A Népszava 1957-ben megjelent cikke szerint a Budapest, V. kerületi Lakáskarbantartó Ktsz, amelyből Favorit Vegyesipari Ksz lett (székhely: Mérleg utca) törpeautón dolgozik: „A műszaki vezető a KGM járműipari igazgatóságának volt műszaki osztályvezetője, a kisautó tervezője, Vörös László gépészmérnök négy évig, mint főmérnök dolgozott a KG-ben. Most szövetkezeti dolgozók, akik régi álmukat kívánják megvalósítani….
Vörös László már 1947-ben készített egy háromkerekű családi motorkerékpárt, amely három évig kifogástalanul futott. Azután eladta. A járműre azonban senki nem volt kíváncsi. Most egy úgynevezett családi motorkerékpárt szerkesztett, amelybe a Pannonia 250 köbcentis motorját építette be. A háromkerekű „kisautó” teteje nyitott, de esős vagy hűvös időben vászonredőnnyel le lehet fedni. A kocsi súlya kisebb, mint az oldalkocsis motorkerékpárok és az elkészített tervek szerint lehet három- és négyszemélyes oly módon, hogy a hátsó ülést felemelve teherszállításra is alkalmas. A motor 10,5 lóerős. Fogyasztása 100 kilométerre öt liter benzin, maximális sebessége – terhelés meleltt – 65 kilométer. A szövetkezet néhány napon belül befejezi az első prototípust, amelyet május közepén kipróbálnak. A kisautót már bemutatják a budapesti Ipari Vásáron és a helyszínen megrendeléseket is vesznek fel a törepautóra. „Mi nem gyártani akarunk – mondják, hanem kis sorozatokat, egyedi darabokat készítünk” Úgy tervezik, hogy az év végéig mintegy 100 törpeautót készítenek el, amelynek igen nagy előnye, hogy vásárlásához semmiféle felsőbb engedélyre nincs szükség. Van azonban egy nagy hátránya is: a kisautónak 30,000 forint körül lesz az előre látható ára”.
A Budapesti Ipari Vásáron be is mutatták a szerkezetet, amelyet az Autó-Motor riportere „reménytelennek” jellemzett. El is tűnt a süllyesztőben.