
Buzinkay Pál | Miskolc | 1928? | 1930? | Benz | Miskolc | Tiszapalkonya | |||||||||||||||||
Csontos József-Stepanek György | Vezseny | 1930 | Vezseny | Tiszavárkony | Tószeg | Szolnok | |||||||||||||||||
Czetti József, Szakasits Gyula | Tét | 1929 | Rába | RI 000 (1934) | Győr | Ménfő | Nagyszent | Pálpuszta | Szemere | Nagymoróc | Tét | Felpéc | |||||||||||
Czetti József, Szakasits Gyula | Tét | 1929 | Rába | RI 000 (1934) | Győr | Nagybarátfalu | |||||||||||||||||
Győr Téti Autóbusz Vállalat, Szakasits Gyula | Tét | 1940? | Rába Super | Győr | Tét | ||||||||||||||||||
Cserényi László | Kiskunfélegyháza | 1927 | 1929 | Harvester | S 39-174 | Latil | S 39-184 | Kiskunfélegyháza | |||||||||||||||
Cserényi László | Kiskunfélegyháza | 1927 | 1929 | Harvester | S 39-174 | Latil | S 39-184 | Kiskunfélegyháza | Orgovány | ||||||||||||||
Cserveni Pál | Sóskút | 1927 | 1936 | MÁVAG | E 17-252 / EM 018 | Sóskút | Tárnok | Érd | |||||||||||||||
Csonka László | Karád | 1928 | 1930 | Ford | P 54-158 (vagy 198?) | Karád | |||||||||||||||||
Debreceni Autóforgalmi Rt | Debrecen | 1926 | Debrecen | ||||||||||||||||||||
Debreceni Helyivasút Rt | Debrecen | 1926 | 1949 | Renault | 1937: DN 000,002, DN 003, DN 004 | Rába | DN 006, DN 007 | Debrecen | Mikepércs | Sáránd | Derecske | Tépe | Berettyóújfalu | Komádi | |||||||||
Debreceni Helyivasút Rt | Debrecen | 1927 | Debrecen | ||||||||||||||||||||
Debreceni Helyivasút Rt | Debrecen | 1928 | 1949 | Debrecen | Földes | Biharnagybajom | |||||||||||||||||
Debreceni Helyivasút Rt | Debrecen | 1930 | 1949 | Debrecen | Hajdúszovát | Hajdúszoboszló | |||||||||||||||||
Dedek István | Fonyód | 1932 | 1938 | Fonyód | Balatonfenyves | ||||||||||||||||||
Deim Károly | Tiszaföldvár | 1933 | Fonyód | Balatonfenyves | |||||||||||||||||||
Délbaranyai Gépkocsifuvarozó Rt | Mohács | 1947 | Rába Super | K 118 (38 személyes) | Austro-Fiat | X-119 (26 személyes) | Rába Super | X-1120 | Mohács | Pécsvárad | Bátaszék | Véménd | |||||||||||
Demény Jánosné szül Vincze Erzsébet | Kiskundorozsma | 1930 | Kistelek | Mindszent | |||||||||||||||||||
Détáry János | Cegléd | 1937 | 1942? | Cegléd | |||||||||||||||||||
Doba János | Szerencs | 1928 | Ford | Szerencs | Bekecs | Legyesbénye | Monok | ||||||||||||||||
Dobrovszky Károly, Nagytétény és Dénes Zoltán, Érd | 1930 | 5 évre | Érd öregfalu | Nagytétényi HÉV állomás | |||||||||||||||||||
Donauer János | Budapest | 1928 | Alsódabas | Újhartyán | Nyáregyháza | Pilis | |||||||||||||||||
Dőry Andor, báró | Budapest | 1927 | Rába | M 53-516 és -520 | Olaszliszka | Tolcsva | |||||||||||||||||
Dőry Andor, báró | Budapest | 1927 | Rába | M 53-516 és -520 | Tokaj | Bodrogkeresztúr | |||||||||||||||||
Dunamenti Kertgazdaság Rt | Tököl | 1927 | Ford? | 47-663? | Tököl | Budapest | |||||||||||||||||
Dzsunya Mihály, Duzsdzsár Mihály | Bácskeresztúr | 1942 | Bácskeresztúr | Kula | |||||||||||||||||||
Éhn Emil | Kapuvár | 1928 | Kapuvár | Eszterháza | |||||||||||||||||||
Első Izsáki Autóbuszvállalat | Izsák | 1927 | 1938? | Ford? | S 58-348? | Ford? | S 66-754? | Izsák | Orgovány | ||||||||||||||
Első Móri Autóbusz Vállalat | Mór | 1928 | Weiss Manfréd | M 59-147 | Mór | Bodajk | |||||||||||||||||
Erdélyi József | Pitvaros | 1932 | 1937? | Ford? | S 57-856? | Pitvaros | Makó | ||||||||||||||||
Eszterle Ferenc, Stadler Ferenc | Budakeszi | 1925 | Delaunay | B 23-051 | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | |||||||||||||||||
Fábry Béla, Sothy Imre és István | Szeged, Budapest | 1930 | 1933? | Latil | B 36-157 | MÁVAG-Mercedes | Szolnok | Besenyszög | |||||||||||||||
Fábry Béla, Sothy Imre és István | Szeged, Budapest | 1930 | 1933? | Latil | B 36-157 | MÁVAG-Mercedes | Szolnok | Kőtelek | Nagykörű | ||||||||||||||
Farkas Gusztáv | Túrkeve | 1928 | Túrkeve | Kisújszállás | |||||||||||||||||||
Fauszt Henrik és Társai | Máriakéménd | 1927 | Pécsvárad | Mohács | |||||||||||||||||||
Fellner Sándorné | Székesfehérvár | 1933 | Inota | Székesfehérvár | |||||||||||||||||||
Ferenczi János Rezső Autóbusz Vállalata | Berettyóujfalu | 1927 | 1927 | Fiat | Szeghalom | Csökmő | Zsáka | Darvas | Berettyóújfalu | Derecska | Debrecen | ||||||||||||
Fetter János és Eszterle György | Budapest | 1910 | Budapest Svábhegy | Budapest Jánoshegy | |||||||||||||||||||
Feuerstahler Viktor | Nyomja | 1926 | 1936 | MÁVAG | 55-514 (38 személy) | Spa | 54-214 | Austro-Fiat | 54-265 (19 személyes) | Mohács | Németbóly | Szajk | Szederkény | Nyomja | Pécs | ||||||||
Feuerstahler Viktor | Nyomja | 1934? | 1936 | MÁVAG | 55-514 (38 személy) | Spa | 54-214 | Austro-Fiat | 54-265 (19 személyes) | Máriakéménd | Nyomja | Pécs | Vajszló | ||||||||||
Feuerstahler Viktor, Nyemcsók Sándor | Nyomja | 1928 | Fiat | P 54-170 | P 54-166 | Pécs | Patacs | Baksa | Bogádmindszent | Páprád | |||||||||||||
Finn Ferenc | Budakeszi | 1928 | MÁG? | B 45-537? | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | |||||||||||||||||
Forgó Ferenc | Kiskunfélegyháza | 1930 | 1932? | Kiskunfélegyháza | Pálmonostora | ||||||||||||||||||
Fried Samu Első Pápai Autóbusz Vállalata | Pápa | 1926 | Ford | E 59-074 | Pápa | ||||||||||||||||||
Friedmann Emil | Nagyrozvágy | 1927 | 1938? | Steyr | M 53-517 / MO 002 | Fiat | M 53-523, M 53-510 | Fiat (1930-as rendszámlista alapján) | Sátoraljaújhely | Berecki | Becsked | Pácin | Nagyrozvágy | Dámóc | |||||||||
Fükő Dezső | Verpelét | 1927 | 1929, majd 1932-1939? | Fiat | M 39-246 | Verpelét | Pétervására | Eger | |||||||||||||||
Fülöp Imre | Kiskunfélegyháza | 1933 | Latil | TM 001 | Kiskunfélegyháza | ||||||||||||||||||
Gajdos Károly | Makó | 1926 | 1930? | Ford | S 58-307 | Makó | |||||||||||||||||
Gáncs Lajos | Székesfehérvár | 1924 | 1943 | MÁVAG | E 59-756, E 59-761 | Chevrolet | E 59-066, E 59-081, E 59-093 | Ford | E 59-063 | Székesfehérvár | |||||||||||||
Gáncs Lajos | Sopron | 1943 | 1944 | Sopron | |||||||||||||||||||
Garai Imre, Garai József | Kunszentmiklós | 1933 | Fiat | TM 006 | Kuntszentmiklós | Tass | |||||||||||||||||
Garay Miklós, Bálint Sámuel, Pék Mihály, Matics Kálmán | Alsónémedi | 1928 | 1932? | Ford | Bp 35-696 | Austro-Fiat | Bp 39-203 | Renault | Bp 37-858 | International | Bp 48-550 | Ócsa | Dunaharszti | ||||||||||
Garay Miklós, Bálint Sámuel, Pék Mihály, Matics Kálmán | Alsónémedi | 1928 | 1932? | Ford | Bp 35-696 | Austro-Fiat | Bp 39-203 | Renault | Bp 37-858 | International | Bp 48-550 | Alsónémedi | Soroksár | ||||||||||
Garay Miklós, Bálint Sámuel, Pék Mihály, Matics Kálmán | Alsónémedi | 1928 | 1932? | Ford | Bp 35-696 | Austro-Fiat | Bp 39-203 | Renault | Bp 37-858 | International | Bp 48-550 | Kiskunlacháza | Ráckeve | ||||||||||
Gaugel Imre, Gaugel Károly | Szombathely | 1927 | Ford | O 63-521 | MÁVAG | O 63-529 | Felsőcsatár | Szombathely | Szentpéterfa | Nagygencs | |||||||||||||
Gaugel Imre, Gaugel Károly | Szombathely | 1929 | Ford | O 63-521 | MÁVAG | O 63-529 | Szombathely | Narda | |||||||||||||||
Gauzer Ádám | Szekszárd | 1934? | Fiat | Szekszárd | |||||||||||||||||||
Geng József | Etyek | 1927 | Delaunay-Belleville | Austro-Daimler | Etyek | Biatorbágy | |||||||||||||||||
Gerenday Géza | Sashalom | 1927 | Mág? | B 48-564? | Páty | Biatorbágy | |||||||||||||||||
Gerenday Géza | Sashalom | 1927 | Mág? | B 48-564? | Páty | Tök | |||||||||||||||||
Gerley László | Budapest | 1927 | Chrysler? | Bp 28-610? | Csobánka | Pomáz | Budakalász | Üröm | |||||||||||||||
Gerta Géperejű Szállítmányozási Rt | Budapest | 1928 | Aszód | Kartal | Verseg | Kálló | Vianyarcz | Szirák | Kisbagyon | Szarvasgede | Szirák | Apc | |||||||||||
Gippert Autóbusz és Bérautó Vállalat | Mór | 1930? | 1950 | Mór | |||||||||||||||||||
Goldberger Simon | Nagykovácsi | 1927 | Budapest | Hűvösvölgy | Nagykovácsi | ||||||||||||||||||
Gombás Béla | Vál | 1928? | 1932 | International | E 59-094 | Vál | Baracska | ||||||||||||||||
Gózon Lajos és Heil Géza, Takács Pál | Gyönk | 1931 | 1942? | Mercedes | PK 026 | MÁG Magosix | PK 027 | Chevrolet | PK 025 | Gyönk | Kölesd | Tengelic | |||||||||||
Gózon Lajos és Heil Géza | Gyönk | 1931 | 1942? | Mercedes | PK 026 | MÁG Magosix | PK 027 | Chevrolet | PK 025 | Gyönk | Hőgyész | ||||||||||||
Gózon Lajos és Heil Géza | Gyönk | 1931 | 1942? | Mercedes | PK 026 | MÁG Magosix | PK 027 | Chevrolet | PK 025 | Gyönk | Keszőhidegkútgyönk | ||||||||||||
Göndör Sándor | Sellye | 1933 | MÁVAG | 55-539 / PK 012 | Opel | 55-547 | Sellye | Kiscsány | Gilvánfa | Kisasszonyfa | Baksa | Szabadszentkirály | Bicsérd | Pécs | |||||||||
Grossmann Vilmos | Siklós | 1926 | 1938 | Lancia | P 54-076 / PK014 | Rába | P 54-103 / PK015 | Mercedes? | Steyr | Siklós | Harkány | Pécs | |||||||||||
Grossmann Vilmos | Siklós | 1926 | 1938 | Lancia | P 54-076 / PK014 | Rába | P 54-103 / PK015 | Mercedes? | Steyr | Siklós | Vókány | ||||||||||||
Grossmann Vilmos | Siklós | 1926 | 1938 | Lancia | P 54-076 / PK014 | Rába | P 54-103 / PK015 | Mercedes? | Steyr | Siklós | Harkány | ||||||||||||
Grossmann Vilmos, Jakab Bernát | Siklós | 1927 | 1930 | Siklós | Pécs | ||||||||||||||||||
Grósz József | Magyaróvár | 1906 | 1907 | Magyaróvár | Moson | ||||||||||||||||||
Gröschl János | Üröm | 1933 | 1938 | MÁVAG | CT 009 és 011 | Üröm | Budapest | Óbuda | |||||||||||||||
Gröschl János | Üröm | 1933 | 1938 | MÁVAG | CT 009 és 011 | Üröm | Pilisborosjenő | ||||||||||||||||
Gröschl János | Üröm | 1933 | 1938 | MÁVAG | CT 009 és 011 | Pilisborosjenő | Budapest | Óbuda | |||||||||||||||
Gröschl János | Üröm | 1933 | 1938 | MÁVAG | CT 009 és 011 | Pomáz | Csobánka | ||||||||||||||||
Gröschl János | Üröm | 1933 | 1938 | MÁVAG | CT 009 és 011 | Pomáz | Pilisszentkereszt | ||||||||||||||||
Gulyás és Pintér | Szolnok | 1925 | 1926? | DeDion-Bouton | Szolnok | Besenyszög | |||||||||||||||||
Győri Általános Közlekedési Vállalat Kft | Győr | 1932 | Rába | NK 003, NK 004, NK 005, NK 006 (1934) és NO 004, NO 007, NO 008 (1937) | Fiat | NK 007 | Sopron | Brennberg | |||||||||||||||
Győri Általános Közlekedési Vállalat Kft | Győr | 1932 | Rába | NK 003, NK 004, NK 005, NK 006 (1934) és NO 004, NO 007, NO 008 (1937) | Fiat | NK 007 | Győr | Mezőörs | Kisbér | ||||||||||||||
Győri Általános Közlekedési Vállalat Kft | Győr | 1932 | Rába | NK 003, NK 004, NK 005, NK 006 (1934) és NO 004, NO 007, NO 008 (1937) | Fiat | NK 007 | Győr | Tápszentmiklós | |||||||||||||||
Győri Általános Közlekedési Vállalat Kft | Győr | 1932 | Rába | NK 003, NK 004, NK 005, NK 006 (1934) és NO 004, NO 007, NO 008 (1937) | Fiat | NK 007 | Győr | Sokorópátka | |||||||||||||||
Győri Általános Közlekedési Vállalat Kft | Győr | 1932 | Rába | NK 003, NK 004, NK 005, NK 006 (1934) és NO 004, NO 007, NO 008 (1937) | Fiat | NK 007 | Győr | Vének | Gönyű | ||||||||||||||
GySEV | Sopron | 1932 | 1942? | Sopron | Balf | Fertőboz | Hidegség | Fertőhomok | Hegykő | Fertőszéplak | Eszterháza | Süttör | |||||||||||
GySEV | Sopron | 1934 | 1942? | Sopron | Fertő-strand | ||||||||||||||||||
Hadviseltek Autóforgalmi Szövetkezete | Budapest | 1928 | Kalocsa | Negyvenszállás | Szakmár | Kiskecskemégy | Homokmégy | ||||||||||||||||
Hadviseltek Autóforgalmi Szövetkezete | Budapest | 1928 | Kalocsa | Foktő | Uszod | Dunaszentbenedek | Géderlak | Ordas | Dunapataj | ||||||||||||||
Hajdú János | Csongrád | 1928 | MÁVAG | S 58-382 | Csongrád | Csanytelek | |||||||||||||||||
Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő Rt | Hajdúszoboszló | 1928 | Hajdúszoboszló | Hajdúszovát | Földes | ||||||||||||||||||
Hajnal Nándor | Budapest | 1928 | MÁG Magosix | Szirák | Hatvan | ||||||||||||||||||
Hajnal Nándor | Budapest | 1928 | Balassagyarmat | ||||||||||||||||||||
Hajnal Nándor | Budapest | 1928 | Aszód | ||||||||||||||||||||
Halász Ernő | Nagykőrös | 1926 | 1939? | Nagykőrös | Kocsér | Új-Kécske | Ó-Kécske | ||||||||||||||||
Halász Ernő | Nagykőrös | 1926 | 1939? | Fiat | B 48-525, -526, -530, -533 (CT 025, 026, 027) | Nagykőrös | Törtel | Jászkarajenő | Abony | ||||||||||||||
Halász István | Ősi | 1928 | Ősi | Peremarton | Berhida | Vilonya | Királyszentiván | Veszprém | |||||||||||||||
Halász Pál | Bodrogkeresztúr | 1928 | Olaszliszka | Tolcsva | Erdőhorváti | ||||||||||||||||||
Heim Ferenc, Perner János | Etyek-Budakeszi | 1933 | Etyek | Biatorbágy | |||||||||||||||||||
Héjjas József | Orosháza | 1926 | Ford | S 58-336, S 66-757 | Mercedes | 66-752 | Orosháza | Pusztaföldvár | Csanádapáca | ||||||||||||||
Hellenbrandt Antal | Győr | 1928 | Rába | Zirc | Nagyesztergár | Dudar | Csetény | Szápár | Bakonycsernye | Balinka | Bodajk | ||||||||||||
Hertelendy Sándor | Öcsöd | 1928 | 1930 | Mezőkeresztes | Mezőnagymihály | Gelej | Mezőcsát | Tiszakeszi | |||||||||||||||
Hertelendy Sándor | Öcsöd | 1928 | 1930 | MÁG Magosix | Bököny | Balkány | Nagykálló | ||||||||||||||||
Hirschler Imréné | Dömsöd | 1933 | Dab | Dömsöd | |||||||||||||||||||
Hoffer Imre és Onódy Andorné | Zirc | 1929 | Zirc | Pápa | |||||||||||||||||||
Hoffer Imre és Onódy Andorné | Zirc | 1929 | Zirc | Bodajk | |||||||||||||||||||
Hoffer Imre és Onódy Andorné | Zirc | 1930 | 1930 | Pápa | |||||||||||||||||||
Hoffmann Márton | Mezőberény | 1932 | 1936? | Ford | 58-335 | MÁG Magosix | 66-054 | MÁVAG-Mercedes | 66-761 | Kőröstarcsa | Mezőberény | Békés | |||||||||||
Hoffmann Márton | Mezőberény | 1933 | 1936? | Ford | 58-335 | MÁG Magosix | 66-054 | MÁVAG-Mercedes | 66-761 | Biharnagybajom | Berettyóújfalu | ||||||||||||
Horváth István, Horváth Sándor | Kisláng | 1928 | 1934 | Rába | E 59-751 | Székesfehérvár | Kápolnásnyék | Vereb | |||||||||||||||
Horváth István, Horváth Sándor | Székesfehérvár | 1929 | 1949 | Rába | NAG | EM 025 | International | Székesfehérvár | Kiscséri puszta | Kisláng | |||||||||||||
Horváth Lajos, Békefy Elemér | Győr | 1929 | Győr | Bácsa | Kisbajcs | Nagybaj | |||||||||||||||||
Horváth László, Lehoczky Mihály | Szolnok | 1923 | Benz | Horch | Szolnok | ||||||||||||||||||
Jávorka Mihály, Riedler Miksáné szül. Jávorka Mária Izabella | Dorog | 1929 | Presto | B 22-024 | MÁVAG-Mercedes | B 48-566 | Zsámbék | Piliscsaba | |||||||||||||||
Istokovits József | Pécs | 1942 | 1943? | Renault? | Pécs | Berkesd | |||||||||||||||||
Jávorka Mihály, Riedler Miksáné szül. Jávorka Mária Izabella | Dorog | 1929 | Presto | B 22-024 | MÁVAG-Mercedes | B 48-566 | Piliscsaba | Esztergom | |||||||||||||||
Jávorka Mihály, Riedler Miksáné szül. Jávorka Mária Izabella | Dorog | 1929 | Presto | B 22-024 | MÁVAG-Mercedes | B 48-566 | Perbál | Budajenő | |||||||||||||||
Jobban Dániel | Cegléd | 1933 | Dég | Simontornya | |||||||||||||||||||
Jónák Ferencné sz Kopp Aranka és Gresa József | Zalaegerszeg | 1930 | 1932. júniusig | Zalaegerszeg | |||||||||||||||||||
Josanov Jenő | Pétervására | 1928 | 1938? | Ford? | M 26-089? | MÁVAG | HS 029 (1934) | Pétervására | Bükkszenterzsébet | Tamalelesz | Szentdomonkos | Szűcs | Egerbocs | Bátor | Egerbakta | Eger | |||||||
Juhász János, Szegedy István | Szolnok | 1933 | Chevrolet | B 37-158, B 37-195 (LO 007, LO 008) | Szolnok | Besenyszög | |||||||||||||||||
Juhász János, Szegedy István | Szolnok | 1926 | Chevrolet | B 37-158, B 37-195 (LO 007, LO 008) | Tiszakürt | Szolnok | |||||||||||||||||
Juhász János, Szegedy István | Szolnok | 1926 | Chevrolet | B 37-158, B 37-195 (LO 007, LO 008) | Tiszakürt | Tiszaföldvár | |||||||||||||||||
Juhász József és társa | Dég | 1927 | Lepsény | Dég | |||||||||||||||||||
Kádár István | Karcag | 1929 | Ford | B 50-333? / LO 015 | Karcag | Bereki-fürdő | |||||||||||||||||
Kálló István | Sárbogárd | 1928 | Paks | Németkér | Cece | Simontornya | Sáregres | Örspuszta | Sárszentmiklós | ||||||||||||||
Kamarás Lajos | Mogyoród | 1927 | 1928-ban visszavonták | Gödöllő | Mogyoród | Fót | |||||||||||||||||
Karkalik János | Tótkomlós | 1932 | Chevrolet | Ford | Tótkomlós | Békéssámson | |||||||||||||||||
Kazy Ferencné, báró | Budapest | 1933 | 1938 | MÁVAG | BX 134, BX 136 | Budaörs | Budapest, Fővám tér | ||||||||||||||||
Kecskemét Városa | Kecskemét | 1930 | Kecskemét | ||||||||||||||||||||
Keserű István, Keserű Pál | Cegléd | 1929 | Cegléd | Csemő | |||||||||||||||||||
Keserű István, Keserű Pál | Cegléd | 1927 | Cegléd | ||||||||||||||||||||
Kiss Béla | Kaposvár | 1927 | Devecser | Nemeshany | Káptalanfa | Gyepükaján | Csabrendek | Sümeg | |||||||||||||||
Klim Albert István | Bonyhád | 1928 | 1942? | MÁVAG | P 55-537 | Bonyhád | Hidas | ||||||||||||||||
Klein József | Pécs | 1928 | Rába O3N | 55-543 | Fiat? | 54-195 | Pécs | Szászvár | Hird | Hosszúhetény | Magyaregregy | Kárász | Vékény | Szászvár | Császta | Nagymányok | Majos | Bonyhád | |||||
Klein József | Pécs | 1928 | MÁVAG | Pécs | Abaliget | ||||||||||||||||||
Kleisz Nándor | Pécs | 1932 | 1936? | MÁVAG | P 55-536 (26 személyes) | Rába | P 55-519 (30 személyes) | Fiat | Pécs | Mecsekszabolcs | Mánfa | Síkondafürdő | Magyarszék | Oroszló | Sásd | Komló | |||||||
Kleisz Nándor | Pécs | 1932 | 1936? | MÁVAG | P 55-536 (26 személyes) | Rába | P 55-519 (30 személyes) | Fiat | Sásd | Baranyajenő | Gödreszentmárton | Gödre | Szentbalázs | Sántos | Kaposszentjakab | Kaposvár | |||||||
Knezits János | Székesfehérvár | 1933 | MÁG | BX 109 | Rába | EM 026 | Székesfehérvár | Inota | |||||||||||||||
Knezits János | Székesfehérvár | 1933 | MÁG | BX 109 | Rába | EM 026 | Székesfehérvár | Csákvár | |||||||||||||||
Knezits János | Székesfehérvár | 1934 | MÁG | BX 109 | Székesfehérvár | Kápolnásnyék | Vereb | ||||||||||||||||
Kocsik Gábor | Csanádpalota | 1928 | 1934 | Ford | S 58-310 | Makó | Kövegy | ||||||||||||||||
Kocsik Gábor | Csanádpalota | 1928 | 1934 | Ford | S 58-310 / SI 014 | Makó | Tótkomlós | ||||||||||||||||
Kocsik Gábor, Ruttkay Sándor | Makó | 1934 | Makó | Tótkomlós | |||||||||||||||||||
Kondor József | Halászi | 1928 | Senyeháza | Őrisztentpéter | Kondorfa | Csörötnek | Magyarlak | Háromház | Rábakéthely | Szentgotthárd | |||||||||||||
Kondor József, Floren Silvius | Halászi | 1929 | Praga | 71-722 | Csenger | Komlód | Tótfalu | Csengersima | Szatmárnémeti | ||||||||||||||
Kontra Vince | Pécs | 1926 | 1928 | Lancia | Pécs | Szászvár | Bonyhád | ||||||||||||||||
Kosa János, Kosa Jenő | Budapest | 1928 | Igal | Andocs | Kápoly | Kőröshegy | Balatonföldvár | ||||||||||||||||
Kovács György | Kistelek | 1927 | Ford | S 58-137 | Kistelek | Mindszent | |||||||||||||||||
Kovács Sándor, Sullits József | Szigetvár | 1929 | Latil | P 48-533 | B 35-794 | Fiat | Szigetvár | Magyarlad | |||||||||||||||
Kovács Sándor, Sullits József | Szigetvár | 1929 | Latil | P 48-533 | B 35-794 | Fiat | Szigetvár | Drávafok | Lakocsa | ||||||||||||||
Kölesdi Autóüzem | Kölesd | 1928 | 1931 | Chevrolet | P 55-518 | MÁG Magosix | P 55-525 | Gyönk | Kölesd | Hőgyész | Simontornya | Cece | Nagydorog | Paks | |||||||||
Kőnig Arnold Ábrahám | Jászalsószentgyörgy | 1932 | Újszász | Jászalsószentgyörgy | Jánoshida | ||||||||||||||||||
Kőnig Arnold Ábrahám | Jászalsószentgyörgy | 1932 | Chevrolet | JL vagy JN 001 | Jászalsószentgyörgy | Jászladány | |||||||||||||||||
Körner Béláné, özv. | Fehérgyarmat | 1933 | 1936 | Rába | BX 103 | Érd | Budapest | ||||||||||||||||
Közgazdasági és Kereskedelmi rt | Csorna | 1927 | Vág | Szil | Sopronnémeti | Potyond | Bogyoszló | Jobbaháza | Farád | ||||||||||||||
Közgazdasági és Kereskedelmi rt | Csorna | 1927 | Vág | Kapuvár | |||||||||||||||||||
Közgazdasági és Kereskedelmi rt | Csorna | 1927 | Csorna | Landzsató (nincs ilyen község) | |||||||||||||||||||
Krause Ervin | Battonya | 1925 | Battonya | Szeged, Csanádi Vasút állomás | |||||||||||||||||||
Krause Ervin | Battonya | 1925 | Rába | S 58-351 | Battonya | Dombegyház | Kevermes | Lökösháza | |||||||||||||||
Krenn Antal | Budakeszi | 1929 | MÁVAG Mercedes | B 48-856? | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | |||||||||||||||||
Krenn Antal | Budakeszi | 1933 | Fiat | 25-185 | Tokaj | Bodrogkeresztúr | |||||||||||||||||
Krenn Antal, Eszterle Ferencz | Budakeszi | 1931 | Delaunay??? | Budakeszi | Budapest, Szép Ilona | ||||||||||||||||||
Kricser György, Kormos Géza | Bükk | 1927 | Bükk | Csepreg | Zsira | ||||||||||||||||||
Kristó Nagy István, Markovits Jenő | Szentes | 1928 | 1930? | Ford | S 58-319 | Szentes | |||||||||||||||||
Lackovits Andor | Fegyvernek | 1928 | Ford | Fegyvernek | Tiszabő | ||||||||||||||||||
>Lajtavári József | Pilisvörösvár | 1940? | Pilisvörösvár | Pilisszántó | |||||||||||||||||||
László Elemér | Adony | 1928 | Adony | ||||||||||||||||||||
László Sándor | Csongrád | 1930 | Mezőkeresztes | Mezőnagymihály | Gelej | Mezőcsát | Tiszakeszi | ||||||||||||||||
Lechky János | Jászfényszaru | 1930 | 5 évre | Jászfényszaru | |||||||||||||||||||
Leitner és Wagner Autófuvarozási Vállalat | Csepreg | 1932 | 1933 | Ford | O 64-083 / NI 016 | MÁG | O 63-527 / NK 010 | Csepreg | Bükk | ||||||||||||||
Lelesz János | Kunszentmárton | 1933 | 1936 | Austro-Fiat | LO 016 (26 személyes) | Berliet | LO 017 | Ford | LO 018 | Kunszentmárton | Öcsöd | Békésszentandrás | Szarvas | ||||||||||
Lelesz János | Kunszentmárton | 1933 | 1936 | Austro-Fiat | LO 016 (26 személyes) | Berliet | LO 017 | Ford | LO 018 | Kunszentmárton | Tiszasas | Tiszaug | |||||||||||
Lelesz János | Kunszentmárton | 1933 | 1936 | Austro-Fiat | LO 016 (26 személyes) | Berliet | LO 017 | Ford | LO 018 | Kunszentmárton | Tiszakürt | Tiszaug | |||||||||||
Lugmayer János, Seregélyes Károly | Zsámbék | 1925 | 1926 | Jeffrey | Bp 35-612 | Zsámbék | Budapest, Szarvas-csárda | ||||||||||||||||
Lusztig Testvérek | Miskolc | 1924 | Miskolc | Tapolca | |||||||||||||||||||
Magyaróvár | Magyaróvár | 1925 | 1949 | Austro-Fiat | NK 000, NK 001, NK 002, NK 009 | MÁVAG-NAG | NK 008 | Rába Special (1940) | Magyaróvár | Moson | |||||||||||||
Magyaróvár | Magyaróvár | 1927 | 1932 | Austro-Fiat | Magyaróvár | Oroszvár | |||||||||||||||||
Magyaróvár | Magyaróvár | 1927 | 1932 | Austro-Fiat | Magyaróvár | Hédervár | |||||||||||||||||
Magyaróvár | Magyaróvár | 1927 | 1932 | Austro-Fiat | Magyaróvár | Mosonszentjános | |||||||||||||||||
Major János | Lengyeltóti | 1927 | Weiss Manfréd | KO 001 | Lengyeltóti | Szöllősgyörök | Szöllőskislak | Balatonboglár | |||||||||||||||
Malinyák István, Weisz Izidor | Sátoraljaújhely | 1927 | Sátoraljaújhely | ||||||||||||||||||||
Malonyai Tamás | Tököl | 1928 | 1934? | Csepel | Tököl | ||||||||||||||||||
Mankó Árpád | Sátoraljaújhely | 1928 | Sátoraljaújhely | ||||||||||||||||||||
>Marjay Gyula | Dömsöd | 1936 | 1940 | Weiss Manfréd | CT 037 | Dab | Dömsöd | ||||||||||||||||
Maróthy Gézáné | Győr | 1928 | Győr | Tárnokréti | |||||||||||||||||||
Martin Ferenc | Hásságy | 1947 | Opel-Dodge | X-1152 | Pécs | Ellend | Hásságy | Hidor | Olasz | Belvárdgyula | |||||||||||||
Matlaszkovszky Róbert | Budapest | 1929 | Kispest | ||||||||||||||||||||
Mauks Árpád | Sátoraljaújhely | 1928 | 1929 | Steyr | M 53-517 | Gönc | Telkibánya | Nagyrozvágy | Pálháza | Mikóháza | Széphalom | Sátoraljaújhely | |||||||||||
Mayer István | Tass | 1928 | Ford | S 48-548 | Kunszentmiklós | Tass | |||||||||||||||||
Menkó István | Zagyvarékás | 1928 | S 57-841 | Zagyvarékás | |||||||||||||||||||
Merkei József | Nagybajom | 1942 | 1944 | MÁVAG | KO 000 | Nagybajom | Jákónagybajom | ||||||||||||||||
Mészáros Pál | Baja | 1928 | 1929 | Ford | Baja | Bajaszentistván | Érsekcsanád | Sükösd | Nemesnádudvar | Hajós | Miske | Kalocsa | |||||||||||
Mészáros Pál | Baja | 1928 | 1929 | Ford | Baja | Csávoly | Felsőszentiván | Jánoshalma | |||||||||||||||
Mészáros Pál, Noficzer Ferenc | Baja | 1928 | Baja | Szeremle | |||||||||||||||||||
Mezőgazdasági Gép és Automobil Rt | Cegléd | 1929 | Cegléd | Nyársapát | |||||||||||||||||||
Mezőgazdasági Gép és Automobilkereskedelmi Rt | Cegléd | 1930 | Karcag | ||||||||||||||||||||
Miskolc Város Autóbusz Üzem | Miskolc | 1928 | Lancia | M 53-506, -507, -508, 509 | Miskolc | Tapolca | |||||||||||||||||
Miskolczy István | Derecske | 1928 | Debrecen | Hosszúpályi | Monostorpályi | Vértes | Nagyléta | Álmosd | |||||||||||||||
Mizda Máté | Magyargencs | 1932 | 1936 | Magyargencs | Kemeneshőgyész | Békás | Mezőlak | ||||||||||||||||
Mizda Máté | Magyargencs | 1932 | 1936 | Chevrolet | OM 003 | Magyargencs | Kemenesmagasi | Vönöck | Kemenesszentmárton | Celldömölk | |||||||||||||
Moese Testvérek | Hódmezővásárhely | 1927 | 1944 | Ford | SI 020, SI 021 | Latil | SI 022 | Hódmezővásárely | |||||||||||||||
Molnár Miklós | Nagydorog | 1932 | Nagydorog | Paks | |||||||||||||||||||
Mudrony Andorné Széky Margit | Magyaróvár | 1929 | 1929? | Lébény | Mosonszentmiklós | ||||||||||||||||||
Nagy Gyula, Sipos József | Hajdúböszörmény | 1929 | Rába | Hajdúböszörmény | Hajdúhadház | ||||||||||||||||||
Nagy Pál | Devecser | 1930 | 1932-ig volt engedély | Devecser | Nemeshany | Káptalanfa | Gyepükaján | Csabrendek | Sümeg | ||||||||||||||
Nagy Szeder István | Kiskunhalas | 1927 | Rába | 2 db | Kiskunhalas | Keczel | Hajós | ||||||||||||||||
Nagy Szeder István | Kiskunhalas | 1929 | MÁVAG | S 17-220, S 58-364 | Izsák | Fülöpszállás | Solt | Dunaföldvár | |||||||||||||||
Nagykanizsai Autóbusz Vállalat | Nagykanizsa | 1927 | Rába L és Lho | O 63-514, -519 (ZO 002) | Fiat | O 63-520 | Nagykanizsa | ||||||||||||||||
Nagykanizsavidéki Autóbusz Vállalat | Nagykanizsa | 1927 | Fiat | O 35-433 | MÁVAG-Mercedes | ZO 000, ZO 003 | MÁG Magosix | ZO 001 | Nagykanizsa | Letenye | |||||||||||||
Nagykanizsavidéki Autóbusz Vállalat | Nagykanizsa | 1927 | Fiat | O 35-433 | MÁVAG-Mercedes | ZO 000, ZO 003 | MÁG Magosix | ZO 001 | Nagykanizsa | Héviz | |||||||||||||
Nattó József, Krizsán Károly, Starcz János | Budakeszi | 1928 | MÁVAG Mercedes? | B 48-579? | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | |||||||||||||||||
Neumann Ármin | Hajdúszoboszló | 1927 | Hajdúszoboszló | ||||||||||||||||||||
Nikoletti Ferenc | Budapest | 1927 | Budafok | Budapest, Kelenföldi állomás | Budapest, Ferencz József híd | ||||||||||||||||||
Nyári Mária és Tsa | Kunszentmiklós | 1928 | Graf&Stift | 6személyes | Latil | 22 személyes | Kunszentmiklós | Tass | |||||||||||||||
Nyemcsók Sándor | Nyomja | 1928 | Fiat | P 54-170 | Ford | P 54-166 | Pécsvárad | Szederkény | |||||||||||||||
Nyiregyházavidéki Kisvasutak rt | Nyíregyháza | 1928 | Rába | 1 db | Nyíregyháza | Újfehértó | |||||||||||||||||
Nyiregyházavidéki Kisvasutak rt | Nyíregyháza | 1928 | Rába | D 51-520, 51-521, 51-522, 51-523 | Oros | Napkor | Apagy | Nyírtét | Székely | ||||||||||||||
Nyiregyházavidéki Kisvasutak rt | Nyíregyháza | 1931 | Rába | 1 db | Nyíregyháza | Tiszabüd | |||||||||||||||||
Nyírvidéki Autóbusz Vállalat | Nyíregyháza | 1926? | 1928 | Latil | S 58-350 és 58-352 | Nyíregyháza | Tiszalök | Büdszentmihály | Tiszabüd | Tiszapolgár | |||||||||||||
Nyírvidéki Autóbusz Vállalat | Nyíregyháza | 1926? | 1928 | Nyíregyháza | Hajdúnánás | ||||||||||||||||||
Oderwald József | Gödöllő | 1929 | 1939? | Austro-Fiat | B 47-853 (CT 007), B 37-323 (CT 035 (1937)) | F.N. | CT 008 | Gödöllő | Valkó | Vácszentzászló | Zsámbok | Jászfényszaru | |||||||||||
Oderwald József | Gödöllő | 1929 | 1939? | Austro-Fiat | B 47-853 (CT 007), B 37-323 (CT 035 (1937)) | F.N. | CT 008 | Gödöllő | Tápiósüly | ||||||||||||||
Oderwald József | Gödöllő | 1937 | 1939? | Zsámbok | Dány | ||||||||||||||||||
Olasz Károly | Kunágota | 1928 | 1934 | Ford | S 57-853 | Rába | S 60-010 | Kunágota | Magyarbánhegyes | ||||||||||||||
Opaterny Károly | Szentendre | 1929 | Ford | Szentendre | |||||||||||||||||||
Opler Ferenc | Budapest | 1927 | 1928 | Kispest | Pesterzsébet | Csepel | |||||||||||||||||
Őszi Ferenc | Csákvár | 1925 | Csákvár | ||||||||||||||||||||
Őszi Ferenc és Fazekas Sándor | Csákvár | 1933 | 1942 | Fiat | EM 006 | Bicske | Bodmér | Vértesboglár | Csákvár | ||||||||||||||
Pandur János, Szabó József | Tófalu, Lakócsa | 1933 | Lakócsa | Szigetvár | |||||||||||||||||||
Pannonia Közlekedési Vállalat | Budapest | 1947 | 1948 | Budapest | Kaposvár | ||||||||||||||||||
Pápai István | Nagykőrös | 1926 | Nagykőrös | Kocsér | Ókécske | Újkécske | |||||||||||||||||
Páskesz Sándor | Fehérgyarmat | 1928 | 1938? | MÁVAG-Mercedes | UM 000 | Fehérgyarmat | Penyige | Kömörő | Turistvándi | Fülesd | Kölcs | Sonkád | Tiszabecs | ||||||||||
Pécs | Pécs | 1926 | 1949 | Renault | PK 002, PK 009 | Rába | PC 001, 004, 005, 008 | MÁVAG | PC 002, PC 007, PK 003 | Pécs | |||||||||||||
Pék Mihály | Kiskunlacháza, Alsónémedi | 1933 | International | Bp 48-550 | Kiskunlacháza | Ráckeve | |||||||||||||||||
Perner János | Budakeszi | 1912? | DeDion-Bouton | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | ||||||||||||||||||
Pesti Dezső | Tolna | 1932 | 1942 | Ford | PK 021 | MÁVAG | PK 031 | Tolna | Fadd | ||||||||||||||
Petz Mihály | Vecsés | 1930 | Rába | CT 004, CT 018 és 019 (1937) | Fiat | CT 013 | Pestszentlőrinc | Vecsés | |||||||||||||||
Petz Mihály | Vecsés | 1930 | Rába | CT 004, CT 018 és 019 (1937) | Fiat | CT 013 | Pestszentlőrinc | Vecsés | Monor | ||||||||||||||
Pflug Péter | Magyarbóly | 1933 | 1937? | Weiss Manfréd | P 48-576 / PK 013 | Ford | P 55-267 / PK 016 | Rába | PK 017 | Mohács | Sátorhelypuszta | Majs | Bezedek | Lippó | Ivándárda | Kislippó | Magyarboly | Virágos | Villány | ||||
Pflug Péter | Magyarbóly | 1933 | 1937? | Weiss Manfréd | P 48-576 / PK 013 | Ford | P 55-267 / PK 016 | Rába | PK 017 | Mohács | Villány | Nagyharsány | Siklós | Harkányfürdő | |||||||||
Pflug Péter, Schaffer Antal | Mohács | 1927 | Mohács | Harkányfürdő | |||||||||||||||||||
Pintér Károly | Kevermes | 1929? | 1930? | Ford | S 58-343 | Kevermes | Lökösháza | ||||||||||||||||
Podoba Sándor | 1928 | Kunbaja | Bácsalmás | Tataháza | Mátéháza | ||||||||||||||||||
Pogány Pál | Budapest | 1928 | Weiss Manfréd | Bp 17-277 | Kispest | Pesterzsébet | Csepel | ||||||||||||||||
Póka Rezsőné, özv. | Remete | 1928 | Salgótarján | Zagyvapálfalva | Kishartyán | Ságujfalu | Karancs | Szalmatercs | Endrefalva | Szécsény | Őrhalom | ||||||||||||
Polgár Ferenc | Siófok | 1928 | 1929 | Ford | O 17-206 | Székesfehérvár | Csákvár | ||||||||||||||||
Polgár Ferenc | Siófok | 1928 | 1929 | Chevrolet | E 59-115 | Székesfehérvár | Balatonkenese | Balatonfőkajár | |||||||||||||||
Pollák Gábor | Balatonboglár | 1930 | Balatonboglár | Szöllőskislak | Szöllősgyörök | Lengyeltóti | Kisberény | Somogyvár | Pamuk | Osztopán | Somogyjád | Várda | Juta | Kaposvár | |||||||||
Polonkay Pál | Szolnok | 1928 | 1929? | Vezseny | Tiszavárkony | Tószeg | Szolnok | ||||||||||||||||
Pölöskei János | Lovászpatona | 1930 | 1934-ig volt engedély | Pápa | Nagyggyimót | Vanyola | Lovászpatona | Gyömöre | |||||||||||||||
Popsioru Máriuszné, özv. | Budapest | 1928 | MÁVAG 2 db | Budapest, Bosnyák tér | Szentmihályi major | ||||||||||||||||||
Porst István | Sárbogárd | 1930 | 5 évre | Sárbogárd | Sárszentmiklós | ||||||||||||||||||
Póta István | Budapest | 1927 | Székesfehérvár | Dunapentele | |||||||||||||||||||
Póta István | Budapest | 1927 | Seregélyes | Dunapentele | |||||||||||||||||||
Pöpl Bálint | Eger | 1926 | 1931, majd 1932-től 1940? | Ford | Fiat | M 53-528 (HS 005) | Steyr | HS 003 | Parádfürdő | Parád | Eger | ||||||||||||
Puchner Károly, báró | Pikal | 1927 | Sásd | Baranyajenő | Gödreszentmárton | Gödreszentbalázs | Sántos | Kaposszentjakab | Kaposvár | ||||||||||||||
Puppi János | Tatabánya | 1928 | Tatabánya | Felsőgalla | |||||||||||||||||||
Puskás Emil | Tibolddaróc | 1929 | 5 évre | MÁVAG-Mercedes | M 53-537 | Kácsfürdő | Mezőkeresztes | ||||||||||||||||
Puskás Emil | Tibolddaróc | 1929 | 5 évre | MÁVAG-Mercedes | M 53-537 | Tibolddaróc | Mezőkövesd | ||||||||||||||||
Puskás Gyula | Igal | 1928? | 1939 | International | KO 003 | Chevrolet? | KN 016? | Somogyszil | Igal | Ráksi | Magyaratád | Toponár | Kaposvár | ||||||||||
Puskás Gyula | Igal | 1928? | 1939 | International | KO 003 | Chevrolet? | KN 016? | Igal | Mernye | ||||||||||||||
Puskás Gyula | Igal | 1928? | 1939 | International | KO 003 | Chevrolet? | KN 016? | Igal | Bonnyapuszta | Somogydöröcske | Szorosad | Törökkoppány | |||||||||||
Rabatin Dezső | Békéscsaba | 1921 | Békéscsaba | ||||||||||||||||||||
Rákoshegyi Autóbuszközlekedési Vállalat | Rákoshegy | 1933 | 1939? | MÁVAG-Mercedes | BX 135, BX 140 | Rákoshegy | Budapest, Újköztemető | ||||||||||||||||
Rákoshegyi Autóbuszközlekedési Vállalat | Rákoshegy | 1933 | 1939? | MÁVAG-Mercedes | BX 135, BX 140 | Rákoshegy | Rákoscsaba | Rákoskeresztúr | |||||||||||||||
Rédl Miksáné | Csákvár | 1929 | 1935 | Ford | O 17-206 | Csákvár | Székesfehérvár | ||||||||||||||||
Rehmann Ferencz | Győr | 1927 | 1932? | Győr | Monfő | Nagyszentpálpuszta | Szemere | Tét | Nagymórichida | ||||||||||||||
Réty és Társa Pesthidegkúti autóbuszközlekedési Bt | Pesthidegkút | 1928 | Puch | MÁVAG | MÁG | Hűvösvölgy | Pesthidegkút | Máriaremete | |||||||||||||||
Réty és Társa Pesthidegkúti autóbuszközlekedési Bt | Pesthidegkút | 1928 | Puch | MÁVAG | MÁG | Hűvösvölgy | Pesthidegkút | Solymár | |||||||||||||||
Riegel Antalné | Budakeszi | 1927 | Spa | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | ||||||||||||||||||
Sári Károly | Ráckeve | 1928 | Renault | B 24-878 | Ráckeve | ||||||||||||||||||
Schedbauer Ödön | Tornallja | 1927 | Tornallja | Bánréve | |||||||||||||||||||
Sohler Béla, Szőke Zsigmond | Hajdúnánás | 1928 | MÁVAG | D 51-529 | Hajdúnánás | Polgár | |||||||||||||||||
Sohler Béla, Szőke Zsigmond | Hajdúnánás | 1928 | MÁVAG | D 51-529 | Hajdúnánás | Újfehértó | |||||||||||||||||
Schwab Richard | Kapuvár | 1927 | Rába | O 64-098? | Ford | Páli | Szil | Csorna | |||||||||||||||
Schwab Richard | Kapuvár | 1927 | Rába | O 64-098? | Ford | Kapuvár | Hövej | Himód | Gyoró | Cirák-Beled | |||||||||||||
Schwab Richard | Kapuvár | 1927 | Rába | O 64-098? | Ford | Edve | Páli | Beled | Mihályi | Kisfalud | Kapuvár | ||||||||||||
Schwarz Manó | Makó | 1932 | 1939? | Ford | SI 011, SI 012 | Makó | |||||||||||||||||
Seeman Antal | Hőgyész | 1928 | 1942? | Rába | PK 028 | Hőgyész | Szakály | ||||||||||||||||
Seeman Antal, Neszvadba Ferenc | Hőgyész | 1927 | 1928 | Ford | P 54-091 | Hőgyész | Szakály | ||||||||||||||||
Semtei Sándor | Budapest | 1928 | 1928 | Budapest | |||||||||||||||||||
Simon Miklós | Budapest | 1930 | Kesznyéten | Kiscsécs | Girincs | Köröm | Hidvég | Berzék | Külsőböcs | Belsőböcs | Hernádnémeti | ||||||||||||
Soltész G János | Dány | 1930 | Dány | Isaszeg | |||||||||||||||||||
Soltész G János | Dány | 1932 | 1939? | Isaszeg | Zsámbok | ||||||||||||||||||
Soltész G János | Szolnok | 1942? | Szolnok | ||||||||||||||||||||
Soltész G János | Kiskunhalas | 1945 | 1947 | Kiskunhalas | |||||||||||||||||||
Sommer Ferenc | Székesfehérvár | 1929 | 1933 | Chevrolet | E 59-119 | Székesfehérvár | Inota | Csór | Várpalota (1931-től) | ||||||||||||||
Spányi István | Budapest | 1928 | Renault, Latil,Chevrolet | Austro-Fiat | Zsámbok | Dány | Isaszeg | ||||||||||||||||
Spiegel Ignác | Bogács | 1927 | Weiss Manfréd | M 17-249 | Bogács | Mezőkövesd | Cserépfalu | Egérlövő | Borsódivánka | ||||||||||||||
Spuncz Róbertné | 1928 | Bajót | Esztergom | ||||||||||||||||||||
Star Autóbuszüzem | Győr | 1926 | Chevrolet | E 61-506-512 | Rába | E 61-513-515, 523-526 | Győr | Hédervár | |||||||||||||||
Star Autóbuszüzem | Győr | 1926 | Chevrolet | E 61-506-512 | Rába | E 61-513-515, 523-526 | Győr | Táplány | Pér | Püspökalap | Mezőörs | Pervátpuszta | Börcsökháza | Ászár | Kisbér | ||||||||
Star Autóbuszüzem | Győr | 1926 | Chevrolet | E 61-506-512 | Rába | E 61-513-515, 523-526 | Győr | Purglytelep | Bárótag | Bönyrétalap | Bana | Bábolna | Nagyigmánd | ||||||||||
Star Autóbuszüzem | Győr | 1926 | Chevrolet | E 61-506-512 | Rába | E 61-513-515, 523-526 | Győr | Kocs | Tata | ||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1927 | Budapest | Békásmegyer | Csillaghegy | ||||||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1932 | Szob | Vámosgyörk | |||||||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | Weiss Manfréd | BX 114, BX 115 | Ford | CT 020, JL 007 | MÁVAG-Mercedes | BX 051, BX 052, BX 057, BX 063, BX 138 (1937) | Itala | BX 054 (1937) | Esztergom | Pilisszentzászló | Pilisszentkereszt | Csobánka | |||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | Weiss Manfréd | BX 114, BX 115 | Ford | CT 020, JL 007 | MÁVAG-Mercedes | BX 051, BX 052, BX 057, BX 063, BX 138 (1937) | Itala | BX 054 (1937) | Kisújszállás | Túrkeve | |||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | Weiss Manfréd | BX 114, BX 115 | Ford | CT 020, JL 007 | MÁVAG-Mercedes | BX 051, BX 052, BX 057, BX 063, BX 138 (1937) | Itala | BX 054 (1937) | Esztergom | Balatoni fürdőhelyek | |||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | Weiss Manfréd | BX 114, BX 115 | Ford | CT 020, JL 007 | MÁVAG-Mercedes | BX 051, BX 052, BX 057, BX 063, BX 138 (1937) | Itala | BX 054 (1937) | Esztergom | Tata | |||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | Ford | EM 014, EM 015 | Tata | Balatoni fürdőhelyek | |||||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | Ford | EM 014, EM 015 | Tata | Kócs | Nagyigmánd | ||||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | Ford | LO 012 | Túrkeve | Karcagfürdő | |||||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | Ford | LO 012 | Túrkeve | Dévaványa | |||||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | Ford | LO 012 | Túrkeve | Tiszaföldvár | |||||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1928 | Weiss Manfréd | BX 114, BX 115 | Ford | CT 020, JL 007 | MÁVAG-Mercedes | BX 051, BX 052, BX 057, BX 063, BX 138 (1937) | Itala | BX 054 (1937) | Jászárokszállás | Visznek | Örs | Zaránk | Gyöngyös | ||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1928 | 1948 | Weiss Manfréd | LO 003 | Ford | LO 002 | Vámosgyörk | Jászberény | ||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1928 | 1948 | Weiss Manfréd | LO 003 | Ford | LO 002 | Túrkeve | Kisújszállás | ||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1928 | 1948 | Weiss Manfréd | LO 003 | Ford | LO 002 | Szolnok | Hortobágy | ||||||||||||||
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1928 | 1948 | Weiss Manfréd | LO 003 | Ford | LO 002 | Szolnok | Miskolc (Lillafüred) | ||||||||||||||
Stefkó József | Ráckeve | 1932 | 1933 | Ráckeve | Pereg | Dömsöd | |||||||||||||||||
Stefkó József | Ráckeve | 1932 | 1933 | Ráckeve | Becse | Makád | |||||||||||||||||
Strompf Pál | Nagykáta | 1927 | Fiat | Ford | Renault | B 48-528, -566 | Latil | B 48-538 | Jászberény | Jászalsószentgyörgy | Jászapáti | Heves | |||||||||||
Strompf Pál | Nagykáta | 1927 | Fiat | Ford | Renault | B 48-528, -566 | Latil | B 48-538 | Nagykáta | Szentlőrinckáta | |||||||||||||
Süveges József | Magyaróvár | 1908 | 1910 | Büssing | 2 db | Magyaróvár | Moson | ||||||||||||||||
Szabó István, Gyenes József | 1928 | Szomolya | Mezőkövesd | Mezőkeresztes | |||||||||||||||||||
Szabó Józsefné (Sági Julianna) | Káloz | 1927 | 1939 | MÁG Magosix? | EK 048 (előtte valószínűleg E 59-763) | MÁG Magosix | ZO 001 | Káloz | Székesfehérvár | ||||||||||||||
Szabó Miklós | Csillaghegy | 1927 | Budapest | Csillaghegy | |||||||||||||||||||
Szalay Kálmán | Bugyi | 1927 | 1942? | Ford | B 48-517, B 48-537 (CT 000, CT 001) | Rába Super | 1939-től | Taksony | Bugyi | ||||||||||||||
Szalay Sándor | Budafok | 1931 | Rába | CT 002 | Budafok | Kelenföld, BSZKRT villamos végállomás | |||||||||||||||||
Szebeni Sándor, Tóth Lajos | Lajosmizse | 1927 | Lajosmizse | Kecskemét | |||||||||||||||||||
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1924 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Kiskundorozsma | Sziksósfürdő | Kulipintyó | Forráskút | |||||||
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1925 | 1932 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Szőreg | Deszk | Klárafalva | Ferencszállás | |||||||
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Kiskunfélegyháza | ||||||||||
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Sándorfalva | ||||||||||
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Tápé | ||||||||||
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Bajai út | ||||||||||
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Újszeged | ||||||||||
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Kübekháza | ||||||||||
Szeiler Mihály | Bátaszék | 1941? | Bátaszék | ||||||||||||||||||||
Szemenyei Antal | Budapest | 1928 | 1931 | MÁG | 17-273 | Vál | Tabajd | Vértesdoboz | Alcsút | Felcsút | Bicske | ||||||||||||
Szigeti Nándor | Székesfehérvár | 1899 | 1899 | Székesfehérvár | |||||||||||||||||||
Szilágyi Endre | Debrecen | 1936 | 1944 | Fiat | DN 009 | Debrecen | |||||||||||||||||
Sztancs János | Nyíradony | 1928 | Nyíradony | Nyírbéltek | |||||||||||||||||||
Sztojka Ferenc | Sárkeresztúr | 1944 | 1944 | Szabadbattyán | Székesfehérvár | ||||||||||||||||||
Sztojka Ferenc | Sárkeresztúr | 1944 | 1944 | Sárkeresztúr | Káloz | ||||||||||||||||||
Szujer János | Csátalja | 1936 | |||||||||||||||||||||
Szunyogh Andorné | Budapest | 1929 | 1930? | Körmend | Sárvár | ||||||||||||||||||
Szvitek István | Szolnok | 1928? | 1929 | Rába vagy Ford | Szolnok | Besenyszög | |||||||||||||||||
Tatárszentgyörgyi Autóbusz Vállalat | Tatárszentgyörgy | 1927? | 1928 | Tatárszentgyörgy | Örkény | ||||||||||||||||||
Tibor János, ifj és Esztergályos Ferenc | Kozármisleny | 1943 | Siklós | Matty | Alsószentmárton | Egyházasharaszti | Old | ||||||||||||||||
Tóth László | Kunágota | 1926 | 1928 | Benz | S 21-023 | Ford | S 57-853 | Rába | S 60-010 | Kunágota | |||||||||||||
Tóth I Tibor | Bonyhád | 1928 | Bonyhád | Püspöknádasd | |||||||||||||||||||
Trkala Pál | Pilisszántó | 1928 | Pilisvörösvár | Pilisszántó | |||||||||||||||||||
Truckenbröd Tamás | Dömsöd, Soroksár | 1932 | 1933 | Dab | Dömsöd | ||||||||||||||||||
Ujjady Béla (Ujjadi) | Esztergom | 1933 | Austro-Fiat | B 48-552 | Kirva | Esztergom | |||||||||||||||||
Umathum Pál | Moson | 1927 | Páli | Szil | Szilsárkány | Csorna | |||||||||||||||||
Váczy József | Irota | 1928 | Szikszó | Alsóvadász | Homrogd | Tomorlak | Irota | ||||||||||||||||
Vajka János | Nagybajom | 1930 | 1942 | MÁVAG | KO 000 | Nagybajom | Jákónagybajom | ||||||||||||||||
Vajka János és Pécsi József | Nagybajom | 1926 | 1930 | Ford | P 54-201 | Nagybajom | Jákónagybajom | ||||||||||||||||
Valykó András | Heves | 1929 | 1942? | Heves | Hevesvezekény | Tarnaszentmiklós | Pély | ||||||||||||||||
Várady Albert | Pápa | 1927 | Pápa | ||||||||||||||||||||
Varga Ferenc | Mohács | 1933 | Fiat | 55-506 (19 személyes) | Austro-Fiat | 55-518 (22 személyes) | Mohács | Szabar | Himesháza | Geresd | Püspöklak | Fazekasboda | Nagypall | Pécsvárad | |||||||||
Varga Ferenc | Mohács | 1927 | Fiat | 55-506 (19 személyes) | Austro-Fiat | 55-518 (22 személyes) | Mohács | Bár | Bátaszék | ||||||||||||||
Varga Ferenc | Mohács | 1927 | 1939? | Fiat | 55-506 (19 személyes) | Austro-Fiat | 55-518 (22 személyes) | Mohács | Bár | Dunaszekcső | |||||||||||||
Vass György, Flór József | Szombathely, Peresznye | 1930 | 1931 | MÁVAG-Mercedes | Szombathely | Kámon | Herény | Nagygencs | |||||||||||||||
Veres Gusztáv | Budapest | 1926 | 1944 | Ford | M 53-503 (HS 000) | Rába | HS 006 | Berliet | HS 008 | Eger | |||||||||||||
Viczkó Tamás | Perkáta | 1927 | 1936? | Ford | Perkáta | Szolgaegyháza | |||||||||||||||||
Vígh Kálmán | Szolnok | 1921 | 1921 | Büssing | Szolnok | ||||||||||||||||||
Weisz Jenő | Karcag | 1928 | Ford | 48-827 | Karcag | ||||||||||||||||||
Windisch Andor | Soltvadkert | 1929 | Ford? | S-56 647? | Soltvadkert | Tázlár | Prónayfalva | ||||||||||||||||
Windisch Andor | Soltvadkert | 1929 | Ford? | S-56 647? | Soltvadkert | Büdöstó | |||||||||||||||||
Zalaegerszegi Autóbusz Vállalat | Zalaegerszeg | 1927 | 1931? | Zalaegerszeg |