Szorcsik Antal (1891-1953) a Szolnoki Malom főgépésze volt. Rutinmunkáját színesítendő, 1924-ben személyautó készítésébe fogott. Autójának saját maga tervezte a kéthengeres, vízhűtéses motort és ő a fogaskerekes sebességváltót is. Elkészítésükben nagy segítségére volt sógora, aki a MÁV Szolnoki Vasúti Főműhelyében dolgozott esztergályosként. A motorblokk, a sebességváltó és alkatrészeinek forgácsolási munkái, mind az ő munkáját dicsérik. Szorcsik kocsiját folyamatosan igyekezett tökéletesíteni, kisebb-nagyobb módosításokat eszközölt rajta. Az eredetileg a karosszérián kívül elhelyezett sebességváltó- és fékkarokat a jármű belsejébe helyezte át, változtatott a karosszéria formáján stb. A jármű végleges formáját 1926-ban nyerte el: