Sarkadi Mihály 1962-ben épített sportkocsija a hetvenes években új életre kelt.
Az Autó-Motor 1962-ben a következőt írta: A kocsi eredetileg a II. számú Autójavító versenykocsija volt, amelyet kiselejtezés után vásárolt meg jelenlegi tulajdonosa. Az egykori versenygép első útja a Dobozy utcába vezetett, ahol Sarkadi mester papírra vetette elképzelését és nemsokára megszületett a szolídságában is szemrevaló, nyugodt vonalú sportkarosszéria”.
15 évvel később az autó kicsit átalakítva, új rendszámmal, de még működött. Az Autó Motor 1977-es riportja:
„Ki mondaná meg, milyen autó ez, ha a VW-jelvény nem volna árulkodó? De hát így a titok nem titok – VW a cusdabogár. Csudabogár – mondjuk – mert valóban az, ez az 1962. októberében forgaloma helyezett példány. Egyetlen darab készült belőle egy pesti kisiparos műhelyében.
Hogy mitől VW ez az „egyke”? Nos, a karosszéria alatt VW-fenéklemez és a hozzá illő motor, váltóegység lapul, furcsa „felállásban”. És ez azt jelenti, hogy a omplett egység fordítva került az autó alá. Így a motor és a váltó a Wartburg-féltengelyeken keresztül az első kerekeket hajtja. Mindehezz a helyes forgásirány érdekében a tányérkereket a kúpkerék másik olalára tették. A hátsó kerékfelfüggesztést egy Wartburgról, a fékszerkezetet Moszkvicsról örökölte.
A karosszéria külön érdekessége, hogy az egész tető levehető, és ilyenformán az autó percek alatt sportkocsivá alakítható.
Tulajdonos, Jánossy Jenő… már használtan vette, de nagyon elégedett vele”.