Nagy László (1920-1997) fordulatos élete során dolgozott ökölvívóedzőként, fotó- és grafikusművészként is. A második világháború előtt hobbiból kezdett el motorversenyezni. 1945 után áttért az autókra.
Az angol követtől szerzett egy MG sportkocsit, és azzal indult különböző futamokon. 1951-ben egy Palotai nevű ismerősével Fiat Topolino alapokra építettek egy speciál-versenyautót, amelyet később eladott egy kiskerekes Jawa motorkerékpárért.
Később egy Skoda 1101P katonai járművel, népszerű becenevén Coloniallal járt, amelyet 1958-1959 környékén alakított át a képen is látható szépvonalú kupévá. Néhány évig használta az Alfa Romeo és Jaguar XK120 ihletésű járművet, majd eladta egy motorversenyző ismerősének.
Nagy László egészen 1963-ig folytatta a versenyzést. Később grafikusművészként ő tervezte a Magyar Autóklub jellegzetes emblémáját.
Az autó kisebb kihagyásokkal a motorversenyző-család tulajdonában maradt. Nemrég elkezdték az autó restaurálását. Az egykor CA18-67 rendszámú jármű a 2012. április 27-30 között a Hungexpo területén megrendezett OT Expo rendezvényen a magyarjarmu.hu stand ékessége volt.
(Köszönjük dr. Nagy Gábor értékes segítségét)