Sommer Ferenc székesfehérvári lakos 1929-ben kapott engedélyt az Inota – Csór – Székesfehérvár útvonalra. Vetélytársa volt Horváth István buszvállalkozó. Így fordulhat elő, hogy a Sommer által használt E 59-119 rendszámú Chevrolet tévesen Horváth tulajdonában állóként jelent meg az 1930-as gépjármű-tulajdonos listában.
„A végállomás Inota község nagyvendéglője előtti térség, innen Székesfehérvár felé haladva Csór templomtéren, Imre-majornál, Székesfehérvár Feketehegynél, a szárazréti iskolnál és vasúti sorompónál valamint a Nagy Sándor utca sarkán létesítendők renged megállóhelyek, míg a székesfehérvári végállomás a Haltéren jelöltetett ki” áll a tárgyalási jegyzőkönyvben (Székesfehérvár Városi Levéltár, IV 1406B, 169. doboz)
Sommer 1931-ben engedélyt kapott az útvonal Várpalotáig történő meghosszabbítására. A járat 1933. februárban szűnt meg.
- Distance Instructions