„1925 nyara valamivel közelebb hozta Sopront a rendszeres autóbuszüzemhez. Május 17-én megindult „Breuer és Németh személyfuvarozási vállalat” cégnévvel az elsı soproni autóbuszüzem, amely azonban még csak igen óvatos lépéseket tett. Vasár- és ünnepnapokon Sopron és környékének kirándulóhelyeire, hétköznapokon pedig a déli és a gyıri pályaudvarokra indította járatait. A cég elsőként egy 12, és egy 6
üléses társaskocsit állított üzembe. A kocsikat elsősorban a Tómalomra indított járatokhoz használták fel. Eleinte óránként indultak a fürdıhöz, majd az utaslétszám növekedésével félóránként. A soproni közönség
hamarosan megkedvelte az alumínium szekrényborítással épült kocsikat. A népnyelv ezeket „ezüstbárká”-nak keresztelte el. A Pozsonyi úton az egyik ház udvarán garazsíroztak a kocsik. Onnan indultak szolgálatba a soproni lejtős-emelkedős útakra” 1930-ban Breuer és Németh nevén egy Fiat volt (O 64-47 rendszámmal) – de a járatokat már korábban beszűntették.
- Distance Instructions
Forrás: Lovas Gyula: Autóbuszok Sopron utcáin I. Soproni Szemle, 1969/4,