A guggerhegyi versenyek

A mai Látó-hegyen 1926-ban dübörögtek fel először az autók és motorok. Az elmúlt közel 100 évben alaposan átalakult a környék…


Filmhíradó az 1932-es futamról. Nem túlzás azt mondani, hogy hang-szempontból tompítatlan kipofogojú traktorok zaja verte fel a hegyek csendjét.

A KMAC 1920-tól rendezett hegyi felfutó versenyeket. A jól ismert svábhegyi verseny először 1920-ban, a motorosok TT futama 1924-ben, míg a guggerhegyi verseny 1926-ban került először megrendezésre.
A Guggerhegy, más írásmód szerint Gugerhegy, avagy mai alakjában Látó-hegy tökéletes helyszínnek bizonyult. A verseny nagyjából a mai Pasaréti tér elől indult, s a részt vevők a Csévi út – Csalán utca – Nagybányai utca útvonal kanyarogtak fel a célig. Összesen 1752 méteres volt a pálya – rövid, de gyors.

Útvonal egykor…
és ma

Néhány részlet az útvonalról

A rajt a Hűvösvölgyi út – Kelemen László utca sarkán volt. Mára csak a kis híd korlátja változatlan
A felfelé vezető út egyik éles kanyarja
és egy másik kanyar
Báró Wolfner András Steyr-jével kanyarodik a Bartók Béla emlékház előtt (Forrás: Bartók Béla Emlékház)

A guggerhegyi verseny soha nem lett annyira sikeres, mint a svábhegyi. Soha nem került be az európai bajnoki naptárba. 1926 és 1935 között kilenc alkalommal sikerült tető alá hozni – 1934-ben elmaradt. 1926-1930 között a KMAC, majd 1931-33-ig a Terézvárosi Torna Club, s végül 1935-ben az FTC motoros szakosztálya volt a rendező. Időről időre feltűntek külföldi menők, és általában szépen végigverték a mezőnyt. Itt „cseperedett fel” Hartmann László, aki akkor is visszatért, amikor már inkább a külföldi versenyekre koncentrált.

„Az egyik legklasszikusabb hegyiversenyünkön, a Guggerhegyen látjuk itt Hartmannt, amint tökéletesen veszi a legnehezebb alsó hajtűkanyart. E futásával 2,54 másodperccel javította meg herceg Esterházy rekordját” (Autó-Traktor, 1933)
1926
„Péter és Pál napján, június 29-én rendezte meg a Királyi Magyar Automobil Club az első guggerhegyi versenyét motorkerékpárok, sidecarok, túrakocsik és sportkocsik számára. … Ami a verseny útvonalát illeti, az pikantéria szempontjából egyike a legszebbeknek. Hat gyönyörű hajtűforduló, közte meglehetős hosszú egyenesekkel, olyan próbára tették versenyzőinket, hogy igazán megmutathatták, mit tudnak. … A legnagyobb dicséret hangján mindenekelőtt Delmár Walterről kell megemlékeznünk. Ezúttal úgy az automobilok, mint a motorkerékpárok legjobb idejét futotta ki”Nevezések száma: 46 – ebből 17 automobil, 29 motorkerékpár

RajtszámKategóriaSofőrJármű
01MotorkerékpárDelmár WalterSunbeam
02MotorkerékpárKaszala KárolyTriumph
03MotorkerékpárHorthy István, ifjNorton
04AutomobilDelmár WalterSteyr Sport
05MotorkerékpárBlaskovich PéterRoyal Enfield
06AutomobilWolfner András, báróSteyr Sport
07MotorkerékpárWolfner LászlóZenith JAP
08MotorkerékpárUrbach LászlóAJS
09MotorkerékpárDragos JenőMéray JAP
10MotorkerékpárUrbach LászlóAJS Sidecar
11AutomobilSzmick ViktorSalmson Grand Sport
12MotorkerékpárPaull JózsefRoyal Enfield JAP
13AutomobilKalmár TihamérSteyr
14MotorkerékpárManó JózsefNova Blackburne
15MotorkerékpárHajós Imre, drScott Sidecar
16MotorkerékpárHild KárolyNova JAP
17AutomobilVadász MiklósSalmson Grand Sport
18AutomobilLyka IstvánOM Superba Sport
19AutomobilDietl HubertAmilcar Grand Sport
20AutomobilZolnay EndreOM Sport
21MotorkerékpárBagdy ImreTerrot JAP
22MotorkerékpárKovács SándorAriel
23MotorkerékpárStanzel GyulaRex Acme
24MotorkerékpárPuch JánosPuch
25AutomobilKáldy JenőChrysler Six
26Motorkerékpárbauer józsefAriel Sidecar
27AutomobilNeumayer IstvánLancia Lambda
28MotorkerékpárKübek JózsefFrohner-Pásztélyi
29MotorkerékpárBaumgarten LászlóAlcyon
30MotorkerékpárBiller LajosAJS Sidecar
31AutomobilJeney LászlóAmilcar
32AutomobilC.C. FrieseMÁG Magomobil Sport
33MotorkerékpárRadó FerencAJS
34AutomobilDelmár WalternéSteyr
35MotorkerékpárErdélyi FerencMéray Blackburne
36MotorkerékpárSzentléleky LászlóD-Rad Sidecar
37AutomobilSzilberleitner JózsefDiatto
38AutomobilWalter FerencnéFiat 509
39AutomobilDeSilton, Wien (álnév)Amilcar Grand Sport
40MotorkerékpárMiklós ErvinMatchless
41MotorkerékpárHorváth JánosMéray JAP
42MotorkerékpárSzentléleky LászlóMéray JAP
43AutomobilGoldman JenőFiat 509
44MotorkerékpárPetrovits GézaDormán Villiers
45MotorkerékpárKappel TamásD-Rad
46MotorkerékpárSchuszter RezsőNer-a-car Blackburn

Legjobb idő:
– Motorkerékpárok: Delmár Walter, Sunbeam 493 ohv: 2:00.05. Átlag: 52.560 km/h
– Automobilok: Delmár Walter, Steyr: 2.05.66. Átlag: 50.216 km/h

1927
„Július 26-án rendezte a Királyi Magyar Automobil Club immáron másodízben, ezúttal nemzetközi guggerhegyi versenyét 1752 kilométeres távon. A verseny útvonala ezúttal tökéletesen jó állapotban volt. A KMAC vezetősége karöltve az I. kerületi városi mérnöki hivatallal, az építkezések folytán meglehetősen elrontott guggerhegyi szerpentint a verseny napjára kifogástalan állapotba hozta.
Ugyancsak kitűnő volt az útvonal biztosítása. Igen szépen mutattak a kék-sárga oszlopokra kifeszített ugyancsak KMAC-színű kötelek, miáltal sikerült a verseny pályáját tökéletesen lezárni, melyben az időnként túlbuzgó rendőrség is alaposan kivette részét.
Ami a verseny rendezését illeti, ezúttal a rendező KMAC-ot nagy balszerencse üldözte. Nem vévén igénybe a nagy gyakorlattal rendelkező katonai telefonosztagok szolgálatát, cserkészekkel állíttatta fel a vonalat. A cserkészek pedig ahelyett, hogy magas vezetéket állítottak volna fel, helyenkint egyszerűen a földre fektették a vonalat , amit a versenyre igyekvő közönség nem vévén észre, valószínűen egy pár helyen elszakított. így azután megtörtént, hogy a 9-re hirdetett startok, csekély egy és háromnegyedórai késéssel, 15 perccel 11 óra előtt kezdődtek. Ekkor azután gyors egymásutánban indultak a versenyzők, úgyhogy a verseny élvezetes volt. Mondhatjuk, ilyen gyorsan hegyiversenyt leperegni még nem is láttunk. … A verseny ezúttal nemzetközi volt, amennyiben a startnál Magyarországon már évek óta a svábhegyi versenyekből ismert szimpatikus Fritz von Zsolnay mellett, a kiváló német Mercedes-vezető Wentzel Mosau is megjelent. Mindkét vendég kitűnően szerepelt és mindegyik kategóriájának legjobb idejét futotta, sőt Fritz von Zsolnay ezúttal 5 literes pompás Gráf & Stift versenykocsijával a nap legjobb idejét futva, abszolút győztesként került ki a versenyből”.
Nevezések száma: 47 – ebből 19 automobil, 28 motorkerékpár

RajtszámKategóriaSofőrJárműOsztály
01AutomobilFritz von ZsolnayGräf&StiftVersenykocsik 5.0 literig
02AutomobilDelmár WalterSteyrVersenykocsik 5.0 literig
03AutomobilLipthay Antal, brBugattiVersenykocsik 1.5-4 literig
04AutomobilFeledy PálBugattiVersenykocsik 1.5 literig
05AutomobilSzéchenyi Miklós, grBugattiVersenykocsik 1.5 literig
06AutomobilSzmick ViktorSalmsonVersenykocsik 1.1 literig
07AutomobilWolfner LászlóSteyrSportkocsik 3 literig
08AutomobilSzini JánosAustro-DaimlerSportkocsik 3 literig
09AutomobilKárolyi Gyula, grAustro-DaimlerSportkocsik 3 literig
10AutomobilPálffy Daun JózsefAustro-DaimlerSportkocsik 3 literig
11AutomobilWolfner András, báróBugattiSportkocsik 3 literig
12AutomobilLyka IstvánOMSportkocsik 2.0 literig
14AutomobilHeteés SándorBugattiSportkocsik 2.0 literig
15AutomobilZichy Tivadar, grBugattiSportkocsik 2.0 literig
16AutomobilWentzel von MosauMercedes-BenzTúrakocsik 8.0 literig
17AutomobilKárolyi Ferenc, grBianchiTúrakocsik 3.0 literig
18AutomobilIványi GyulaLanciaTúrakocsik 3.0 literig
19AutomobilWilheim SándorBallotTúrakocsik 3.0 literig
20AutomobilAnton GazdaGrofriTúrakocsik 1.1 literig
01MotorkerékpárTarján AntalMéray750 kcm-ig
02MotorkerékpárGoldfarb EmilNew Imperial750 kcm-ig
03MotorkerékpárBezsilla Nándor, drNew Imperial750 kcm-ig
04MotorkerékpárKovács SándorAriel750 kcm-ig
05MotorkerékpárBauer JózsefAriel750 kcm-ig
06MotorkerékpárKuseff MiklósRudge500 kcm-ig
07MotorkerékpárUrbach LászlóAJS500 kcm-ig
08MotorkerékpárWolfner LászlóZenith500 kcm-ig
09MotorkerékpárSztarecky LászlóSunbeam500 kcm-ig
10MotorkerékpárBalázs LászlóSunbeam500 kcm-ig
11MotorkerékpárDeli LajosSunbeam500 kcm-ig
12MotorkerékpárSabrnák OttóZenith350 kcm-ig
14MotorkerékpárSabrnák OszkárZenith350 kcm-ig
15MotorkerékpárUrbach LászlóAJS350 kcm-ig
16Motorkerékpár?Nova350 kcm-ig
17MotorkerékpárHummel EndreVelocette350 kcm-ig
18MotorkerékpárHevesy SándorMéray350 kcm-ig
19MotorkerékpárZamecsnik TivadarEnfield350 kcm-ig
20MotorkerékpárPösel MiklósTerrot350 kcm-ig
21MotorkerékpárBezsilla Nándor, drDunelt250 kcm-ig
22MotorkerékpárLinzbauer KatóMatchless250 kcm-ig
23MotorkerékpárUrbach LászlóAJS250 kcm-ig
24MotorkerékpárWéber OszkárMéray250 kcm-ig
25MotorkerékpárStanzel GyulaRex Acme250 kcm-ig
26MotorkerékpárRothárn GyulaMéray250 kcm-ig
27MotorkerékpárJoó GyulaGuzzi250 kcm-ig
28MotorkerékpárKovách AndorNova250 kcm-ig
29MotorkerékpárPálinkás PálMéray250 kcm-ig

Legjobb idő:
– Motorkerékpárok: Balázs László, Sunbeam 500 cm3: 1:52.58 mp
– Automobilok: Fritz Von Zsolnay, Graf&Stift 5000 cm3: 1:51.58 mp

1928
„Június 28-án, Péter-Pál napján rendezte meg a Királyi Magyar Automobil Club immáron harmadízben Gugerhegyi versenyét 1752 méteres távon. Nem volnánk objektívek, ha el nem ismernénk, hogy szebben, precízebben és gyorsabban rendezett hegyiversenyt még eddig nem igen láttunk. Ha az eredmények kihirdetése nem szócsövön történt volna, humoros megjegyzésekkel fűszerezve, hanem egy komoly hirdetőtábla adta volna azokat tudtára az egybegyűlt hatalmas és fanatikus közönségnek, úgy azt mondhatnánk, hogy jobban és pontosabban nem is lehet versenyt rendezni. A pálya tökéletes elzárása, annak kötelekkel való biztosítása, a pontos keydet és
a gyors egymásutáni startok valóban élvezetes versenyt nyújtottak… Motorkerékpáros szempontból a fejlődés az indulók tekintetében
is nagyarányú volt, amennyiben 34 szóló- és 9 oldalkocsis, összesen 43 motorkerékpár állott starthoz, ami semmiképen sem volt arányban a starthoz állott 17 automobillal, amiből 7 Bugatti, 4 pedig Steyr volt. Megállapítható tehát, hogy a KMAC által a túrautakon agyon favorizált és agyondíjazott automobilisták a szó szoros értelmében cserbenhagyták a KMAC-ot és ha a motorkerékpárosok, akik mindig a sportszempontot tartják szem előtt, nem indulnak tömegesen, úgy indulók tekintetében egy nagyon harmadrangú eseménnyé zsugorodott volna össze a Guger-verseny. Az automobilisták távolmaradásának oka igen egyszerű. Mindenki tudta, hogy a Gugerversenyre nem áll rendelkezésre a rendező egyesületnek az ezüstkelyhek és egyéb trófeák halmaza és bizony itt nem minden pimpf kaphat billikomot, tehát nem is neveztek. A KMAC-nak be kell látnia, hogy a versenyeken a tömeget a motorkerékpárosok teszik és azokat éppen úgy kell méltányolni, mint az automobilistákat”.Nevezések száma: 72 – ebből 20 automobil, 2 cyclecar, 50 motorkerékpár
RajtszámKategóriaSofőrJárműOsztály
01AutomobilRózsahegyi IstvánBugattitúrakocsik
02AutomobilLyka IstvánBugattitúrakocsik
03AutomobilOttlyk LajosSteyrtúrakocsik
04AutomobilGorove AntalMÁGtúrakocsik
05AutomobilWolfner LászlóSteyrtúrakocsik
06AutomobilHartmann LászlóHupmobiletúrakocsik
07AutomobilVadász ImreAmilcarsportkocsik
08AutomobilTarján AntalOMsportkocsik
09AutomobilHeteés SándorBugattisportkocsik
10AutomobilKárolyi GyulaAustro-Daimlersportkocsik
11AutomobilSzini JánosAustro-Daimlersportkocsik
12AutomobilHeteés SándorBugattisportkocsik
14AutomobilWolfner András, báróSteyrsportkocsik
15AutomobilWentzel von MosauMercedes-Benzsportkocsik
16AutomobilHajdu AndurHajduversenykocsik
17AutomobilVay László, grBugattiversenykocsik
18AutomobilLyka IstvánnéBugattiversenykocsik
19AutomobilEsterházy Antal, hercegBugattiversenykocsik
20AutomobilZichy Tivadar, grBugattiversenykocsik
21AutomobilDelmár WalterSteyrversenykocsik
52CyclecarStanzel GyulaMorganszeiklkárok
53CyclecarBezsilla Nándor, drMorganszeiklkárok
01MotorkerékpárTima-Horváth IstvánSuper Xszóló motorkerékpár 750 cm3-ig
02MotorkerékpárHorthy István, ifjMérayszóló motorkerékpár 750 cm3-ig
03MotorkerékpárWolfner LászlóSunbeamszóló motorkerékpár 750 cm3-ig
04MotorkerékpárLöwy ImreRudgeszóló motorkerékpár 500 cm-ig
05MotorkerékpárStiegler JánosRudgeszóló motorkerékpár 500 cm-ig
06MotorkerékpárHóra Nándor, ifjRudgeszóló motorkerékpár 500 cm-ig
07MotorkerékpárKuseff MiklósDormánszóló motorkerékpár 500 cm-ig
08MotorkerékpárReineck AntalZenithszóló motorkerékpár 500 cm-ig
09MotorkerékpárPosztobányi IstvánBMWszóló motorkerékpár 500 cm-ig
10MotorkerékpárAusländer IstvánBMWszóló motorkerékpár 500 cm-ig
11MotorkerékpárBátya JánosFNszóló motorkerékpár 500 cm-ig
12MotorkerékpárKoppányi MiklósSunbeamszóló motorkerékpár 500 cm-ig
14MotorkerékpárWittenberg JózsefSunbeamszóló motorkerékpár 500 cm-ig
15MotorkerékpárBalázs LászlóSunbeamszóló motorkerékpár 500 cm-ig
16MotorkerékpárWeber OszkárMérayszóló motorkerékpár 500 cm-ig
17MotorkerékpárSzabó TivadarMérayszóló motorkerékpár 350 cm-ig
18MotorkerékpárSzilner JózsefChater Leaszóló motorkerékpár 350 cm-ig
19MotorkerékpárZamecsnik GyulaMotosacocheszóló motorkerékpár 350 cm-ig
20MotorkerékpárRoll OszkárAJSszóló motorkerékpár 350 cm-ig
21MotorkerékpárPajor ImreNew Imperialszóló motorkerékpár 350 cm-ig
22MotorkerékpárLendenmayer BélaJamesszóló motorkerékpár 350 cm-ig
23MotorkerékpárSzilágyi GyulaChater Leaszóló motorkerékpár 350 cm-ig
24MotorkerékpárHummel EndreVelocetteszóló motorkerékpár 350 cm-ig
25MotorkerékpárSabrnák OszkárVelocetteszóló motorkerékpár 350 cm-ig
26MotorkerékpárMagyar SándorVelocetteszóló motorkerékpár 350 cm-ig
27MotorkerékpárAsztalos JánosVelocetteszóló motorkerékpár 350 cm-ig
28MotorkerékpárKovács JánosVelocetteszóló motorkerékpár 350 cm-ig
29MotorkerékpárHild KárolyRaleighszóló motorkerékpár 350 cm-ig
30MotorkerékpárZamecsnik TivadarEnfieldszóló motorkerékpár 350 cm-ig
31MotorkerékpárBöckh LászlóSunbeamszóló motorkerékpár 350 cm-ig
32MotorkerékpárMeggyesy ZoltánVelocetteszóló motorkerékpár 350 cm-ig
33MotorkerékpárJeney LászlóRadcoszóló motorkerékpár 250 cm3-ig
34MotorkerékpárPápai IstvánRadcoszóló motorkerékpár 250 cm3-ig
35MotorkerékpárPothárn FerencMérayszóló motorkerékpár 250 cm3-ig
36MotorkerékpárErdélyi FerencMérayszóló motorkerékpár 250 cm3-ig
37MotorkerékpárKiss BélaJamesszóló motorkerékpár 175 cm3-ig
38MotorkerékpárErdey GyulaRex Acmeszóló motorkerékpár 175 cm3-ig
39MotorkerékpárLukavecz FerencRex Acmeszóló motorkerékpár 175 cm3-ig
40MotorkerékpárSzentgyörgyi LászlóDotszóló motorkerékpár 175 cm3-ig
41MotorkerékpárDeli LajosPuchszóló motorkerékpár 175 cm3-ig
42MotorkerékpárKováts EmilHorexoldalkocsis motorkerékpár
43MotorkerékpárSztancsek János, drFNoldalkocsis motorkerékpár
44MotorkerékpárLantay EdeHRDoldalkocsis motorkerékpár
45MotorkerékpárVerebélyi BálintAJSoldalkocsis motorkerékpár
46MotorkerékpárBauer JózsefArieloldalkocsis motorkerékpár
47MotorkerékpárRostás IstvánDouglasoldalkocsis motorkerékpár
48MotorkerékpárRostás IstvánDouglasoldalkocsis motorkerékpár 350 cm3-ig
49MotorkerékpárPálinkás PálZenitholdalkocsis motorkerékpár 350 cm3-ig
50MotorkerékpárMeggyesy ZoltánVelocetteoldalkocsis motorkerékpár 350 cm3-ig
51MotorkerékpárSteuer RudolfVelocetteoldalkocsis motorkerékpár 350 cm3-ig

Legjobb idő:
– Motorkerékpárok: Balázs László, Sunbeam 493 ohv: 1:52.01 mp
– Automobilok: herceg Esterházy Antal, Bugatti: 1:45.66 mp

1929„Június 29-én, Péter és Pál napján rendezte meg a Királyi Magyar Automobil Club immáron negyedszer szokásos hegyiversenyét 1752 méteres távon, a Guggerhegyi nehéz szerpentineken. Ezúttal is, mint eddig mindig, pompás idő kedvezett a versenynek, mely külsőségeit tekintve, fényesen sikerült. A hatalmas céltorony, a kitűnően lezárt úttest, a gyors startok, a pálya több helyén elhelyezett megafon és a szép küzdelmek ismét egy szép napot örökítettek meg a magyar motorsportok annalesében”

Nevezések száma: 57 – ebből 18 automobil, 39 motorkerékpár

RajtszámKategóriaSofőrJárműOsztály
41AutomobilBezsillla Nándor, dr.MorganCyclecar 1100 kcm-ig
42AutomobilHorthy KárolyOpelTúrakocsik
43AutomobilLyka IstvánBugattiTúrakocsik
44AutomobilVerebély László MiklósLanciaTúrakocsik
45AutomobilZinneberg ArcoMercedes-BenzTúrakocsik
46AutomobilCzernin Jaromir, grófAmilcarSportkocsik
47AutomobilBlaskovich ErnőBNCSportkocsik
48AutomobilTarján AntalOMSportkocsik
49AutomobilHeteés SándorBugattiSportkocsik
50AutomobilWolfner LászlóSteyrSportkocsik
51AutomobilWolfner András, báróSteyrSportkocsik
52AutomobilFranz WentzlerMercedesSportkocsik
53AutomobilSzénásy AlánBugattiVersenykocsik
54AutomobilEsterházy Antal, hercegBugattiVersenykocsik
55AutomobilHartmann LászlóBugattiVersenykocsik
56AutomobilHeteés SándorBugattiVersenykocsik
57AutomobilWolfner LászlóBugattiVersenykocsik
58AutomobilWolfner András, báróSteyrVersenykocsik
01MotorkerékpárErdélyi FerencMérayszóló motorkerékpár 175 cm3
02MotorkerékpárLendenmayer BélaJamesszóló motorkerékpár 175 cm3
03MotorkerékpárBalogh MiklósAKDszóló motorkerékpár 175 cm3
04MotorkerékpárDeli LajosRadcoszóló motorkerékpár 250 cm3
05MotorkerékpárHild KárolyOK Supremeszóló motorkerékpár 250 cm3
06MotorkerékpárBauer JózsefArielszóló motorkerékpár 250 cm3
07MotorkerékpárBlaskovich ErnőMoto Guzziszóló motorkerékpár 250 cm3
08MotorkerékpárWéber OszkárMérayszóló motorkerékpár 250 cm3
09Motorkerékpár
10MotorkerékpárZamecsnik TivadarMotosacocheszóló motorkerékpár 350 cm3
11MotorkerékpárSabrnák OszkárVelocetteszóló motorkerékpár 350 kcm
12MotorkerékpárKovács BélaZenithszóló motorkerékpár 350 cm3 JAP
14MotorkerékpárSzilner JózsefChater Leaszóló motorkerékpár 350 kcm
15MotorkerékpárVincze PálRex-Acmeszóló motorkerékpár 350 kcm
16MotorkerékpárFejér Domokos, ifj.AJSszóló motorkerékpár 350 kcm
17MotorkerékpárWosalla GyörgyMotosacocheszóló motorkerékpár 350 kcm
18MotorkerékpárHild KárolyVelocetteszóló motorkerékpár 350 kcm
19MotorkerékpárBalázs LászlóSunbeamszóló motorkerékpár 500 kcm
20MotorkerékpárUrbach LászlóAJSszóló motorkerékpár 500 kcm
21MotorkerékpárHóra Nándor, ifj.Rudgeszóló motorkerékpár 500 kcm
22MotorkerékpárKozma EndreMatchlessszóló motorkerékpár 500 kcm
23MotorkerékpárStiegler JánosRudgeszóló motorkerékpár 500 kcm
24MotorkerékpárBátya JánosFNszóló motorkerékpár 500 kcm
25MotorkerékpárBékéssy ÁrpádOpelszóló motorkerékpár 500 kcm
26MotorkerékpárGelb MiklósOpelszóló motorkerékpár 500 kcm
27MotorkerékpárMeggyessy ZoltánBMWszóló motorkerékpár 750 cm3
28MotorkerékpárHummel EndreOK Supremeszóló motorkerékpár 250 cm3
29MotorkerékpárKübek JózsefAJWszóló motorkerékpár 1000 cc
30MotorkerékpárRostás IstvánDouglasOldalkocsi 600 kcm-ig
31MotorkerékpárVigyázó MiklósBMWOldalkocsi 600 kcm-ig
32MotorkerékpárHóra GézaJamesOldalkocsi 600 kcm-ig
33MotorkerékpárSteurer RudolfBMWOldalkocsi 600 kcm-ig
34MotorkerékpárZüzer IstvánRadcoOldalkocsi 600 kcm-ig
35MotorkerékpárWittemberg JózsefStandardOldalkocsi 600 kcm-ig
36MotorkerékpárKováts EmilVictoriaOldalkocsi 600 kcm-ig
37MotorkerékpárFarkas DénesSunbeamOldalkocsi 600 kcm-ig
38MotorkerékpárBauer JózsefArielOldalkocsi 600 kcm-ig
39MotorkerékpárUrbach LászlóAJSOldalkocsi 600 kcm-ig
40MotorkerékpárCzulyba MihályBMWOldalkocsi 750 cm3

Legjobb idő:
– Motorkerékpárok: Balázs László, Sunbeam 500: 1:54.81 mp
– Automobilok: Szénásy Alán, Bugatti: 1:50.91 mp

1930
Idópont: 1930. június 8.
„Röviden össze lehet foglalni a beszámolót a KMAC pünkösdvasárnapi guggerhegyi versenyéről. Jó volt a pálya, jó volt a rendezés, jó volt a lebonyolítás és jók voltak az – osztrákok. A verseny, – amely úgyszólván motorkerékpárverseny volt, mivel csak három túrakategóriában és egy versenykategóriában indultak versenyzők, – vereséget hozott a magyar versenyzők számára.
A Guggerhegy szerpentinjein ezúttal a bécsi Willy Melichar (350 Sunbeam) aratott abszolút győzelmet s újonnan felállított útvonal rekordjával Balázs (500 Sunbeam) két évvel előtti pályarekordját adta át a múltnak. Melichar 350-es gépével győzött az 500-as csoportban is, míg a gráci Puch-menő Toricelli a 250-es csoportban öregbítette a márka hírnevét. Lukavetz (Francis Barnett) a 175-ös kategóriában aratott újabb Villiers sikert. Az oldalkocsis gépek legjobb idejét Bátya (500 FN) ért el.
A cyclecarok csoportjában dr Bezsilla Nándor megjavítja saját útvonalrekordját. Lyka István ige szép időt produkált Bugatti túragépén. Meg kell emlékeznünk a kis Tatra értékes teljesítményéről. A versenykocsik csoportjában egyedül Hartmann László indul Bugatti gépen. Max Hardegg Steyr gépe nem abszolválta a versenyt.”
Nevezések száma: 38 – ebből 29 motorkerékpár, 1 cyclecar, 8 automobil

RajtszámKategóriaSofőrGyártmányOsztály
1AutomobilokSolty LászlóAustintúra autmobilok 750 cm3
3AutomobilokFellner SimonTatratúra autmobilok
4AutomobilokLyka IstvánBugattitúra autmobilok 1999
11AutomobilokHartmann LászlóBugattiSportautók 1999
21AutomobilokMax HardeggBugattiVersenyautómobilok 1500 kcm
22AutomobilokSzénásy AlánBugattiVersenyautómobilok 1998 kcm
23AutomobilokHartmann LászlóBugattiVersenyautómobilok 2263
24AutomobilokMax HardeggSteyrVersenyautómobilok 4300
56CyclecarBezsillla Nándor, dr.Morgan
1MotorkerékpárZboray FerencDKWSzólómotorkerékpárok 175 cm3
2MotorkerékpárRátky EdeDKWSzólómotorkerékpárok 175 cm3
3MotorkerékpárLukavecz FerencFrancis-BarnettSzólómotorkerékpárok 175 cm3
4MotorkerékpárKomlóssy BélaMonet-GoyonSzólómotorkerékpárok 175 cm3
5MotorkerékpárHóra Nándor, ifj.JamesSzólómotorkerékpárok 175 cm3
6MotorkerékpárZboray FerencJamesSzólómotorkerékpárok 175 cm3
7MotorkerékpárMasa GyulaDKWSzólómotorkerékpárok 175 cm3
10MotorkerékpárElvetio ToricelliPuchSzólómotorkerékpárok 250 cm3
11MotorkerékpárStern EndrePuchSzólómotorkerékpárok 250 cm3
12MotorkerékpárMolnár Ferenc J.ArielSzólómotorkerékpárok 250 cm3
14MotorkerékpárErdélyi FerencDKWSzólómotorkerékpárok 250 cm3
15MotorkerékpárZsótér Bertalan, drMéraySzólómotorkerékpárok 250 cm3
20MotorkerékpárWilly MelicharSunbeamSzólómotorkerékpárok 350 kcm
21MotorkerékpárKovács JánosCalthorpeSzólómotorkerékpárok 350 kcm
22MotorkerékpárKrem JózefVelocetteSzólómotorkerékpárok 350 kcm
30MotorkerékpárUrbach LászlóSaroleaSzólómotorkerékpárok 500 kcm
32MotorkerékpárWéber OszkárMéraySzólómotorkerékpárok 500 kcm
33MotorkerékpárWilly MelicharSunbeamSzólómotorkerékpárok 500 kcm
34MotorkerékpárHóra Nándor, ifj.RudgeSzólómotorkerékpárok 500 kcm
35MotorkerékpárMeggyesy ZoltánArielSzólómotorkerékpárok 500 kcm
36MotorkerékpárBrand JánosRudgeSzólómotorkerékpárok 500 kcm
39MotorkerékpárKoppányi MiklósTornaxSzólómotorkerékpárok 600 cm3
40MotorkerékpárWittenberg JózsefVelocetteoldalkocsis motorkerékpár 350 kcm
41MotorkerékpárKomlóssy EndreMcEvoyoldalkocsis motorkerékpár 350 kcm
50MotorkerékpárUrbach LászlóSaroleaoldalkocsis motorkerékpár 500 kcm
51MotorkerékpárMeggyesy ZoltánArieloldalkocsis motorkerékpár 500 kcm
52MotorkerékpárFarkas DénesSunbeamoldalkocsis motorkerékpár 500 kcm
53MotorkerékpárBauer JózsefNortonoldalkocsis motorkerékpár 500 kcm
54MotorkerékpárBátya JánosFNoldalkocsis motorkerékpár 500 kcm

Legjobb idő:
– Motorkerékpárok: Willy Melichar, Sunbeam 350: 1:51.67 mp
– Automobilok: Hartmann László, Bugatti: 1:50.59 mp

1931
Időpont: 1931. augusztus 23″A tegnapi guggerhegyi verseny a magyar motorsport diadalünnepe volt. Bravúros rekordok sora hirdeti, hogy a magyar motorsport világviszonylatban is a legnagyobb teljesitményekre képes. A versenyt a rossz idő ellenére is nagyszámú közönség nézte végig. Az abszolút győztes Hartmann László ismét bebizonyította kivételes vezetői klasszisát. Uj kategóriarekordja a magyar bajnokaspiráns legszebb eredményei közé tartozik. A másik autóvezetőnek, — a versenyen kívül startoló — Németh Sándornak stílusa még kiforratlan.
A magyar motorosgárda ismét bebizonyította, hogy van benne életerő, mert az a gárda, mely ilyen nehéz viszonyok között ilyen szép eredményeket tud felmutatni, az nagy jövőre van hivatva.
Már az első versenyszám felvillanyozta a közönség érdeklődését: a legkisebb Kategóriában Zboray Ferenc IJKW-gépével három perccel javított a régi rekordon és remek küzdelemben győzte le régi ellenfelét: Lukavecz Ferencet. Szenzációs rekordot állított fel Kozma Endre, aki AJS motorkerékpárjával több mint két másodperccel verte az osztrák Melichar tavalyi rekordját és egyben uj motorkerékpáros útvonalrekordot állított fel. De Melichar tavalyi rekordját a 350 köbcentiméteres kategóriában megjavította Zamecsnik Tivadar is (Velocette), legyőzve Kremm Józsefet és Kovács Sándort. A 350 köbcentiméteres kategóriában feljegyzésre méltó még Wittenberg József (Velocette) teljesitménye is, aki saját multesztendei rekordját döntötte meg és ugyancsak rekordot javított Bauer József (Norton), néhány másodperccel legyőzve Urbach László két évvel ezelőtti oldalkocsis utvonalrekordját.

Nevezések száma: 40 – ebből 36 motorkerékpár, 4 automobil

RajtszámKategóriaSofőrGyártmányOsztály
1AutomobilHartmann LászlóBugattiTúrakocsik
2AutomobilZichy TivadarBugattiVersenyautómobilok
5AutomobilSinger ImreSteyrTúrakocsik
6AutomobilHartmann LászlóBugattiVersenyautómobilok
4MotorkerékpárLukavecz FerencFrancis-BarnettMotorkerékpárok 175 kcm
5MotorkerékpárGutschy KárolyJamesMotorkerékpárok 175 kcm
7MotorkerékpárWittenberg JózsefDotMotorkerékpárok 175 kcm
9MotorkerékpárZboray FerencDKWMotorkerékpárok 175 kcm
10MotorkerékpárKupsza GézaAKDMotorkerékpárok 175 kcm
13MotorkerékpárLusztig ImreExcelsiorMotorkerékpárok 175 kcm
15MotorkerékpárFischer LászlóArielMotorkerékpárok 250 cm3
18MotorkerékpárVezető startnálPuchMotorkerékpárok 250 cm3
21MotorkerékpárVezető startnálMonet-GoyonMotorkerékpárok 250 cm3
23MotorkerékpárZsótér Bertalan, drMérayMotorkerékpárok 250 cm3
24MotorkerékpárVezető startnálDKWMotorkerékpárok 250 cm3
25MotorkerékpárErich AndersArielMotorkerékpárok 250 cm3
26MotorkerékpárKremm JózsefMotosacocheMotorkerékpárok 350 kcm
27MotorkerékpárZamecsnik TivadarVelocetteMotorkerékpárok 350 kcm
29MotorkerékpárAndó AntalRex AcmeMotorkerékpárok 350 kcm
31MotorkerékpárSuszter VilmosVelocetteMotorkerékpárok 350 kcm
33MotorkerékpárKováts SándorRudgeMotorkerékpárok 350 kcm
35MotorkerékpárAusländer IstvánRudgeMotorkerékpárok 350 kcm
39MotorkerékpárZachár VilmosMontgomeryMotorkerékpárok 350 kcm
41MotorkerékpárPuchleitner RezsőMérayMotorkerékpárok 350 kcm
44MotorkerékpárHartmann LászlóAJSMotorkerékpárok 350 kcm
48MotorkerékpárLukavecz FerencStandardMotorkerékpárok 500 kcm
49MotorkerékpárKozma FerencAJSMotorkerékpárok 500 kcm
50MotorkerékpárDeli LajosRudgeMotorkerékpárok 500 kcm
52MotorkerékpárHölczl FerencMérayMotorkerékpárok 500 kcm
54MotorkerékpárKókay KálmánRadcoMotorkerékpárok 500 kcm
56MotorkerékpárWittenberg JózsefVelocetteoldalkocsis motorkerékpár 500 kcm
59MotorkerékpárRomán JózsefOK Supremeoldalkocsis motorkerékpár 500 kcm
72MotorkerékpárBátya JánosFNoldalkocsis motorkerékpár 600 cm3
73MotorkerékpárWittenberg JózsefArieloldalkocsis motorkerékpár 600 cm3
74MotorkerékpárLukavecz FerencStandardoldalkocsis motorkerékpár 600 cm3
75MotorkerékpárBauer JózsefNortonoldalkocsis motorkerékpár 600 cm3
76MotorkerékpárMorócz JózsefPucholdalkocsis motorkerékpár 600 cm3
77MotorkerékpárWeisz OszkárArieloldalkocsis motorkerékpár 600 cm3
78MotorkerékpárVerkity GyörgyRudgeoldalkocsis motorkerékpár 600 cm3
79MotorkerékpárSteff MiklósHarley Davidsonoldalkocsis motorkerékpár 600 cm3

Legjobb idő:
– Motorkerékpárok: Kozma Endre (AJS) 1:49.12 mp
– Automobilok: Hartmann László (Bugatti): 1:47.75 mp

1932
Időpont: 1932. október 30.
„A nagy versenyéhség meglátszott versenyzőkön és közönségen egyaránt, a viszonyokhoz mérten hatalmas mezőnyök indultak és mondhatni „békebeli” mennyiségű nézőközönség rándult fel vasárnap a Guggerre. A versenyzőkkel szemben a vesztes fél ezúttal a közönség volt, hiányzott az eredményhirdetés, sem megafonnal, sem táblán nem közölték az elért eredményeket, tisztán takarékossági okokból, el is hangzott néhány harsány kritikai „kifakadás” annak ellenére, hogy a rendezés kitűnő volt és dicsérte Hild Károly céltudatos munkáját.
A verseny nagy meglepetése, hogy végre motorkerékpár futotta a nap legjobb idejét Kozma Rudge-ének képében, Hartmann Bugattiján néhány századmásodperccel maradt el tőle, igaz, hogy a rajtnál a kontaktuszsineg egy része a nyakára csavarodott és eltávolítása céljából kénytelen volt visszavenni a gázt”.

Nevezések száma: 32 – ebből 29 motorkerékpár, 3 automobil

RajtszámKategóriaSofőrGyártmányOsztály
1AutomobilHuszár GyörgyAustintúra autmobilok
2AutomobilWilheim SándorBugattitúra autmobilok
3AutomobilSchwab KárolyAustro-Daimlertúra autmobilok
1MotorkerékpárLukavecz FerencFrancis-Barnettszóló motorkerékpár
2MotorkerékpárErben VilmosDKWszóló motorkerékpár
3MotorkerékpárKomlóssy EndreMonet-Goyonszóló motorkerékpár
4MotorkerékpárErich AndersArielszóló motorkerékpár
5MotorkerékpárHauer KárolyRudgeszóló motorkerékpár
6MotorkerékpárWinkler JózsefMérayszóló motorkerékpár
8MotorkerékpárFöldszin JánosArielszóló motorkerékpár
9MotorkerékpárLukics LászlóMérayszóló motorkerékpár
10MotorkerékpárStern EdnrePuchszóló motorkerékpár
11MotorkerékpárErdélyi FerencRudgeszóló motorkerékpár
12MotorkerékpárKesjár JánosRudgeszóló motorkerékpár
14MotorkerékpárRövid SándorCalthorpeszóló motorkerékpár
15MotorkerékpárBakonyi FerencCalthorpeszóló motorkerékpár
17MotorkerékpárKremm JózsefMotosacocheszóló motorkerékpár
18MotorkerékpárAndó AntalVelocetteszóló motorkerékpár
19MotorkerékpárZamecsnik TivadarRudgeszóló motorkerékpár
20MotorkerékpárMartinecz RezsőRudgeszóló motorkerékpár
21MotorkerékpárKozma EndreAJSszóló motorkerékpár
22MotorkerékpárMartinek IstvánGileraszóló motorkerékpár
23MotorkerékpárGutschy KárolyScottszóló motorkerékpár
24MotorkerékpárKozma EndreAJSszóló motorkerékpár
25MotorkerékpárAndó AntalVelocetteoldalkocsis motorkerékpár
26MotorkerékpárKiss ImreVelocetteoldalkocsis motorkerékpár
27MotorkerékpárGerő AndorMotosacocheoldalkocsis motorkerékpár
28MotorkerékpárKremm JózsefMotosacocheoldalkocsis motorkerékpár
29MotorkerékpárPatkó KárolyRudgeoldalkocsis motorkerékpár
30MotorkerékpárEckmayer FerencBSAoldalkocsis motorkerékpár
31MotorkerékpárBauer JózsefBauer Specialoldalkocsis motorkerékpár
32MotorkerékpárBauer JózsefNortonoldalkocsis motorkerékpár

Legjobb idő:
– Motorkerékpárok: Kozma Endre, Rudge 500: 1.46.58 mp
– Automobilok: Hartmann László, Bugatti: 1:46.87 mp

1933
Időpont: 1933. október 8.
„Minden ízében pompásan sikerült a guggerhegyi verseny, a régi „jó” idők hangulata uralkodott, a több mint 20.000 néző hangyabolyként lepte el a Guggert, hogy tanúja legyen az FTC nemzetközi nagy erőpróbájának. Precíz rendezés, folyamatos lebonyolítás és teljes rend jellemezte az FTC versenyét. A nagy nemzetközi részvétel ellenére magyar győzelmeket hozott a verseny. A motorkerékpárosok közül a papírformának megfelelően Kozma (500 Rudge) aratott abszolút győzelmet, de talán ennél js értékesebb 250-es Puchján elért 1:50.65 mp-es fantasztikus kategóriarekordja, mellyel az abszolút osztályozásban a nagyobb gépekkel szemben a negyedik helyet foglalta el. Nagyszerűen szerepelt Pathó Gyula flexibilis oldalkocsival szerelt Rudge-gépén, melyet a fordulókban látni külön attrakció volt, új oldalkocsis útvonalrekordja, 1:55.92 mp-el abszolút érték, melynek jelentőségét emeli, hogy a világklasszisú Möritz-cel és a jónevű osztrák Benesch-el szemben futotta ki.
Az automobilok túrakocsi-csoportjában Szöllőssy mutat szép formákat, de kétségtelenül nagyobb teljesítménye van Wiesengrundnak csukott széria DKW gépkocsijával, aki tized másodpercekkel késve, a sportkocsival szemben veszíti el a bajnokságot. Feledy Fiat-kocsiján kitűnő eredményt ért el és teljesítménye minden várakozást felülmúlt. Kelemen Tátrája a fordulókban biztosan feküdt, kitűnő menést mutatott, azonban az útvonal elején a kocsi előtt átszaladt néző folytán értékes másodperceket veszített. McFarlane győzelmét előre bejelentettük, sportkocsija biztosan feküdt a kanyarokban. A sportkocsik közt a német Lehmann Mercedese kitűnő menéseket mutatott be. A sport és verseny Austinok a kitűnő vezetőikkel általános feltűnést keltettek, ugyancsak kitűnőnek bizonyult az idegen terepen Burgaller, a nagynevű német vezető. Hartmann, aki öt éve harcolt, hogy az eddig fennálló Eszterházy-féle legjobb időt megjavítsa, büszkesége a magyar motorossportnak. Menési technikája, kapcsolásai, fordulóvételei a világ legjobb versenyzői közé sorozzák. A vasárnapi eredményével felállított utvonalrekordot kétségtelenül megérdemelte, mert nincsen Európában még egy versenyző, aki ilyen időt futott volna a Guggerhegy nehéz pályáján, mint Hartmann. Hartmann számos külföldi versenyzőt csábított hazánkba és itt tartja őket a szerdai és vasárnapi gyorsasági versenyekre is, miáltal Magyarország egy hétig a nemzetközi sportvilág érdeklődésének központjába került.
Nevezések száma: 41 – 13 automobil, 28 motorkerékpár

KategóriaSofőrGyártmányOsztály
MotorkerékpárHambach LászlóPuch250 cm3
MotorkerékpárSchuch JánosSun175 cm3
MotorkerékpárLukavetz FerencFrancis-Barnett175 cm3
MotorkerékpárErdélyi FerencRudge250 cm3
MotorkerékpárFöldszin JánosPuch250 cm3
MotorkerékpárMöritz, JosefVictoria800 cm3 oldalkocsival
MotorkerékpárAnders, ErichRudge250 cm3
MotorkerékpárTodor FerencOK Supreme250 cm3
MotorkerékpárKremm JózsefMotosacoche350 cm3
MotorkerékpárKesjár JánosRudge250 cm3
MotorkerékpárAltmann LászlóPuch250 cm3
MotorkerékpárHoffer JánosPuch250 cm3
MotorkerékpárKozma EndreRudge500 cm3
MotorkerékpárMohacsek JenőCalthorpe350 cm3
MotorkerékpárZamecsnik TivadarRudge350 cm3
MotorkerékpárPolitzer GyörgyVelocette350 cm3
MotorkerékpárMartinek IstvánGilera500 cm3 felett
MotorkerékpárAbt IstvánBSA500 cm3
MotorkerékpárVarga TiborStandard500 cm3 felett
MotorkerékpárRosemeyer, BerndNSU500 cm3
MotorkerékpárBauer JózsefNorton800 cm3 oldalkocsival
MotorkerékpárNoviczky FerencDKW800 cm3 oldalkocsival
MotorkerékpárPathó GyulaRudge800 cm3 oldalkocsival
AutomobilFeledy Pál, dr.Fiat BalillaTúrakocsik
MotorkerékpárKozma EndrePuch250 cm3
AutomobilHartmann LászlóBugatti 1.5
MotorkerékpárMartinecz RezsőRudge500 cm3
MotorkerékpárBeneschSarolea800 cm3 oldalkocsival
AutomobilWiesengrund FerencDKWTúrakocsik 750 cm3-ig
AutomobilSzöllősy MiklósAustinTúrakocsik 750 cm3-ig
MotorkerékpárAndó AntalVelocette350 kcm oldalkocsival
AutomobilSinger ImreSteyrTúrakocsik
AutomobilMacFarlaneWolseleyTúrakocsik
AutomobilKelemen LajosTatraTúrakocsik 1100 cm3-ig
AutomobilWilheim SándorBugatti 3.0Sportkocsik
AutomobilBaumer, WalterAustinVersenyautómobilok
AutomobilLehmann, GüntherMercedesSportkocsik
AutomobilKohlrausch, RobertAustinVersenyautómobilok 750 cm3-ig
MotorkerékpárSomariva JánosAJW1000 cm3 oldalkocsival
AutomobilBurggaller, ErnstBugatti 1.5Versenyautómobilok
AutomobilHartmann LászlóBugatti 3.0Versenyautómobilok

Legjobb idő:
– Motorkerékpárok: Kozma Endre, Rudge 500: 1.47.69 mp
– Automobilok: Hartmann László, Bugatti: 1:48.12 mp

1935
Időpont: 1935. november 3.
„A Terézvárosi Torna Club vasárnap délután két órakor rendezte meg napsütéses időben a Guggerhegy szerpentinjein kitünően sikerült versenyét. Az útvonal mentén tízezernél nagyobbszámu nézőközönség a legnagyobb érdeklődéssel kisérte az izgalmas verseny menetét. Ez volt az első eset Magyarországon, hogy a közönség mindvégig a legnagyobb fegyelmezettséggel viselkedett és haladéktalanul eleget tett a rendezők utasításainak. A verseny délutáni időben való megrendezése kitünően sikerült. Annak ellenére, hogy az út állapota nem volt teljesen kielégítő és az ezerhétszáz méteres pálya erős fordulói próbára tették a versenyzőket, mégis igen jó eredmények születtek. Hartmann László, Bugattti kocsijával — bár útvonal rekordot felállítani nem tudott — mégis megjavította a sportkocsi rekordját és a nap legjobb idejét futotta. További három kategóriarekordot is sikerült felállítani, és pedig a rendkívül bátran menő Bossányi Péter kis Adler-kocsijával közel öt másodperccel jobb időt ért el az eddig győztes Feledy Pálnál, mig a kitűnő német versenyző, Baumer és a magyar Hartmann ugyancsak egy-egy újabb kategória-eredményt értek el. Dr. Radanovics, Wilheim és Feledy György szerepeltek az autósok közül igen jól, mig a motorkerékpárosok köréből Lukavetz, Zamecsnik, Hambach, Bauer, Novitczky tűntek ki. A legjobb magyar motorkerékpárversenyzőink egyike, Komlóssy Béla, minden tréning nélkül, teljesen uj BMW gépével nem tudta ugyan azt az időt elérni, amit a sportkörök tőle vártak, azonban vezetési technikája és gépének felgyorsulási képessége beváltotta a hozzáfűzött reményeket”
Nevezések száma: 34 – ebből 16 automobil, 18 motorkerékpár

KategóriaSofőrGyártmányOsztály
AutomobilRadanovits Gyula, drDKWTúrakocsik
AutomobilJakabFiat BalillaTúrakocsik
AutomobilBossányi PéterAdlerTúrakocsik
AutomobilGaál FerencBugattiTúrakocsik
AutomobilWilheim SándorStoewerTúrakocsik
AutomobilKovács BélaWandererTúrakocsik
AutomobilKovács KálmánAdlerTúrakocsik
AutomobilStrauss SándorFiat Balilla Mille MigliaSportautók
AutomobilHubert Gyula, ifjFiat Balilla Mille MigliaSportautók
AutomobilFeledy GyörgyFiat Balilla Mille MigliaSportautók
AutomobilSinger ImreBugattiSportautók
AutomobilHartmann LászlóBugattiSportautók
AutomobilWilheim SándorBugattiSportautók
AutomobilBíró JánosAlfa RomeoSportautók
AutomobilBaumer, WalterAustinVersenyautómobilok
AutomobilHartmann LászlóMaseratiVersenyautómobilok
MotorkerékpárLukavetz FerencPuchSzólómotorkerékpárok 250 cm3
MotorkerékpárZamecsnik TivadarPuchSzólómotorkerékpárok 250 cm3
MotorkerékpárHambach LászlóPuchSzólómotorkerékpárok 250 cm3
MotorkerékpárAnders, ErichRudgeSzólómotorkerékpárok 250 cm3
MotorkerékpárBajcsi JózsefVelocetteSzólómotorkerékpárok 350 kcm
MotorkerékpárKugler JózsefVelocetteSzólómotorkerékpárok 350 kcm
MotorkerékpárKremm JózsefMotosacocheSzólómotorkerékpárok 350 kcm
MotorkerékpárSzűcs LajosCalthorpeSzólómotorkerékpárok 350 kcm
MotorkerékpárZamecsnik TivadarRudgeSzólómotorkerékpárok 350 kcm
MotorkerékpárKomlóssy BélaBMWSzólómotorkerékpárok 500 kcm
MotorkerékpárMartinecz RezsőRudgeSzólómotorkerékpárok 500 kcm
MotorkerékpárHauer KárolyDouglasSzólómotorkerékpárok 500 kcm
MotorkerékpárBauer JózsefNortonSzólómotorkerékpárok 500 kcm
MotorkerékpárZamecsnik TivadarZündappSzólómotorkerékpárok 1000 cc
MotorkerékpárBauer JózsefNortonOldalkocsi 600 cm3
MotorkerékpárZamecsnik TivadarRudgeOldalkocsi 600 cm3
MotorkerékpárAbt IstvánBMWOldalkocsi 1000 cc
MotorkerékpárNoviczky FerencAJWOldalkocsi 1000 cc

Legjobb idő:
– Motorkerékpárok: Zamecsnik Tivadar, Rudge 350: 1:53.19 mp
– Automobilok: Hartmann László, Bugatti: 1:47.78 mp

Küldd el barátaidnak!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük