Alföldi Bank | Szeged | 1908 | 1910 | Bollée/Podvinecz&Heisler | | | | | | | | Szeged | Kiskundorozsma | | | | | | | | | | |
Alföldi Első Gazdasági Vasút | Békéscsaba | 1925 | 1927 | Ford | S 58-320, S 58-321, S 58-328 | Ganz-Fiat | S 63-500 | Audi | S 39-116 | Chenard-Walcker | S 39-130 | Békéscsaba | Tótkomlós | Szarvas | | | | | | | | | |
Alföldi Első Gazdasági Vasút | Békéscsaba | 1925 | 1927 | Ford | S 58-320, S 58-321, S 58-328 | Ganz-Fiat | S 63-500 | Audi | S 39-116 | Chenard-Walcker | S 39-130 | Békéscsaba | Kétegyháza | Elek | Gyula | | | | | | | | |
Alföldi Első Gazdasági Vasút | Békéscsaba | 1925 | 1927 | Ford | S 58-320, S 58-321, S 58-328 | Ganz-Fiat | S 63-500 | Audi | S 39-116 | Chenard-Walcker | S 39-130 | Békéscsaba | | | | | | | | | | | |
Alföldi Első Gazdasági Vasút | Békéscsaba | 1926 | 1927 | Ford | S 58-320, S 58-321, S 58-328 | Ganz-Fiat | S 63-500 | Audi | S 39-116 | Chenard-Walcker | S 39-130 | Öcsöd | Kunszentmárton | | | | | | | | | | |
Alföldi Első Gazdasági Vasút | Békéscsaba | 1926 | 1927 | Ford | S 58-320, S 58-321, S 58-328 | Ganz-Fiat | S 63-500 | Audi | S 39-116 | Chenard-Walcker | S 39-130 | Szarvas | Békésszentandrás | | | | | | | | | | |
Amerikai Automobil Forgalmi Vállalat | Nagykanizsa | 1919 | | | | | | | | | | Nagykanizsa | | | | | | | | | | | |
Auber-Tóth | Mohács | 1925 | 1926 | | | | | | | | | Mohács | Bár | Dunaszekcső | | | | | | | | | |
Autóforgalmi Vállalat Kecskemét | Kecskemét | 1926 | 1929 | | | | | | | | | Kecskemét | | | | | | | | | | | |
Autóbusz Vállalat, Esztergom | Esztergom | 1925 | 1932 | | | | | | | | | Esztergom | | | | | | | | | | | |
Bajkay Lajos | Öcsöd | 1926 | 1927 | Ford | 58-324 | | | | | | | Öcsöd | Szarvas | | | | | | | | | | |
Bajkay Lajos | Öcsöd | 1928 | | | | | | | | | | Nyírlúgos | Nyírmihálydi | | | | | | | | | | |
Bajkay Lajos | Öcsöd | 1929 | | MÁG | 21-913 | | | | | | | Tiszakürt | Kunszentmárton | | | | | | | | | | |
Bajkay Lajos | Öcsöd | 1929 | | Rába | 53-332 | | | | | | | Abádszalók | Pusztataksony | Tiszaderzs | Tiszaszőlős | Tiszafüred | | | | | | | |
Bálya László | Dorog | 1927 | 1929? | | | | | | | | | Tök | Piliscsaba | | | | | | | | | | |
Bálya László | Dorog | 1927 | 1929? | | | | | | | | | Tök | Zsámbék | | | | | | | | | | |
Bálya László | Dorog | 1927 | 1929? | | | | | | | | | Piliscsaba | Dorog | | | | | | | | | | |
Bálya László | Dorog | 1927 | 1929? | | | | | | | | | Piliscsaba | Esztergom | | | | | | | | | | |
Bálya László | Dorog | 1928 | 1929? | | | | | | | | | Kirva | Dág | Csolnok | Dorog | | | | | | | | |
Bányász János, Fekete Zoltán | Székesfehérvár | 1929 | | Citroën? | | | | | | | | Isztimér | Székesfehérvár | | | | | | | | | | |
Baracskai János | Dömsöd | 1940 | 1943? | | | | | | | | | Dab | Dömsöd | | | | | | | | | | |
Barba Péterné, özv. | Budakeszi | 1928 | 1929? | Buick | 22-808 | | | | | | | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | | | | | | | | | | |
Barna Lóránt | Makó | 1928 | | | | | | | | | | Makó | | | | | | | | | | | |
Barry, dr és Társa | Budapest | 1929 | | | | | | | | | | Pilisvörösvár | Dorog | Nyergesújfalu | Komárom | Magyaróvár | Oroszvár | Bécs | | | | | |
Bátorfy Jenő | Felsőhangony | 1930 | 5 évre | | | | | | | | | Felsőhangony | Alsóhangony | Szentsimon | Bolyok | Ózd | | | | | | | |
Beck János | Kunbaja | 1930 | 1933-ig volt engedély | | | | | | | | | Kunbaja | Bácsalmás | | | | | | | | | | |
Beke István | Ujkámon | 1930 | | | | | | | | | | Kőszeg | Csepreg | | | | | | | | | | |
Beke István | Ujkámon | 1930 | | | | | | | | | | Kőszeg | Horvátzsidány | Peresznye | Vis | Salamonsfa | Gyalóka | Szakony | Csepreg | | | | |
Békefy Elemér | Győr | 1927 | | | | | | | | | | Nagyigmánd | Kocs | Tóváros | | | | | | | | | |
Berényi Béla László, Csepetik József | Hajdúszoboszló | 1927 | | | | | | | | | | Hajdúszoboszló | | | | | | | | | | | |
Beyer István | Sellye | | | | 55-349 | | | | | | | Sellye | Drávaivány | Drávasztára | Drávapart | | | | | | | | |
Biczó György | Győr | 1927 | 1932? | | | | | | | | | Győr | Gönyű | | | | | | | | | | |
Bíró István | Pesterzsébet | 1930 | 1933-ig 2 üzemi és 2 tartalék busz | Rába Afa | B 48-590 | | | | | | | Hűvösvölgy | Pesthidegkút | Máriaremete | Solymár | | | | | | | | |
Bódi Pál | Makó | 1942? | | | | | | | | | | Makó | Püspöklelle | Makó, Koszó-vendéglő | | | | | | | | | |
Bódis Vilmos | Vörösmart | 1942 | | | | | | | | | | Vörösmart | Dárda | Bolmány | | | | | | | | | |
Bódogh János | Kőszeg | 1931 | | | | | | | | | | Kőszeg | Bozsok | Rőtfalva | Felsőör | | | | | | | | |
Bódogh János, Dóra Lajos, Lágler Pál | Kőszeg | 1926 | | MÁG | O 63 528 | | | | | | | Kőszeg | | | | | | | | | | | |
Bodor Zoltán, lécfalvi | Esztergom | 1935 | | MÁVAG | CT 021 | Cormick | CT 022 | Rába | CT 041 | | | Esztergom | | | | | | | | | | | |
Bodor Zoltán, lécfalvi | Esztergom | 1933 | | | | | | | | | | Esztergom | Visegrád | | | | | | | | | | |
Bodor Zoltán, lécfalvi | Esztergom | 1939 | | | | | | | | | | Esztergom | Párkány | | | | | | | | | | |
Bogdán Miklós és Buda Rezső | Budapest | 1928 | | MÁVAG | BX 118 (1934) | | | | | | | Budapest | Budakeszi | Páty | Zsámbék | Bia | Mány | Bicske | | | | | |
Bóka János | Pécs | 1942 | | Austro-Fiat | LO 016 (26 személyes) – 1934-ben ezt a rendszámot ld Lelesz János | | | | | | | Mohács | | | | | | | | | | | |
Boros Albert és társa | Nagykőrös | 1928? | 1935? | International | Bp 48-542 (CT 028) | Latil | CT 029 | | | | | Nagykőrös | | | | | | | | | | | |
Breuer és Németh | Sopron | 1925 | | | | | | | | | | Sopron | | | | | | | | | | | |
Bozóki János | Sándorfalva | 1925? | 1926 | | | | | | | | | Sándorfalva | Szeged | | | | | | | | | | |
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Budapest | Budakeszi | Páty | Zsámbék | | | | | | | | |
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Budapest | Telki | Budajenő | | | | | | | | | |
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Zsámbék | Szomor | Bajna | | | | | | | | | |
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Zsámbék | Herceghalom | | | | | | | | | | |
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Zsámbék | Gyermely | Tarján | | | | | | | | | |
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Zsámbék | Tök | Perbál | Tinnye | Piliscsaba | | | | | | | |
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Perbál | Budajenő | | | | | | | | | | |
Budapest-Zsámbékvidéki Közlekedési Kft | Budapest | 1932 | | MÁVAG | BX 119, BX 120, BX 124, BX 125 | Ford | BX 058 (1937) | MÁVAG | BX 053, BX 064 (1937) | MÁG Magosix | BX 139 (1937) | Perbál | Piliscsaba | Budapest | | | | | | | | | |
Buzinkay Pál | Miskolc | 1928? | 1930? | Benz | | | | | | | | Miskolc | Tiszapalkonya | | | | | | | | | | |
Csontos József-Stepanek György | Vezseny | 1930 | | | | | | | | | | Vezseny | Tiszavárkony | Tószeg | Szolnok | | | | | | | | |
Czetti József, Szakasits Gyula | Tét | 1929 | | Rába | RI 000 (1934) | | | | | | | Győr | Ménfő | Nagyszent | Pálpuszta | Szemere | Nagymoróc | Tét | Felpéc | | | | |
Czetti József, Szakasits Gyula | Tét | 1929 | | Rába | RI 000 (1934) | | | | | | | Győr | Nagybarátfalu | | | | | | | | | | |
Győr Téti Autóbusz Vállalat, Szakasits Gyula | Tét | 1940? | | Rába Super | | | | | | | | Győr | Tét | | | | | | | | | | |
Cserényi László | Kiskunfélegyháza | 1927 | 1929 | Harvester | S 39-174 | Latil | S 39-184 | | | | | Kiskunfélegyháza | | | | | | | | | | | |
Cserényi László | Kiskunfélegyháza | 1927 | 1929 | Harvester | S 39-174 | Latil | S 39-184 | | | | | Kiskunfélegyháza | Orgovány | | | | | | | | | | |
Cserveni Pál | Sóskút | 1927 | 1936 | MÁVAG | E 17-252 / EM 018 | | | | | | | Sóskút | Tárnok | Érd | | | | | | | | | |
Csonka László | Karád | 1928 | 1930 | Ford | P 54-158 (vagy 198?) | | | | | | | Karád | | | | | | | | | | | |
Debreceni Autóforgalmi Rt | Debrecen | 1926 | | | | | | | | | | Debrecen | | | | | | | | | | | |
Debreceni Helyivasút Rt | Debrecen | 1926 | 1949 | Renault | 1937: DN 000,002, DN 003, DN 004 | Rába | DN 006, DN 007 | | | | | Debrecen | Mikepércs | Sáránd | Derecske | Tépe | Berettyóújfalu | Komádi | | | | | |
Debreceni Helyivasút Rt | Debrecen | 1927 | | | | | | | | | | Debrecen | | | | | | | | | | | |
Debreceni Helyivasút Rt | Debrecen | 1928 | 1949 | | | | | | | | | Debrecen | Földes | Biharnagybajom | | | | | | | | | |
Debreceni Helyivasút Rt | Debrecen | 1930 | 1949 | | | | | | | | | Debrecen | Hajdúszovát | Hajdúszoboszló | | | | | | | | | |
Dedek István | Fonyód | 1932 | 1938 | | | | | | | | | Fonyód | Balatonfenyves | | | | | | | | | | |
Deim Károly | Tiszaföldvár | 1933 | | | | | | | | | | Fonyód | Balatonfenyves | | | | | | | | | | |
Délbaranyai Gépkocsifuvarozó Rt | Mohács | 1947 | | Rába Super | K 118 (38 személyes) | Austro-Fiat | X-119 (26 személyes) | Rába Super | X-1120 | | | Mohács | Pécsvárad | Bátaszék | Véménd | | | | | | | | |
Demény Jánosné szül Vincze Erzsébet | Kiskundorozsma | 1930 | | | | | | | | | | Kistelek | Mindszent | | | | | | | | | | |
Détáry János | Cegléd | 1937 | 1942? | | | | | | | | | Cegléd | | | | | | | | | | | |
Doba János | Szerencs | 1928 | | Ford | | | | | | | | Szerencs | Bekecs | Legyesbénye | Monok | | | | | | | | |
Dobrovszky Károly, Nagytétény és Dénes Zoltán, Érd | | 1930 | 5 évre | | | | | | | | | Érd öregfalu | Nagytétényi HÉV állomás | | | | | | | | | | |
Donauer János | Budapest | 1928 | | | | | | | | | | Alsódabas | Újhartyán | Nyáregyháza | Pilis | | | | | | | | |
Dőry Andor, báró | Budapest | 1927 | | Rába | M 53-516 és -520 | | | | | | | Olaszliszka | Tolcsva | | | | | | | | | | |
Dőry Andor, báró | Budapest | 1927 | | Rába | M 53-516 és -520 | | | | | | | Tokaj | Bodrogkeresztúr | | | | | | | | | | |
Dunamenti Kertgazdaság Rt | Tököl | 1927 | | Ford? | 47-663? | | | | | | | Tököl | Budapest | | | | | | | | | | |
Dzsunya Mihály, Duzsdzsár Mihály | Bácskeresztúr | 1942 | | | | | | | | | | Bácskeresztúr | Kula | | | | | | | | | | |
Éhn Emil | Kapuvár | 1928 | | | | | | | | | | Kapuvár | Eszterháza | | | | | | | | | | |
Első Izsáki Autóbuszvállalat | Izsák | 1927 | 1938? | Ford? | S 58-348? | Ford? | S 66-754? | | | | | Izsák | Orgovány | | | | | | | | | | |
Első Móri Autóbusz Vállalat | Mór | 1928 | | Weiss Manfréd | M 59-147 | | | | | | | Mór | Bodajk | | | | | | | | | | |
Erdélyi József | Pitvaros | 1932 | 1937? | Ford? | S 57-856? | | | | | | | Pitvaros | Makó | | | | | | | | | | |
Eszterle Ferenc, Stadler Ferenc | Budakeszi | 1925 | | Delaunay | B 23-051 | | | | | | | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | | | | | | | | | | |
Fábry Béla, Sothy Imre és István | Szeged, Budapest | 1930 | 1933? | Latil | B 36-157 | MÁVAG-Mercedes | | | | | | Szolnok | Besenyszög | | | | | | | | | | |
Fábry Béla, Sothy Imre és István | Szeged, Budapest | 1930 | 1933? | Latil | B 36-157 | MÁVAG-Mercedes | | | | | | Szolnok | Kőtelek | Nagykörű | | | | | | | | | |
Farkas Gusztáv | Túrkeve | 1928 | | | | | | | | | | Túrkeve | Kisújszállás | | | | | | | | | | |
Fauszt Henrik és Társai | Máriakéménd | 1927 | | | | | | | | | | Pécsvárad | Mohács | | | | | | | | | | |
Fellner Sándorné | Székesfehérvár | 1933 | | | | | | | | | | Inota | Székesfehérvár | | | | | | | | | | |
Ferenczi János Rezső Autóbusz Vállalata | Berettyóujfalu | 1927 | 1927 | Fiat | | | | | | | | Szeghalom | Csökmő | Zsáka | Darvas | Berettyóújfalu | Derecska | Debrecen | | | | | |
Fetter János és Eszterle György | Budapest | 1910 | | | | | | | | | | Budapest Svábhegy | Budapest Jánoshegy | | | | | | | | | | |
Feuerstahler Viktor | Nyomja | 1926 | 1936 | MÁVAG | 55-514 (38 személy) | Spa | 54-214 | Austro-Fiat | 54-265 (19 személyes) | | | Mohács | Németbóly | Szajk | Szederkény | Nyomja | Pécs | | | | | | |
Feuerstahler Viktor | Nyomja | 1934? | 1936 | MÁVAG | 55-514 (38 személy) | Spa | 54-214 | Austro-Fiat | 54-265 (19 személyes) | | | Máriakéménd | Nyomja | Pécs | Vajszló | | | | | | | | |
Feuerstahler Viktor, Nyemcsók Sándor | Nyomja | 1928 | | Fiat | P 54-170 | | P 54-166 | | | | | Pécs | Patacs | Baksa | Bogádmindszent | Páprád | | | | | | | |
Finn Ferenc | Budakeszi | 1928 | | MÁG? | B 45-537? | | | | | | | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | | | | | | | | | | |
Forgó Ferenc | Kiskunfélegyháza | 1930 | 1932? | | | | | | | | | Kiskunfélegyháza | Pálmonostora | | | | | | | | | | |
Fried Samu Első Pápai Autóbusz Vállalata | Pápa | 1926 | | Ford | E 59-074 | | | | | | | Pápa | | | | | | | | | | | |
Friedmann Emil | Nagyrozvágy | 1927 | 1938? | Steyr | M 53-517 / MO 002 | Fiat | M 53-523, M 53-510 | Fiat (1930-as rendszámlista alapján) | | | | Sátoraljaújhely | Berecki | Becsked | Pácin | Nagyrozvágy | Dámóc | | | | | | |
Fükő Dezső | Verpelét | 1927 | 1929, majd 1932-1939? | Fiat | M 39-246 | | | | | | | Verpelét | Pétervására | Eger | | | | | | | | | |
Fülöp Imre | Kiskunfélegyháza | 1933 | | Latil | TM 001 | | | | | | | Kiskunfélegyháza | | | | | | | | | | | |
Gajdos Károly | Makó | 1926 | 1930? | Ford | S 58-307 | | | | | | | Makó | | | | | | | | | | | |
Gáncs Lajos | Székesfehérvár | 1924 | 1943 | MÁVAG | E 59-756, E 59-761 | Chevrolet | E 59-066, E 59-081, E 59-093 | Ford | E 59-063 | | | Székesfehérvár | | | | | | | | | | | |
Gáncs Lajos | Sopron | 1943 | 1944 | | | | | | | | | Sopron | | | | | | | | | | | |
Garai Imre, Garai József | Kunszentmiklós | 1933 | | Fiat | TM 006 | | | | | | | Kuntszentmiklós | Tass | | | | | | | | | | |
Garay Miklós, Bálint Sámuel, Pék Mihály, Matics Kálmán | Alsónémedi | 1928 | 1932? | Ford | Bp 35-696 | Austro-Fiat | Bp 39-203 | Renault | Bp 37-858 | International | Bp 48-550 | Ócsa | Dunaharszti | | | | | | | | | | |
Garay Miklós, Bálint Sámuel, Pék Mihály, Matics Kálmán | Alsónémedi | 1928 | 1932? | Ford | Bp 35-696 | Austro-Fiat | Bp 39-203 | Renault | Bp 37-858 | International | Bp 48-550 | Alsónémedi | Soroksár | | | | | | | | | | |
Garay Miklós, Bálint Sámuel, Pék Mihály, Matics Kálmán | Alsónémedi | 1928 | 1932? | Ford | Bp 35-696 | Austro-Fiat | Bp 39-203 | Renault | Bp 37-858 | International | Bp 48-550 | Kiskunlacháza | Ráckeve | | | | | | | | | | |
Gaugel Imre, Gaugel Károly | Szombathely | 1927 | | Ford | O 63-521 | MÁVAG | O 63-529 | | | | | Felsőcsatár | Szombathely | Szentpéterfa | Nagygencs | | | | | | | | |
Gaugel Imre, Gaugel Károly | Szombathely | 1929 | | Ford | O 63-521 | MÁVAG | O 63-529 | | | | | Szombathely | Narda | | | | | | | | | | |
Gauzer Ádám | Szekszárd | 1934? | | Fiat | | | | | | | | Szekszárd | | | | | | | | | | | |
Geng József | Etyek | 1927 | | Delaunay-Belleville | | Austro-Daimler | | | | | | Etyek | Biatorbágy | | | | | | | | | | |
Gerenday Géza | Sashalom | 1927 | | Mág? | B 48-564? | | | | | | | Páty | Biatorbágy | | | | | | | | | | |
Gerenday Géza | Sashalom | 1927 | | Mág? | B 48-564? | | | | | | | Páty | Tök | | | | | | | | | | |
Gerley László | Budapest | 1927 | | Chrysler? | Bp 28-610? | | | | | | | Csobánka | Pomáz | Budakalász | Üröm | | | | | | | | |
Gerta Géperejű Szállítmányozási Rt | Budapest | 1928 | | | | | | | | | | Aszód | Kartal | Verseg | Kálló | Vianyarcz | Szirák | Kisbagyon | Szarvasgede | Szirák | Apc | | |
Gippert Autóbusz és Bérautó Vállalat | Mór | 1930? | 1950 | | | | | | | | | Mór | | | | | | | | | | | |
Goldberger Simon | Nagykovácsi | 1927 | | | | | | | | | | Budapest | Hűvösvölgy | Nagykovácsi | | | | | | | | | |
Gombás Béla | Vál | 1928? | 1932 | International | E 59-094 | | | | | | | Vál | Baracska | | | | | | | | | | |
Gózon Lajos és Heil Géza, Takács Pál | Gyönk | 1931 | 1942? | Mercedes | PK 026 | MÁG Magosix | PK 027 | Chevrolet | PK 025 | | | Gyönk | Kölesd | Tengelic | | | | | | | | | |
Gózon Lajos és Heil Géza | Gyönk | 1931 | 1942? | Mercedes | PK 026 | MÁG Magosix | PK 027 | Chevrolet | PK 025 | | | Gyönk | Hőgyész | | | | | | | | | | |
Gózon Lajos és Heil Géza | Gyönk | 1931 | 1942? | Mercedes | PK 026 | MÁG Magosix | PK 027 | Chevrolet | PK 025 | | | Gyönk | Keszőhidegkútgyönk | | | | | | | | | | |
Göndör Sándor | Sellye | 1933 | | MÁVAG | 55-539 / PK 012 | Opel | 55-547 | | | | | Sellye | Kiscsány | Gilvánfa | Kisasszonyfa | Baksa | Szabadszentkirály | Bicsérd | Pécs | | | | |
Grossmann Vilmos | Siklós | 1926 | 1938 | Lancia | P 54-076 / PK014 | Rába | P 54-103 / PK015 | Mercedes? | | Steyr | | Siklós | Harkány | Pécs | | | | | | | | | |
Grossmann Vilmos | Siklós | 1926 | 1938 | Lancia | P 54-076 / PK014 | Rába | P 54-103 / PK015 | Mercedes? | | Steyr | | Siklós | Vókány | | | | | | | | | | |
Grossmann Vilmos | Siklós | 1926 | 1938 | Lancia | P 54-076 / PK014 | Rába | P 54-103 / PK015 | Mercedes? | | Steyr | | Siklós | Harkány | | | | | | | | | | |
Grossmann Vilmos, Jakab Bernát | Siklós | 1927 | 1930 | | | | | | | | | Siklós | Pécs | | | | | | | | | | |
Grósz József | Magyaróvár | 1906 | 1907 | | | | | | | | | Magyaróvár | Moson | | | | | | | | | | |
Gröschl János | Üröm | 1933 | 1938 | MÁVAG | CT 009 és 011 | | | | | | | Üröm | Budapest | Óbuda | | | | | | | | | |
Gröschl János | Üröm | 1933 | 1938 | MÁVAG | CT 009 és 011 | | | | | | | Üröm | Pilisborosjenő | | | | | | | | | | |
Gröschl János | Üröm | 1933 | 1938 | MÁVAG | CT 009 és 011 | | | | | | | Pilisborosjenő | Budapest | Óbuda | | | | | | | | | |
Gröschl János | Üröm | 1933 | 1938 | MÁVAG | CT 009 és 011 | | | | | | | Pomáz | Csobánka | | | | | | | | | | |
Gröschl János | Üröm | 1933 | 1938 | MÁVAG | CT 009 és 011 | | | | | | | Pomáz | Pilisszentkereszt | | | | | | | | | | |
Gulyás és Pintér | Szolnok | 1925 | 1926? | DeDion-Bouton | | | | | | | | Szolnok | Besenyszög | | | | | | | | | | |
Győri Általános Közlekedési Vállalat Kft | Győr | 1932 | | Chevrolet | RI 002, RI 004, RI 006, RI 010, RI 019, RM 000 | Rába | RI 000, RI 001, RI 003, RI 005, RI 007, RI 009, RI 011, RI 013, RI 014, RI 015, RI 016, RI 017, RI 020, RI 022, RI 023, RI 024, RM 001, RM 008, RM 010 | MÁVAG | RM 004 | | | Sopron | Brennberg | | | | | | | | | | |
Győri Általános Közlekedési Vállalat Kft | Győr | 1932 | | Chevrolet | RI 002, RI 004, RI 006, RI 010, RI 019, RM 000 | Rába | RI 000, RI 001, RI 003, RI 005, RI 007, RI 009, RI 011, RI 013, RI 014, RI 015, RI 016, RI 017, RI 020, RI 022, RI 023, RI 024, RM 001, RM 008, RM 010 | MÁVAG | RM 004 | | | Győr | Mezőörs | Kisbér | | | | | | | | | |
Győri Általános Közlekedési Vállalat Kft | Győr | 1932 | | Chevrolet | RI 002, RI 004, RI 006, RI 010, RI 019, RM 000 | Rába | RI 000, RI 001, RI 003, RI 005, RI 007, RI 009, RI 011, RI 013, RI 014, RI 015, RI 016, RI 017, RI 020, RI 022, RI 023, RI 024, RM 001, RM 008, RM 010 | MÁVAG | RM 004 | | | Győr | Tápszentmiklós | | | | | | | | | | |
Győri Általános Közlekedési Vállalat Kft | Győr | 1932 | | Chevrolet | RI 002, RI 004, RI 006, RI 010, RI 019, RM 000 | Rába | RI 000, RI 001, RI 003, RI 005, RI 007, RI 009, RI 011, RI 013, RI 014, RI 015, RI 016, RI 017, RI 020, RI 022, RI 023, RI 024, RM 001, RM 008, RM 010 | MÁVAG | RM 004 | | | Győr | Sokorópátka | | | | | | | | | | |
Győri Általános Közlekedési Vállalat Kft | Győr | 1932 | | Chevrolet | RI 002, RI 004, RI 006, RI 010, RI 019, RM 000 | Rába | RI 000, RI 001, RI 003, RI 005, RI 007, RI 009, RI 011, RI 013, RI 014, RI 015, RI 016, RI 017, RI 020, RI 022, RI 023, RI 024, RM 001, RM 008, RM 010 | MÁVAG | RM 004 | | | Győr | Vének | Gönyű | | | | | | | | | |
GySEV | Sopron | 1932 | 1948 | Rába | NK 003, NK 004, NK 005, NK 006, NK 011, NO 004, NO 007, NO 008 | Fiat | NK 007 | | | | | Sopron | Balf | Fertőboz | Hidegség | Fertőhomok | Hegykő | Fertőszéplak | Eszterháza | Süttör | | | |
Hadviseltek Autóforgalmi Szövetkezete | Budapest | 1928 | | | | | | | | | | Kalocsa | Negyvenszállás | Szakmár | Kiskecskemégy | Homokmégy | | | | | | | |
Hadviseltek Autóforgalmi Szövetkezete | Budapest | 1928 | | | | | | | | | | Kalocsa | Foktő | Uszod | Dunaszentbenedek | Géderlak | Ordas | Dunapataj | | | | | |
Hajdú János | Csongrád | 1928 | | MÁVAG | S 58-382 | | | | | | | Csongrád | Csanytelek | | | | | | | | | | |
Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő Rt | Hajdúszoboszló | 1928 | | | | | | | | | | Hajdúszoboszló | Hajdúszovát | Földes | | | | | | | | | |
Hajnal Nándor | Budapest | 1928 | | MÁG Magosix | | | | | | | | Szirák | Hatvan | | | | | | | | | | |
Hajnal Nándor | Budapest | 1928 | | | | | | | | | | Balassagyarmat | | | | | | | | | | | |
Hajnal Nándor | Budapest | 1928 | | | | | | | | | | Aszód | | | | | | | | | | | |
Halász Ernő | Nagykőrös | 1926 | 1939? | | | | | | | | | Nagykőrös | Kocsér | Új-Kécske | Ó-Kécske | | | | | | | | |
Halász Ernő | Nagykőrös | 1926 | 1939? | Fiat | B 48-525, -526, -530, -533 (CT 025, 026, 027) | | | | | | | Nagykőrös | Törtel | Jászkarajenő | Abony | | | | | | | | |
Halász István | Ősi | 1928 | | | | | | | | | | Ősi | Peremarton | Berhida | Vilonya | Királyszentiván | Veszprém | | | | | | |
Halász Pál | Bodrogkeresztúr | 1928 | | | | | | | | | | Olaszliszka | Tolcsva | Erdőhorváti | | | | | | | | | |
Heim Ferenc, Perner János | Etyek-Budakeszi | 1933 | | | | | | | | | | Etyek | Biatorbágy | | | | | | | | | | |
Héjjas József | Orosháza | 1926 | | Ford | S 58-336, S 66-757 | Mercedes | 66-752 | | | | | Orosháza | Pusztaföldvár | Csanádapáca | | | | | | | | | |
Hellenbrandt Antal | Győr | 1928 | | Rába | | | | | | | | Zirc | Nagyesztergár | Dudar | Csetény | Szápár | Bakonycsernye | Balinka | Bodajk | | | | |
Hertelendy Sándor | Öcsöd | 1928 | 1930 | | | | | | | | | Mezőkeresztes | Mezőnagymihály | Gelej | Mezőcsát | Tiszakeszi | | | | | | | |
Hertelendy Sándor | Öcsöd | 1928 | 1930 | MÁG Magosix | | | | | | | | Bököny | Balkány | Nagykálló | | | | | | | | | |
Hirschler Imréné | Dömsöd | 1933 | | | | | | | | | | Dab | Dömsöd | | | | | | | | | | |
Hoffer Imre és Onódy Andorné | Zirc | 1929 | | | | | | | | | | Zirc | Pápa | | | | | | | | | | |
Hoffer Imre és Onódy Andorné | Zirc | 1929 | | | | | | | | | | Zirc | Bodajk | | | | | | | | | | |
Hoffer Imre és Onódy Andorné | Zirc | 1930 | 1930 | | | | | | | | | Pápa | | | | | | | | | | | |
Hoffmann Márton | Mezőberény | 1932 | 1936? | Ford | 58-335 | MÁG Magosix | 66-054 | MÁVAG-Mercedes | 66-761 | | | Kőröstarcsa | Mezőberény | Békés | | | | | | | | | |
Hoffmann Márton | Mezőberény | 1933 | 1936? | Ford | 58-335 | MÁG Magosix | 66-054 | MÁVAG-Mercedes | 66-761 | | | Biharnagybajom | Berettyóújfalu | | | | | | | | | | |
Horváth István, Horváth Sándor | Kisláng | 1928 | 1934 | Rába | E 59-751 | | | | | | | Székesfehérvár | Kápolnásnyék | Vereb | | | | | | | | | |
Horváth István, Horváth Sándor | Székesfehérvár | 1929 | 1949 | Rába | | NAG | EM 025 | International | | | | Székesfehérvár | Kiscséri puszta | Kisláng | | | | | | | | | |
Horváth Lajos, Békefy Elemér | Győr | 1929 | | | | | | | | | | Győr | Bácsa | Kisbajcs | Nagybaj | | | | | | | | |
Horváth László, Lehoczky Mihály | Szolnok | 1923 | | Benz | Horch | | | | | | | Szolnok | | | | | | | | | | | |
Jávorka Mihály, Riedler Miksáné szül. Jávorka Mária Izabella | Dorog | 1929 | | Presto | B 22-024 | MÁVAG-Mercedes | B 48-566 | | | | | Zsámbék | Piliscsaba | | | | | | | | | | |
Istokovits József | Pécs | 1942 | 1943? | Renault? | | | | | | | | Pécs | Berkesd | | | | | | | | | | |
Jávorka Mihály, Riedler Miksáné szül. Jávorka Mária Izabella | Dorog | 1929 | | Presto | B 22-024 | MÁVAG-Mercedes | B 48-566 | | | | | Piliscsaba | Esztergom | | | | | | | | | | |
Jávorka Mihály, Riedler Miksáné szül. Jávorka Mária Izabella | Dorog | 1929 | | Presto | B 22-024 | MÁVAG-Mercedes | B 48-566 | | | | | Perbál | Budajenő | | | | | | | | | | |
Jobban Dániel | Cegléd | 1933 | | | | | | | | | | Dég | Simontornya | | | | | | | | | | |
Jónák Ferencné sz Kopp Aranka és Gresa József | Zalaegerszeg | 1930 | 1932. júniusig | | | | | | | | | Zalaegerszeg | | | | | | | | | | | |
Josanov Jenő | Pétervására | 1928 | 1938? | Ford? | M 26-089? | MÁVAG | HS 029 (1934) | | | | | Pétervására | Bükkszenterzsébet | Tamalelesz | Szentdomonkos | Szűcs | Egerbocs | Bátor | Egerbakta | Eger | | | |
Juhász János, Szegedy István | Szolnok | 1933 | | Chevrolet | B 37-158, B 37-195 (LO 007, LO 008) | | | | | | | Szolnok | Besenyszög | | | | | | | | | | |
Juhász János, Szegedy István | Szolnok | 1926 | | Chevrolet | B 37-158, B 37-195 (LO 007, LO 008) | | | | | | | Tiszakürt | Szolnok | | | | | | | | | | |
Juhász János, Szegedy István | Szolnok | 1926 | | Chevrolet | B 37-158, B 37-195 (LO 007, LO 008) | | | | | | | Tiszakürt | Tiszaföldvár | | | | | | | | | | |
Juhász József és társa | Dég | 1927 | | | | | | | | | | Lepsény | Dég | | | | | | | | | | |
Kádár István | Karcag | 1929 | | Ford | B 50-333? / LO 015 | | | | | | | Karcag | Bereki-fürdő | | | | | | | | | | |
Kálló István | Sárbogárd | 1928 | | | | | | | | | | Paks | Németkér | Cece | Simontornya | Sáregres | Örspuszta | Sárszentmiklós | | | | | |
Kamarás Lajos | Mogyoród | 1927 | 1928-ban visszavonták | | | | | | | | | Gödöllő | Mogyoród | Fót | | | | | | | | | |
Karkalik János | Tótkomlós | 1932 | | Chevrolet | | Ford | | | | | | Tótkomlós | Békéssámson | | | | | | | | | | |
Kazy Ferencné, báró | Budapest | 1933 | 1938 | MÁVAG | BX 134, BX 136 | | | | | | | Budaörs | Budapest, Fővám tér | | | | | | | | | | |
Kecskemét Városa | Kecskemét | 1930 | | | | | | | | | | Kecskemét | | | | | | | | | | | |
Keserű István, Keserű Pál | Cegléd | 1929 | | | | | | | | | | Cegléd | Csemő | | | | | | | | | | |
Keserű István, Keserű Pál | Cegléd | 1927 | | | | | | | | | | Cegléd | | | | | | | | | | | |
Kiss Béla | Kaposvár | 1927 | | | | | | | | | | Devecser | Nemeshany | Káptalanfa | Gyepükaján | Csabrendek | Sümeg | | | | | | |
Klim Albert István | Bonyhád | 1928 | 1942? | MÁVAG | P 55-537 | | | | | | | Bonyhád | Hidas | | | | | | | | | | |
Klein József | Pécs | 1928 | | Rába O3N | 55-543 | Fiat? | 54-195 | | | | | Pécs | Szászvár | Hird | Hosszúhetény | Magyaregregy | Kárász | Vékény | Szászvár | Császta | Nagymányok | Majos | Bonyhád |
Klein József | Pécs | 1928 | | MÁVAG | | | | | | | | Pécs | Abaliget | | | | | | | | | | |
Kleisz Nándor | Pécs | 1932 | 1936? | MÁVAG | P 55-536 (26 személyes) | Rába | P 55-519 (30 személyes) | Fiat | | | | Pécs | Mecsekszabolcs | Mánfa | Síkondafürdő | Magyarszék | Oroszló | Sásd | Komló | | | | |
Kleisz Nándor | Pécs | 1932 | 1936? | MÁVAG | P 55-536 (26 személyes) | Rába | P 55-519 (30 személyes) | Fiat | | | | Sásd | Baranyajenő | Gödreszentmárton | Gödre | Szentbalázs | Sántos | Kaposszentjakab | Kaposvár | | | | |
Knezits János | Székesfehérvár | 1933 | | MÁG | BX 109 | Rába | EM 026 | | | | | Székesfehérvár | Inota | | | | | | | | | | |
Knezits János | Székesfehérvár | 1933 | | MÁG | BX 109 | Rába | EM 026 | | | | | Székesfehérvár | Csákvár | | | | | | | | | | |
Knezits János | Székesfehérvár | 1934 | | MÁG | BX 109 | | | | | | | Székesfehérvár | Kápolnásnyék | Vereb | | | | | | | | | |
Kocsik Gábor | Csanádpalota | 1928 | 1934 | Ford | S 58-310 | | | | | | | Makó | Kövegy | | | | | | | | | | |
Kocsik Gábor | Csanádpalota | 1928 | 1934 | Ford | S 58-310 / SI 014 | | | | | | | Makó | Tótkomlós | | | | | | | | | | |
Kocsik Gábor, Ruttkay Sándor | Makó | 1934 | | | | | | | | | | Makó | Tótkomlós | | | | | | | | | | |
Kondor József | Halászi | 1928 | | | | | | | | | | Senyeháza | Őrisztentpéter | Kondorfa | Csörötnek | Magyarlak | Háromház | Rábakéthely | Szentgotthárd | | | | |
Kondor József, Floren Silvius | Halászi | 1929 | | Praga | 71-722 | | | | | | | Csenger | Komlód | Tótfalu | Csengersima | Szatmárnémeti | | | | | | | |
Kontra Vince | Pécs | 1926 | 1928 | Lancia | | | | | | | | Pécs | Szászvár | Bonyhád | | | | | | | | | |
Kosa János, Kosa Jenő | Budapest | 1928 | | | | | | | | | | Igal | Andocs | Kápoly | Kőröshegy | Balatonföldvár | | | | | | | |
Kovács György | Kistelek | 1927 | | Ford | S 58-137 | | | | | | | Kistelek | Mindszent | | | | | | | | | | |
Kovács Sándor, Sullits József | Szigetvár | 1929 | | Latil | P 48-533 | B 35-794 | Fiat | | | | | Szigetvár | Magyarlad | | | | | | | | | | |
Kovács Sándor, Sullits József | Szigetvár | 1929 | | Latil | P 48-533 | B 35-794 | Fiat | | | | | Szigetvár | Drávafok | Lakocsa | | | | | | | | | |
Kölesdi Autóüzem | Kölesd | 1928 | 1931 | Chevrolet | P 55-518 | MÁG Magosix | P 55-525 | | | | | Gyönk | Kölesd | Hőgyész | Simontornya | Cece | Nagydorog | Paks | | | | | |
Kőnig Arnold Ábrahám | Jászalsószentgyörgy | 1932 | | | | | | | | | | Újszász | Jászalsószentgyörgy | | Jánoshida | | | | | | | | |
Kőnig Arnold Ábrahám | Jászalsószentgyörgy | 1932 | | Chevrolet | JL vagy JN 001 | | | | | | | Jászalsószentgyörgy | Jászladány | | | | | | | | | | |
Körner Béláné, özv. | Fehérgyarmat | 1933 | 1936 | Rába | BX 103 | | | | | | | Érd | Budapest | | | | | | | | | | |
Közgazdasági és Kereskedelmi rt | Csorna | 1927 | | | | | | | | | | Vág | Szil | Sopronnémeti | Potyond | Bogyoszló | Jobbaháza | Farád | | | | | |
Közgazdasági és Kereskedelmi rt | Csorna | 1927 | | | | | | | | | | Vág | Kapuvár | | | | | | | | | | |
Közgazdasági és Kereskedelmi rt | Csorna | 1927 | | | | | | | | | | Csorna | Landzsató (nincs ilyen község) | | | | | | | | | | |
Krause Ervin | Battonya | 1925 | | | | | | | | | | Battonya | Szeged, Csanádi Vasút állomás | | | | | | | | | | |
Krause Ervin | Battonya | 1925 | | Rába | S 58-351 | | | | | | | Battonya | Dombegyház | Kevermes | Lökösháza | | | | | | | | |
Krenn Antal | Budakeszi | 1929 | | MÁVAG Mercedes | B 48-856? | | | | | | | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | | | | | | | | | | |
Krenn Antal | Budakeszi | 1933 | | Fiat | 25-185 | | | | | | | Tokaj | Bodrogkeresztúr | | | | | | | | | | |
Krenn Antal, Eszterle Ferencz | Budakeszi | 1931 | | Delaunay??? | | | | | | | | Budakeszi | Budapest, Szép Ilona | | | | | | | | | | |
Kricser György, Kormos Géza | Bükk | 1927 | | | | | | | | | | Bükk | Csepreg | Zsira | | | | | | | | | |
Kristó Nagy István, Markovits Jenő | Szentes | 1928 | 1930? | Ford | S 58-319 | | | | | | | Szentes | | | | | | | | | | | |
Lackovits Andor | Fegyvernek | 1928 | | Ford | | | | | | | | Fegyvernek | Tiszabő | | | | | | | | | | |
>Lajtavári József | Pilisvörösvár | 1940? | | | | | | | | | | Pilisvörösvár | Pilisszántó | | | | | | | | | | |
László Elemér | Adony | 1928 | | | | | | | | | | Adony | | | | | | | | | | | |
László Sándor | Csongrád | 1930 | | | | | | | | | | Mezőkeresztes | Mezőnagymihály | Gelej | Mezőcsát | Tiszakeszi | | | | | | | |
Lechky János | Jászfényszaru | 1930 | 5 évre | | | | | | | | | Jászfényszaru | | | | | | | | | | | |
Leitner és Wagner Autófuvarozási Vállalat | Csepreg | 1932 | 1933 | Ford | O 64-083 / NI 016 | MÁG | O 63-527 / NK 010 | | | | | Csepreg | Bükk | | | | | | | | | | |
Lelesz János | Kunszentmárton | 1933 | 1936 | Austro-Fiat | LO 016 (26 személyes) | Berliet | LO 017 | Ford | LO 018 | | | Kunszentmárton | Öcsöd | Békésszentandrás | Szarvas | | | | | | | | |
Lelesz János | Kunszentmárton | 1933 | 1936 | Austro-Fiat | LO 016 (26 személyes) | Berliet | LO 017 | Ford | LO 018 | | | Kunszentmárton | Tiszasas | Tiszaug | | | | | | | | | |
Lelesz János | Kunszentmárton | 1933 | 1936 | Austro-Fiat | LO 016 (26 személyes) | Berliet | LO 017 | Ford | LO 018 | | | Kunszentmárton | Tiszakürt | Tiszaug | | | | | | | | | |
Lugmayer János, Seregélyes Károly | Zsámbék | 1925 | 1926 | Jeffrey | Bp 35-612 | | | | | | | Zsámbék | Budapest, Szarvas-csárda | | | | | | | | | | |
Lusztig Testvérek | Miskolc | 1924 | | | | | | | | | | Miskolc | Tapolca | | | | | | | | | | |
Magyaróvár | Magyaróvár | 1925 | 1949 | Austro-Fiat | NK 000, NK 001, NK 002, NK 009 | MÁVAG-NAG | NK 008 | Rába Special (1940) | | | | Magyaróvár | Moson | | | | | | | | | | |
Magyaróvár | Magyaróvár | 1927 | 1932 | Austro-Fiat | | | | | | | | Magyaróvár | Oroszvár | | | | | | | | | | |
Magyaróvár | Magyaróvár | 1927 | 1932 | Austro-Fiat | | | | | | | | Magyaróvár | Hédervár | | | | | | | | | | |
Magyaróvár | Magyaróvár | 1927 | 1932 | Austro-Fiat | | | | | | | | Magyaróvár | Mosonszentjános | | | | | | | | | | |
Major János | Lengyeltóti | 1927 | | Weiss Manfréd | KO 001 | | | | | | | Lengyeltóti | Szöllősgyörök | Szöllőskislak | Balatonboglár | | | | | | | | |
Malinyák István, Weisz Izidor | Sátoraljaújhely | 1927 | | | | | | | | | | Sátoraljaújhely | | | | | | | | | | | |
Malonyai Tamás | Tököl | 1928 | 1934? | | | | | | | | | Csepel | Tököl | | | | | | | | | | |
Mankó Árpád | Sátoraljaújhely | 1928 | | | | | | | | | | Sátoraljaújhely | | | | | | | | | | | |
>Marjay Gyula | Dömsöd | 1936 | 1940 | Weiss Manfréd | CT 037 | | | | | | | Dab | Dömsöd | | | | | | | | | | |
Maróthy Gézáné | Győr | 1928 | | | | | | | | | | Győr | Tárnokréti | | | | | | | | | | |
Martin Ferenc | Hásságy | 1947 | | Opel-Dodge | X-1152 | | | | | | | Pécs | Ellend | Hásságy | Hidor | Olasz | Belvárdgyula | | | | | | |
Matlaszkovszky Róbert | Budapest | 1929 | | | | | | | | | | Kispest | | | | | | | | | | | |
Mauks Árpád | Sátoraljaújhely | 1928 | 1929 | Steyr | M 53-517 | | | | | | | Gönc | Telkibánya | Nagyrozvágy | Pálháza | Mikóháza | Széphalom | Sátoraljaújhely | | | | | |
Mayer István | Tass | 1928 | | Ford | S 48-548 | | | | | | | Kunszentmiklós | Tass | | | | | | | | | | |
Menkó István | Zagyvarékás | 1928 | | | S 57-841 | | | | | | | Zagyvarékás | | | | | | | | | | | |
Merkei József | Nagybajom | 1942 | 1944 | MÁVAG | KO 000 | | | | | | | Nagybajom | Jákónagybajom | | | | | | | | | | |
Mészáros Pál | Baja | 1928 | 1929 | Ford | | | | | | | | Baja | Bajaszentistván | Érsekcsanád | Sükösd | Nemesnádudvar | Hajós | Miske | Kalocsa | | | | |
Mészáros Pál | Baja | 1928 | 1929 | Ford | | | | | | | | Baja | Csávoly | Felsőszentiván | Jánoshalma | | | | | | | | |
Mészáros Pál, Noficzer Ferenc | Baja | 1928 | | | | | | | | | | Baja | Szeremle | | | | | | | | | | |
Mezőgazdasági Gép és Automobil Rt | Cegléd | 1929 | | | | | | | | | | Cegléd | Nyársapát | | | | | | | | | | |
Mezőgazdasági Gép és Automobilkereskedelmi Rt | Cegléd | 1930 | | | | | | | | | | Karcag | | | | | | | | | | | |
Miskolc Város Autóbusz Üzem | Miskolc | 1928 | | Lancia | M 53-506, -507, -508, 509 | | | | | | | Miskolc | Tapolca | | | | | | | | | | |
Miskolczy István | Derecske | 1928 | | | | | | | | | | Debrecen | Hosszúpályi | Monostorpályi | Vértes | Nagyléta | Álmosd | | | | | | |
Mizda Máté | Magyargencs | 1932 | 1936 | | | | | | | | | Magyargencs | Kemeneshőgyész | Békás | Mezőlak | | | | | | | | |
Mizda Máté | Magyargencs | 1932 | 1936 | Chevrolet | OM 003 | | | | | | | Magyargencs | Kemenesmagasi | Vönöck | Kemenesszentmárton | Celldömölk | | | | | | | |
Moese Testvérek
| Hódmezővásárhely | 1927 | 1944 | Ford
| SI 020, SI 021 | Latil
| SI 022 | | | | | Hódmezővásárely | | | | | | | | | | | |
Molnár Miklós | Nagydorog | 1932 | | | | | | | | | | Nagydorog | Paks | | | | | | | | | | |
Mudrony Andorné Széky Margit | Magyaróvár | 1929 | 1929? | | | | | | | | | Lébény | Mosonszentmiklós | | | | | | | | | | |
Nagy Gyula, Sipos József | Hajdúböszörmény | 1929 | | Rába | | | | | | | | Hajdúböszörmény | Hajdúhadház | | | | | | | | | | |
Nagy Pál | Devecser | 1930 | 1932-ig volt engedély | | | | | | | | | Devecser | Nemeshany | Káptalanfa | Gyepükaján | Csabrendek | Sümeg | | | | | | |
Nagy Szeder István | Kiskunhalas | 1927 | | Rába | 2 db | | | | | | | Kiskunhalas | Keczel | Hajós | | | | | | | | | |
Nagy Szeder István | Kiskunhalas | 1929 | | MÁVAG | S 17-220, S 58-364 | | | | | | | Izsák | Fülöpszállás | Solt | Dunaföldvár | | | | | | | | |
Nagykanizsai Autóbusz Vállalat | Nagykanizsa | 1927 | | Rába L és Lho | O 63-514, -519 (ZO 002) | Fiat | O 63-520 | | | | | Nagykanizsa | | | | | | | | | | | |
Nagykanizsavidéki Autóbusz Vállalat | Nagykanizsa | 1927 | | Fiat | O 35-433 | MÁVAG-Mercedes | ZO 000, ZO 003 | MÁG Magosix | ZO 001 | | | Nagykanizsa | Letenye | | | | | | | | | | |
Nagykanizsavidéki Autóbusz Vállalat | Nagykanizsa | 1927 | | Fiat | O 35-433 | MÁVAG-Mercedes | ZO 000, ZO 003 | MÁG Magosix | ZO 001 | | | Nagykanizsa | Héviz | | | | | | | | | | |
Nattó József, Krizsán Károly, Starcz János | Budakeszi | 1928 | | MÁVAG Mercedes? | B 48-579? | | | | | | | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | | | | | | | | | | |
Neumann Ármin | Hajdúszoboszló | 1927 | | | | | | | | | | Hajdúszoboszló | | | | | | | | | | | |
Nikoletti Ferenc | Budapest | 1927 | | | | | | | | | | Budafok | Budapest, Kelenföldi állomás | Budapest, Ferencz József híd | | | | | | | | | |
Nyári Mária és Tsa | Kunszentmiklós | 1928 | | Graf&Stift | 6személyes | Latil | 22 személyes | | | | | Kunszentmiklós | Tass | | | | | | | | | | |
Nyemcsók Sándor | Nyomja | 1928 | | Fiat | P 54-170 | Ford | P 54-166 | | | | | Pécsvárad | Szederkény | | | | | | | | | | |
Nyiregyházavidéki Kisvasutak rt | Nyíregyháza | 1928 | | Rába | 1 db | | | | | | | Nyíregyháza | Újfehértó | | | | | | | | | | |
Nyiregyházavidéki Kisvasutak rt | Nyíregyháza | 1928 | | Rába | D 51-520, 51-521, 51-522, 51-523 | | | | | | | Oros | Napkor | Apagy | Nyírtét | Székely | | | | | | | |
Nyiregyházavidéki Kisvasutak rt | Nyíregyháza | 1931 | | Rába | 1 db | | | | | | | Nyíregyháza | Tiszabüd | | | | | | | | | | |
Nyírvidéki Autóbusz Vállalat | Nyíregyháza | 1926? | 1928 | Latil | S 58-350 és 58-352 | | | | | | | Nyíregyháza | Tiszalök | Büdszentmihály | Tiszabüd | Tiszapolgár | | | | | | | |
Nyírvidéki Autóbusz Vállalat | Nyíregyháza | 1926? | 1928 | | | | | | | | | Nyíregyháza | Hajdúnánás | | | | | | | | | | |
Oderwald József | Gödöllő | 1929 | 1939? | Austro-Fiat | B 47-853 (CT 007), B 37-323 (CT 035 (1937)) | F.N. | CT 008 | | | | | Gödöllő | Valkó | Vácszentzászló | Zsámbok | Jászfényszaru | | | | | | | |
Oderwald József | Gödöllő | 1929 | 1939? | Austro-Fiat | B 47-853 (CT 007), B 37-323 (CT 035 (1937)) | F.N. | CT 008 | | | | | Gödöllő | Tápiósüly | | | | | | | | | | |
Oderwald József | Gödöllő | 1937 | 1939? | | | | | | | | | Zsámbok | Dány | | | | | | | | | | |
Olasz Károly | Kunágota | 1928 | 1934 | Ford | S 57-853 | Rába | S 60-010 | | | | | Kunágota | Magyarbánhegyes | | | | | | | | | | |
Opaterny Károly | Szentendre | 1929 | | Ford | | | | | | | | Szentendre | | | | | | | | | | | |
Opler Ferenc | Budapest | 1927 | 1928 | | | | | | | | | Kispest | Pesterzsébet | Csepel | | | | | | | | | |
Őszi Ferenc | Csákvár | 1925 | | | | | | | | | | Csákvár | | | | | | | | | | | |
Őszi Ferenc és Fazekas Sándor | Csákvár | 1933 | 1942 | Fiat | EM 006 | | | | | | | Bicske | Bodmér | Vértesboglár | Csákvár | | | | | | | | |
Pandur János, Szabó József | Tófalu, Lakócsa | 1933 | | | | | | | | | | Lakócsa | Szigetvár | | | | | | | | | | |
Pannonia Közlekedési Vállalat | Budapest | 1947 | 1948 | | | | | | | | | Budapest | Kaposvár | | | | | | | | | | |
Pápai István | Nagykőrös | 1926 | | | | | | | | | | Nagykőrös | Kocsér | Ókécske | Újkécske | | | | | | | | |
Páskesz Sándor | Fehérgyarmat | 1928 | 1938? | MÁVAG-Mercedes | UM 000 | | | | | | | Fehérgyarmat | Penyige | Kömörő | Turistvándi | Fülesd | Kölcs | Sonkád | Tiszabecs | | | | |
Pécs | Pécs | 1926 | 1949 | Renault | PK 002, PK 009 | Rába | PC 001, 004, 005, 008 | MÁVAG | PC 002, PC 007, PK 003 | | | Pécs | | | | | | | | | | | |
Pék Mihály | Kiskunlacháza, Alsónémedi | 1933 | | International | Bp 48-550 | | | | | | | Kiskunlacháza | Ráckeve | | | | | | | | | | |
Perner János | Budakeszi | 1912? | | DeDion-Bouton | | | | | | | | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | | | | | | | | | | |
Pesti Dezső | Tolna | 1932 | 1942 | Ford | PK 021 | MÁVAG | PK 031 | | | | | Tolna | Fadd | | | | | | | | | | |
Petz Mihály | Vecsés | 1930 | | Rába | CT 004, CT 018 és 019 (1937) | Fiat | CT 013 | | | | | Pestszentlőrinc | Vecsés | | | | | | | | | | |
Petz Mihály | Vecsés | 1930 | | Rába | CT 004, CT 018 és 019 (1937) | Fiat | CT 013 | | | | | Pestszentlőrinc | Vecsés | Monor | | | | | | | | | |
Pflug Péter | Magyarbóly | 1933 | 1937? | Weiss Manfréd | P 48-576 / PK 013 | Ford | P 55-267 / PK 016 | Rába | PK 017 | | | Mohács | Sátorhelypuszta | Majs | Bezedek | Lippó | Ivándárda | Kislippó | Magyarboly | Virágos | Villány | | |
Pflug Péter | Magyarbóly | 1933 | 1937? | Weiss Manfréd | P 48-576 / PK 013 | Ford | P 55-267 / PK 016 | Rába | PK 017 | | | Mohács | Villány | Nagyharsány | Siklós | Harkányfürdő | | | | | | | |
Pflug Péter, Schaffer Antal | Mohács | 1927 | | | | | | | | | | Mohács | Harkányfürdő | | | | | | | | | | |
Pintér Károly | Kevermes | 1929? | 1930? | Ford | S 58-343 | | | | | | | Kevermes | Lökösháza | | | | | | | | | | |
Podoba Sándor | | 1928 | | | | | | | | | | Kunbaja | Bácsalmás | Tataháza | Mátéháza | | | | | | | | |
Pogány Pál | Budapest | 1928 | | Weiss Manfréd | Bp 17-277 | | | | | | | Kispest | Pesterzsébet | Csepel | | | | | | | | | |
Póka Rezsőné, özv. | Remete | 1928 | | | | | | | | | | Salgótarján | Zagyvapálfalva | Kishartyán | Ságujfalu | Karancs | Szalmatercs | Endrefalva | Szécsény | Őrhalom | | | |
Polgár Ferenc | Siófok | 1928 | 1929 | Ford | O 17-206 | | | | | | | Székesfehérvár | Csákvár | | | | | | | | | | |
Polgár Ferenc | Siófok | 1928 | 1929 | Chevrolet | E 59-115 | | | | | | | Székesfehérvár | Balatonkenese | Balatonfőkajár | | | | | | | | | |
Pollák Gábor | Balatonboglár | 1930 | | | | | | | | | | Balatonboglár | Szöllőskislak | Szöllősgyörök | Lengyeltóti | Kisberény | Somogyvár | Pamuk | Osztopán | Somogyjád | Várda | Juta | Kaposvár |
Polonkay Pál | Szolnok | 1928 | 1929? | | | | | | | | | Vezseny | Tiszavárkony | Tószeg | Szolnok | | | | | | | | |
Pölöskei János | Lovászpatona | 1930 | 1934-ig volt engedély | | | | | | | | | Pápa | Nagyggyimót | Vanyola | Lovászpatona | Gyömöre | | | | | | | |
Popsioru Máriuszné, özv. | Budapest | 1928 | | MÁVAG 2 db | | | | | | | | Budapest, Bosnyák tér | Szentmihályi major | | | | | | | | | | |
Porst István | Sárbogárd | 1930 | 5 évre | | | | | | | | | Sárbogárd | Sárszentmiklós | | | | | | | | | | |
Póta István | Budapest | 1927 | | | | | | | | | | Székesfehérvár | Dunapentele | | | | | | | | | | |
Póta István | Budapest | 1927 | | | | | | | | | | Seregélyes | Dunapentele | | | | | | | | | | |
Pöpl Bálint | Eger | 1926 | 1931, majd 1932-től 1940? | Ford | | Fiat | M 53-528 (HS 005) | Steyr | HS 003 | | | Parádfürdő | Parád | Eger | | | | | | | | | |
Puchner Károly, báró | Pikal | 1927 | | | | | | | | | | Sásd | Baranyajenő | Gödreszentmárton | Gödreszentbalázs | Sántos | Kaposszentjakab | Kaposvár | | | | | |
Puppi János | Tatabánya | 1928 | | | | | | | | | | Tatabánya | Felsőgalla | | | | | | | | | | |
Puskás Emil | Tibolddaróc | 1929 | 5 évre | MÁVAG-Mercedes | M 53-537 | | | | | | | Kácsfürdő | Mezőkeresztes | | | | | | | | | | |
Puskás Emil | Tibolddaróc | 1929 | 5 évre | MÁVAG-Mercedes | M 53-537 | | | | | | | Tibolddaróc | Mezőkövesd | | | | | | | | | | |
Puskás Gyula | Igal | 1928? | 1939 | International | KO 003 | Chevrolet? | KN 016? | | | | | Somogyszil | Igal | Ráksi | Magyaratád | Toponár | Kaposvár | | | | | | |
Puskás Gyula | Igal | 1928? | 1939 | International | KO 003 | Chevrolet? | KN 016? | | | | | Igal | Mernye | | | | | | | | | | |
Puskás Gyula | Igal | 1928? | 1939 | International | KO 003 | Chevrolet? | KN 016? | | | | | Igal | Bonnyapuszta | Somogydöröcske | Szorosad | Törökkoppány | | | | | | | |
Rabatin Dezső | Békéscsaba | 1921 | | | | | | | | | | Békéscsaba | | | | | | | | | | | |
Rákoshegyi Autóbuszközlekedési Vállalat | Rákoshegy | 1933 | 1939? | MÁVAG-Mercedes | BX 135, BX 140 | | | | | | | Rákoshegy | Budapest, Újköztemető | | | | | | | | | | |
Rákoshegyi Autóbuszközlekedési Vállalat | Rákoshegy | 1933 | 1939? | MÁVAG-Mercedes | BX 135, BX 140 | | | | | | | Rákoshegy | Rákoscsaba | Rákoskeresztúr | | | | | | | | | |
Rédl Miksáné | Csákvár | 1929 | 1935 | Ford | O 17-206 | | | | | | | Csákvár | Székesfehérvár | | | | | | | | | | |
Rehmann Ferencz | Győr | 1927 | 1932? | | | | | | | | | Győr | Monfő | Nagyszentpálpuszta | Szemere | Tét | Nagymórichida | | | | | | |
Réty és Társa Pesthidegkúti autóbuszközlekedési Bt | Pesthidegkút | 1928 | | Puch | | MÁVAG | | MÁG | | | | Hűvösvölgy | Pesthidegkút | Máriaremete | | | | | | | | | |
Réty és Társa Pesthidegkúti autóbuszközlekedési Bt | Pesthidegkút | 1928 | | Puch | | MÁVAG | | MÁG | | | | Hűvösvölgy | Pesthidegkút | Solymár | | | | | | | | | |
Riegel Antalné | Budakeszi | 1927 | | Spa | | | | | | | | Budakeszi | Budapest, Szarvas-csárda | | | | | | | | | | |
Sári Károly | Ráckeve | 1928 | | Renault | B 24-878 | | | | | | | Ráckeve | | | | | | | | | | | |
Schedbauer Ödön | Tornallja | 1927 | | | | | | | | | | Tornallja | Bánréve | | | | | | | | | | |
Sohler Béla, Szőke Zsigmond | Hajdúnánás | 1928 | | MÁVAG | D 51-529 | | | | | | | Hajdúnánás | Polgár | | | | | | | | | | |
Sohler Béla, Szőke Zsigmond | Hajdúnánás | 1928 | | MÁVAG | D 51-529 | | | | | | | Hajdúnánás | Újfehértó | | | | | | | | | | |
Schwab Richard | Kapuvár | 1927 | | Rába | O 64-098? | Ford | | | | | | Páli | Szil | Csorna | | | | | | | | | |
Schwab Richard | Kapuvár | 1927 | | Rába | O 64-098? | Ford | | | | | | Kapuvár | Hövej | Himód | Gyoró | Cirák-Beled | | | | | | | |
Schwab Richard | Kapuvár | 1927 | | Rába | O 64-098? | Ford | | | | | | Edve | Páli | Beled | Mihályi | Kisfalud | Kapuvár | | | | | | |
Schwarz Manó | Makó | 1932 | 1939? | Ford | SI 011, SI 012 | | | | | | | Makó | | | | | | | | | | | |
Seeman Antal | Hőgyész | 1928 | 1942? | Rába | PK 028 | | | | | | | Hőgyész | Szakály | | | | | | | | | | |
Seeman Antal, Neszvadba Ferenc | Hőgyész | 1927 | 1928 | Ford | P 54-091 | | | | | | | Hőgyész | Szakály | | | | | | | | | | |
Semtei Sándor | Budapest | 1928 | 1928 | | | | | | | | | Budapest | | | | | | | | | | | |
Simon Miklós | Budapest | 1930 | | | | | | | | | | Kesznyéten | Kiscsécs | Girincs | Köröm | Hidvég | Berzék | Külsőböcs | Belsőböcs | Hernádnémeti | | | |
Soltész G János | Dány | 1930 | | | | | | | | | | Dány | Isaszeg | | | | | | | | | | |
Soltész G János | Dány | 1932 | 1939? | | | | | | | | | Isaszeg | Zsámbok | | | | | | | | | | |
Soltész G János | Szolnok | 1942? | | | | | | | | | | Szolnok | | | | | | | | | | | |
Soltész G János | Kiskunhalas | 1945 | 1947 | | | | | | | | | Kiskunhalas | | | | | | | | | | | |
Sommer Ferenc | Székesfehérvár | 1929 | 1933 | Chevrolet | E 59-119 | | | | | | | Székesfehérvár | Inota | Csór | Várpalota (1931-től) | | | | | | | | |
Spányi István | Budapest | 1928 | | Renault, Latil,Chevrolet | | Austro-Fiat | | | | | | Zsámbok | Dány | Isaszeg | | | | | | | | | |
Spiegel Ignác | Bogács | 1927 | | Weiss Manfréd | M 17-249 | | | | | | | Bogács | Mezőkövesd | Cserépfalu | Egérlövő | Borsódivánka | | | | | | | |
Spuncz Róbertné | | 1928 | | | | | | | | | | Bajót | Esztergom | | | | | | | | | | |
Star Autóbuszüzem | Győr | 1926 | | Chevrolet | E 61-506-512 | Rába | E 61-513-515, 523-526 | | | | | Győr | Hédervár | | | | | | | | | | |
Star Autóbuszüzem | Győr | 1926 | | Chevrolet | E 61-506-512 | Rába | E 61-513-515, 523-526 | | | | | Győr | Táplány | Pér | Püspökalap | Mezőörs | Pervátpuszta | Börcsökháza | Ászár | Kisbér | | | |
Star Autóbuszüzem | Győr | 1926 | | Chevrolet | E 61-506-512 | Rába | E 61-513-515, 523-526 | | | | | Győr | Purglytelep | Bárótag | Bönyrétalap | Bana | Bábolna | Nagyigmánd | | | | | |
Star Autóbuszüzem | Győr | 1926 | | Chevrolet | E 61-506-512 | Rába | E 61-513-515, 523-526 | | | | | Győr | Kocs | Tata | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1927 | | | | | | | | | | Budapest | Békásmegyer | Csillaghegy | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1932 | | | | | | | | | | Szob | Vámosgyörk | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | | Weiss Manfréd | BX 114, BX 115 | Ford | CT 020, JL 007 | MÁVAG-Mercedes | BX 051, BX 052, BX 057, BX 063, BX 138 (1937) | Itala | BX 054 (1937) | Esztergom | Pilisszentzászló | Pilisszentkereszt | Csobánka | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | | Weiss Manfréd | BX 114, BX 115 | Ford | CT 020, JL 007 | MÁVAG-Mercedes | BX 051, BX 052, BX 057, BX 063, BX 138 (1937) | Itala | BX 054 (1937) | Kisújszállás | Túrkeve | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | | Weiss Manfréd | BX 114, BX 115 | Ford | CT 020, JL 007 | MÁVAG-Mercedes | BX 051, BX 052, BX 057, BX 063, BX 138 (1937) | Itala | BX 054 (1937) | Esztergom | Balatoni fürdőhelyek | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | | Weiss Manfréd | BX 114, BX 115 | Ford | CT 020, JL 007 | MÁVAG-Mercedes | BX 051, BX 052, BX 057, BX 063, BX 138 (1937) | Itala | BX 054 (1937) | Esztergom | Tata | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | | Ford | EM 014, EM 015 | | | | | | | Tata | Balatoni fürdőhelyek | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | | Ford | EM 014, EM 015 | | | | | | | Tata | Kócs | Nagyigmánd | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | | Ford | LO 012 | | | | | | | Túrkeve | Karcagfürdő | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | | Ford | LO 012 | | | | | | | Túrkeve | Dévaványa | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1933 | | Ford | LO 012 | | | | | | | Túrkeve | Tiszaföldvár | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1928 | | Weiss Manfréd | BX 114, BX 115 | Ford | CT 020, JL 007 | MÁVAG-Mercedes | BX 051, BX 052, BX 057, BX 063, BX 138 (1937) | Itala | BX 054 (1937) | Jászárokszállás | Visznek | Örs | Zaránk | Gyöngyös | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1928 | 1948 | Weiss Manfréd | LO 003 | Ford | LO 002 | | | | | Vámosgyörk | Jászberény | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1928 | 1948 | Weiss Manfréd | LO 003 | Ford | LO 002 | | | | | Túrkeve | Kisújszállás | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1928 | 1948 | Weiss Manfréd | LO 003 | Ford | LO 002 | | | | | Szolnok | Hortobágy | | | | | | | | | | |
Start Autófelszerelési és Műszaki Vállalat | Budapest | 1928 | 1948 | Weiss Manfréd | LO 003 | Ford | LO 002 | | | | | Szolnok | Miskolc (Lillafüred) | | | | | | | | | | |
Stefkó József | Ráckeve | 1932 | 1933 | | | | | | | | | Ráckeve | Pereg | Dömsöd | | | | | | | | | |
Stefkó József | Ráckeve | 1932 | 1933 | | | | | | | | | Ráckeve | Becse | Makád | | | | | | | | | |
Strompf Pál | Nagykáta | 1927 | | Fiat | | Ford | | Renault | B 48-528, -566 | Latil | B 48-538 | Jászberény | Jászalsószentgyörgy | Jászapáti | Heves | | | | | | | | |
Strompf Pál | Nagykáta | 1927 | | Fiat | | Ford | | Renault | B 48-528, -566 | Latil | B 48-538 | Nagykáta | Szentlőrinckáta | | | | | | | | | | |
Süveges József | Magyaróvár | 1908 | 1910 | Büssing | 2 db | | | | | | | Magyaróvár | Moson | | | | | | | | | | |
Szabó István, Gyenes József | | 1928 | | | | | | | | | | Szomolya | Mezőkövesd | Mezőkeresztes | | | | | | | | | |
Szabó Józsefné (Sági Julianna) | Káloz | 1927 | 1939 | MÁG Magosix? | EK 048 (előtte valószínűleg E 59-763) | MÁG Magosix | ZO 001 | | | | | Káloz | Székesfehérvár | | | | | | | | | | |
Szabó Miklós | Csillaghegy | 1927 | | | | | | | | | | Budapest | Csillaghegy | | | | | | | | | | |
Szalay Kálmán | Bugyi | 1927 | 1942? | Ford | B 48-517, B 48-537 (CT 000, CT 001) | Rába Super | 1939-től | | | | | Taksony | Bugyi | | | | | | | | | | |
Szalay Sándor | Budafok | 1931 | | Rába | CT 002 | | | | | | | Budafok | Kelenföld, BSZKRT villamos végállomás | | | | | | | | | | |
Szebeni Sándor, Tóth Lajos | Lajosmizse | 1927 | | | | | | | | | | Lajosmizse | Kecskemét | | | | | | | | | | |
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1924 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Kiskundorozsma | Sziksósfürdő | Kulipintyó | Forráskút | | | | | | | |
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1925 | 1932 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Szőreg | Deszk | Klárafalva | Ferencszállás | | | | | | | |
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Kiskunfélegyháza | | | | | | | | | | |
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Sándorfalva | | | | | | | | | | |
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Tápé | | | | | | | | | | |
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Bajai út | | | | | | | | | | |
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Újszeged | | | | | | | | | | |
Szeged Város Autóbuszüzeme rt | Szeged | 1926 | 1949 | Rába | (SI 000, 004, 005, 006, 007, 010, 018, 024) | Latil | SI 001 és 008 | Berliet | SI 002 és SI 003 | Renault | SI 018 | Szeged | Kübekháza | | | | | | | | | | |
Szeiler Mihály | Bátaszék | 1941? | | | | | | | | | | Bátaszék | | | | | | | | | | | |
Szemenyei Antal | Budapest | 1928 | 1931 | MÁG | 17-273 | | | | | | | Vál | Tabajd | Vértesdoboz | Alcsút | Felcsút | Bicske | | | | | | |
Szigeti Nándor | Székesfehérvár | 1899 | 1899 | | | | | | | | | Székesfehérvár | | | | | | | | | | | |
Szilágyi Endre | Debrecen | 1936 | 1944 | Fiat | DN 009 | | | | | | | Debrecen | | | | | | | | | | | |
Sztancs János | Nyíradony | 1928 | | | | | | | | | | Nyíradony | Nyírbéltek | | | | | | | | | | |
Sztojka Ferenc | Sárkeresztúr | 1944 | 1944 | | | | | | | | | Szabadbattyán | Székesfehérvár | | | | | | | | | | |
Sztojka Ferenc | Sárkeresztúr | 1944 | 1944 | | | | | | | | | Sárkeresztúr | Káloz | | | | | | | | | | |
Szujer János | Csátalja | 1936 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Szunyogh Andorné | Budapest | 1929 | 1930? | | | | | | | | | Körmend | Sárvár | | | | | | | | | | |
Szvitek István | Szolnok | 1928? | 1929 | Rába vagy Ford | | | | | | | | Szolnok | Besenyszög | | | | | | | | | | |
Tatárszentgyörgyi Autóbusz Vállalat | Tatárszentgyörgy | 1927? | 1928 | | | | | | | | | Tatárszentgyörgy | Örkény | | | | | | | | | | |
Tibor János, ifj és Esztergályos Ferenc | Kozármisleny | 1943 | | | | | | | | | | Siklós | Matty | Alsószentmárton | Egyházasharaszti | Old | | | | | | | |
Tóth László | Kunágota | 1926 | 1928 | Benz | S 21-023 | Ford | S 57-853 | Rába | S 60-010 | | | Kunágota | | | | | | | | | | | |
Tóth I Tibor | Bonyhád | 1928 | | | | | | | | | | Bonyhád | Püspöknádasd | | | | | | | | | | |
Trkala Pál | Pilisszántó | 1928 | | | | | | | | | | Pilisvörösvár | Pilisszántó | | | | | | | | | | |
Truckenbröd Tamás | Dömsöd, Soroksár | 1932 | 1933 | | | | | | | | | Dab | Dömsöd | | | | | | | | | | |
Ujjady Béla (Ujjadi) | Esztergom | 1933 | | Austro-Fiat | B 48-552 | | | | | | | Kirva | Esztergom | | | | | | | | | | |
Umathum Pál | Moson | 1927 | | | | | | | | | | Páli | Szil | Szilsárkány | Csorna | | | | | | | | |
Váczy József | Irota | 1928 | | | | | | | | | | Szikszó | Alsóvadász | Homrogd | Tomorlak | Irota | | | | | | | |
Vajka János | Nagybajom | 1930 | 1942 | MÁVAG | KO 000 | | | | | | | Nagybajom | Jákónagybajom | | | | | | | | | | |
Vajka János és Pécsi József | Nagybajom | 1926 | 1930 | Ford | P 54-201 | | | | | | | Nagybajom | Jákónagybajom | | | | | | | | | | |
Valykó András | Heves | 1929 | 1942? | | | | | | | | | Heves | Hevesvezekény | Tarnaszentmiklós | Pély | | | | | | | | |
Várady Albert | Pápa | 1927 | | | | | | | | | | Pápa | | | | | | | | | | | |
Varga Ferenc | Mohács | 1933 | | Fiat | 55-506 (19 személyes) | Austro-Fiat | 55-518 (22 személyes) | | | | | Mohács | Szabar | Himesháza | Geresd | Püspöklak | Fazekasboda | Nagypall | Pécsvárad | | | | |
Varga Ferenc | Mohács | 1927 | | Fiat | 55-506 (19 személyes) | Austro-Fiat | 55-518 (22 személyes) | | | | | Mohács | Bár | Bátaszék | | | | | | | | | |
Varga Ferenc | Mohács | 1927 | 1939? | Fiat | 55-506 (19 személyes) | Austro-Fiat | 55-518 (22 személyes) | | | | | Mohács | Bár | Dunaszekcső | | | | | | | | | |
Vass György, Flór József | Szombathely, Peresznye | 1930 | 1931 | MÁVAG-Mercedes | | | | | | | | Szombathely | Kámon | Herény | Nagygencs | | | | | | | | |
Veres Gusztáv | Budapest | 1926 | 1944 | Ford | M 53-503 (HS 000) | Rába | HS 006 | Berliet | HS 008 | | | Eger | | | | | | | | | | | |
Viczkó Tamás | Perkáta | 1927 | 1936? | Ford | | | | | | | | Perkáta | Szolgaegyháza | | | | | | | | | | |
Vígh Kálmán | Szolnok | 1921 | 1921 | Büssing | | | | | | | | Szolnok | | | | | | | | | | | |
Weisz Jenő | Karcag | 1928 | | Ford | 48-827 | | | | | | | Karcag | | | | | | | | | | | |
Windisch Andor | Soltvadkert | 1929 | | Ford? | S-56 647? | | | | | | | Soltvadkert | Tázlár | Prónayfalva | | | | | | | | | |
Windisch Andor | Soltvadkert | 1929 | | Ford? | S-56 647? | | | | | | | Soltvadkert | Büdöstó | | | | | | | | | | |
Zalaegerszegi Autóbusz Vállalat | Zalaegerszeg | 1927 | 1931? | | | | | | | | | Zalaegerszeg | | | | | | | | | | | |