„Török Szilveszter géplakatos, a Szentesi Vas és Fémipari Ktsz dolgozója szabadidejében, öt évi munkával készített” egy törpeautót – írta az MTI archívum 1962-ben. Lánya, Forrásné dr Török Katalin elmesélése szerint édesapja, aki 1910-ben született, s tragikusan korán, 1967-ben húnyt el Szentesen élt és alkotott. 31 éves korában szerzett géplakatos mesterlevelet. A világháború után sikerült műhelyt nyitnia, amelyet folyamatosan korszerű elektromos szerszámgépekkel szerelt fel. Az államosítást követően kénytelen volt a helyi vasipari szövetkezetben dolgozni, s csak munkaidő után áldozhatott szenvedélyének: a saját autó elkészítésének. Emiatt 5-6 évig tartott, míg elkészült. A négy kereket kivéve mindent saját kezűleg készített el. Maga számolta ki, rajzolta, szerkesztette meg a motorhoz szükséges alkatrészeket, öntette ki a hengereket, kalapálta formára a karosszériát. Utolsó műveletként egy krómozott, alumínium lemezből formázott kis repülőt is készített a meggypiros kis sportkocsi „orrára”. A műbőr tetős, nyitott járművet oldalkocsis motorkerékpárként vizsgáztatták le, és 1961. szept. 14-én kapott forgalmi engedélyt.
A kis autó adatai: hossza 3,25 m; szélessége 1,25 m; magassága 1 m. Sebessége 50-60 km/h.
Kéthengeres, 250 köbcentis, 14 LE. Önsúlya 380 kg. Üzemanyagtartálya 12 l, szerelvényfal előtt. Sebességváltó a kormány alatt. A fokozatok száma: három előre, egy hátra. 1977-ben a családnak el kellett adnia, azóta a sorsa ismeretlen.
