Feuerstahler Viktor nyomjai (ma Szederkény) vállalkozó volt a Baranya megyei autóbusz-közlekedés úttörője. 1925. tavaszán 12 ülőhelyes autóbuszával elkezdte a menetrend szerinti autóbusz-közlekedést Szederkény és Pécs között, valamint hétfőn és pénteken a máriakéméndieket is behozta Pécsre.
1926. márciusában Feuerstahler a második autóbuszát szerzi be. A Fiat 505-ös alvázat a pécsi Belvárosi Garázstól vásárolta, és Varga Gyula műhelyében karosszáltata. Az autóbusz 18 ülőhelyes, 35 lóerős, piros színű volt. Március 6-n ezen autóbusszal megindult a Pécs-Mohács közti járta. Augusztusban a beszerzett harmadik autóbusz lehetővé tette a három járatpáros menetrend kialakítását úgy, hogy a forgalomba két busz szükségeltetett, a harmadik tartalék volt, vagy különjáratokat végezhetett.
1928-ban Nyemcsók Sándorral közösen megszervezte a Pécsvárad-Szederkény járatot, amelyen Nyemcsók Ford-alapú autóbuszát járatták.
1928-ban új MÁVAG-Mercedes jelent meg a Mohács-Pécs járaton. A Pécsi Napló így írt a járműről: „Ma délután 4 órakor hatalmas érdeklődést keltve egy óriási autóbusz vonult végig a városon. Feuerstahler Viktor autóbuszvállalkozó új, gyönyörű autóbuszának volt a próbautja. Az autóbuszon, mely Mohács és Pécs között fog közlekedni, 40 ülő és 20 állóhely van. Tiz méter hosszú, több mint 2 méter széles. A nem dohányzó fülke előtti folyosó két részre választja a kocsit, mely csillárjaival, pompás berendezéseivvel a külföldi autóbuszokra emlékeztet. Ilyen autóbusz Magyarországon a vidéken egy sincs, a fővárosban is alig néhány. Külön értéke az autóbusznak, hogy fűtőteste kívülről préselt friss levegőt melegít, miáltal az autóbuszban állandóan friss meleg levegő van. A kívülről is impozáns uj autóbuszával ismét bebizonyította Feuerstahler Viktor, hogy minden igyekezete, hogy a közönség legkényesebb igényeit is kielégítse. Az autóbusz karosszériájának finom kivitele a Varga Gyula karosszériagyár munkáját dicséri.”
Az 1930-as években a 38 személyes MÁVAG-Mercedes (rendszáma P 55-514), és a 19-személyes Austro-Fiat (P 54-265) mellett egy Spa (P 54-214) busz is közlekedett a Mohács-Pécs vonalon. 1934-ben a Máriakéménd-Nyomja-Pécs-Vajszló útvonalat is üzemeltette.
Feuerstahler 1936-ban csődöt jelentett, s úgy tűnik nevet is váltott. Működését Fóti Viktor néven folytatta kb 1943-ig.
- Distance Instructions
Forrás: Trebbin Ágost-Lehmann Ferenc: A Pécsi Villamosvasút és Autóbusz Közlekedés. Pécs, 2007