Nagy Mihály 1910-ben váltotta ki a kocsigyártó iparigazolványt. 1920-ban költözött a IX. kerület Gát utca 32. szám alá, s ekkor kezdett autókarosszériákkal is foglalkozni.
Az egykori munkások közül Fülpesi Györggyel sikerült interjút készíteni. Ő 1938-ban kilépett a Schillinger-féle karosszériagyárból, és inkább a jobban fizető Nagy Mihályt választotta, aki „jó hírű bognár” volt. Ekkor kb. 60 munkás dolgozott a IX. kerületi telepen. Opel Blitz alvázra 1.5 és 3 tonnás teherautó-felépítményeket (pl. kenyérszállító) készítettek. Ezen kívül autóbusz-karosszériákkal is foglalkoztak.
Az üzem egészen az államosításokig fennmaradt. Nagy Mihály szakértelmét később a Csepel Autógyár újítási osztályán kamatoztatta.
(Forrás: Budapest Főváros Levéltára)
A Nagy Mihály cég dolgozói a ’40-es években. Szürke öltönyben a cég alapítója (Forrás: Fülpesi György)
Opel Blitz alapú tűzoltóautó (Forrás: Fülpesi György)
Ford teherautó (Forrás: Fülpesi György)
Opel Blitz a műhelyben. (Forrás: Fülpesi György)