1927-1928-ban csupán néhány darab készült ebből a motorkerékpár-motoros áruszállítóból.
Wiesner Károly az első világháború után Budapesten, a Csáky utca 9. alatt rendezte be szerszámgyártó és árusító vállalatát. Karwies márkanéven többek között csiszológépeket készített. 1927-ben új termékkel próbálkozott: 250 kg hordképességű, motorkerékpár-motoros, háromkerekű áruszállítóval. Korábban már a Méray Motorkerékpárgyár készített hasonló szerkezetet, de a német DKW és Steigboy is említhetők. Utóbbit Wiesner Károly árusította Magyarországon.
Az 1928-ban elkészült háromkerekűnél is megtartották a Karwies márkanevet. Tervezésében ifjabb Hóra Nándor (1903-?) is részt vett. Bálint Sándor, a Közlekedési Múzeum muzeológusa az 1970-es években életrajzi interjút készített ifjabb Hórával, ebből idézünk: „mint önálló kisiparos hozzákezdett édesapjával a háromkerekű motoros áruszállító gyártáshoz. Két járműbe Frohner&Pásztélyi motort szereltek be, azonban ezek a motorok gyengének bizonyultak és a továbbiakban 750 cm3-es angol JAP motorokat építettek be…” (másutt 600 cm3-ről esik szó)
Bár ifjabb Hóra 15 elkészült darabot említett, a korabeli adatok alapján valószínűleg csupán 5-6 darabos volt a széria. 1928-ban összesen 3 Karwies talált gazdára, s az 1930-ban kiadott országos gépjármű-tulajdonos jegyzékben is csupán 5 ilyen márkanevű jármű található.