Bárdi József, aki korábban a Magyar Ruggyantaárugyárban dolgozott, 1896 körül nyitotta meg kerékpár-alkatrészekkel foglalkozó boltját. Később bővítette profilját, rátért az autóalkatrészekre, sőt komplett gépkocsikra is. A Bárdi József vállalat lett a Mercedes helyi képviselője. Ezt követően osztrák banksegítséggel létrejött a Bárdi József Automobil Rt, amelynek 1913-ban készült el hatalmas főhadiszállása a VI. kerület Lehel u 25. alatt. A többemeletes épület második emeletén helyezték üzembe az új karosszéria-gyárat, amely „nemcsak karosszéria javításra, fényezésre és szerelésre, hanem mindennemű új karosszériáknak teljes előállítására is legtökéletesebben berendezkedett… Az új gyárban nemcsak luxus karosszériák, hanem teher-kocsik, üzleti szállító kocsik, bármily kombinált felépítmények, autóbuszok stb is készülnek, mindig a megrendelő tetszése és kívánsága szerint”.
Bárdi József 1916-ban kivált a saját nevét viselő cégből. Az első világháború után Metropole Garage néven óriási javító- és karosszériaműhelyként funkcionált a telep. 1927-től az államosításig a Steyr-képviselet foglalta el a helyet. A második világháború után itt pofozták ki az amerikai árukölcsönből kapott dzsipek egy részét.