Egy garázs, amely ma is megvan.
Az 1920-as évek elején a VII. kerület Kertész utca 24-28. szám alatt épített egy hatalmas bérházat a Cyklop Építő és Ingatlan Rt, amelynek része volt a parkológarázs és egy további garázsépület.
A garázsépületre 1928-ban plusz emeletet húztak, amelynek eredményeképpen kétemeletes lett s 250 gépkocsi befogadására volt alkalmas.
Kezdetben a cég saját leányvállalata, a Cyklop Garage Rt próbálta megtölteni a rendelkezésre álló hatalmas helyet. Karosszéria- és fényező műhelyt rendeztek be, gumikat, alkatrészeket, sőt egy időben komplett gépjárműveket (Studebaker és Tatra) is árusítottak az utcára néző üzlethelyiségekben. Az igazgatásban segítségükre volt az Automobil Kereskedelmi Kft, amelynek székhelye a Gizella (ma Vörösmarty) téren volt, de a cég vezetője, Reiman Gyula színes élete folyamán rengeteg gépjárművel kapcsolatos vállalat működésébe bekapcsolódott.
A gazdasági válság kitörése előtt Farkas Borbála vette bérbe a garázst, aki „Középeurópa legnagyobb garage”-ként hirdette a telepet. Ekkor már benzinkút is üzemelt helyben s több rövid életű vállalkozás próbálkozott az üzletekben.
Farkas Borbála nem sokáig bírta a csökkenő keresletet, ekkor az egykori Skoda-kereskedő, Herskovits Ignác költözött be egy rövid időre, majd két okleveles mérnök, Deák István és Hoffmann György üzemelésében működött a második világháborúig a komplexum.
A háború után az Autótaxi NV, majd a Főtaxi foglalta el a garázst. A mára alaposan megkopott fényű épületegyüttes jelenleg parkolóház, legfelső szintjén évekig a Kultmobil oldtimer-vállalkozás üzemelt.
Az épületen CYKLOP Garage, illetve YKLO Garage feliratok emlékeztetnek a régvolt dicsőségre.
FRISSÍTÉS: 2017. decemberben a 24.hu írt az épület történetéről.